Anmeldelser Bokklubben

Er du en lesehest som ikke klarer å legge en god bok ifra deg når du først har begynt å lese? Elsker du krim og spenning? Eller har du kanskje et stort ønske om at barna dine også skal få oppleve gleden av å lese bøker? Ser du etter nye lydbøker som du kan ha på mobilen og lytte til når du går ute i naturen eller kanskje på vei til jobb? Det finnes et hav av bøker der ute, hadde det ikke vært greit å få dem tilsendt i posten hver måned? Her kan Bokklubben muligens hjelpe deg, les anmeldelsene her for å se om de har noe å tilby deg!

Om Bokklubben
    De norske bokklubbene AS som er mer kjent som Bokklubben ble startet i Norge i 1961 etter lignende modell i andre land. De er først og fremst opptatt av at alle skal ha tilgang til litteratur for å bedre språkforståelsen og ikke minst berike livet i seg selv. Bokklubbens mål er å være den mest kundeorienterte og effektive distribusjonskanal for litteratur i alle formater. De har dessuten et ønske om at kulturprodukter og kunstneriske prestasjoner skal bli høyt verdsatt i samfunnet vårt. Bokklubben består av ulike klubber som distribuerer ulike bøker, Bokklubben nye bøker, Bokklubben barn, Bokklubben krim og spenning, Bokklubben ungdom, med flere. Her presenteres all mulig litteratur utifra ulike interesser, både skjønn- og faglitteratur, klassiske verk og lydbøker.

Produkter og tjenester
    For å motta bøkene fra Bokklubben må du være medlem og abonnent. Dette kan du bli via hjemmesiden deres hvor de også tilbyr en rekke velkomstpakker for nye medlemmer. Medlemskapet ditt betjener du via deres «mine sider», der du også kan betjene dine bonuskroner, som du opptjener 5% av for hver bok du mottar i posten, samt 20 ekstra bonuskroner hver måned du er medlem. Medlemskapet har bindingsforpliktelse i ett år fra signeringsdato, men etter dette står du fritt til å si opp abonnementet når du ønsker. Du mottar alle hovedbøker portofritt i postkassa, mens alle andre bokordre sendes portofritt ved kjøp over 299,-. I tillegg tilbyr Bokklubben rabatter på mange ulike arrangementer rundtom i landet dersom du er medlem, og de har et stort utvalg interiør- og kjøkkenprodukter som de selger via nettbutikken sin. Dersom du ønsker å kontakte Bokklubben direkte, kan du ringe dem på dette telefonnummeret: 22028700.

Ris og ros samt nyttige tips om Bokklubben
    Har du vært kunde i Bokklubben? Hva synes du om tilbudet deres? Har de et godt utvalg av bøker til dine ønsker og behov? Hvordan var det å være abonnent, er du fornøyd med medlemskapet ditt der? Er det verdt det å være medlem eller er det greiere å handle bøker andre steder? Kanskje har du vært i kontakt med kundeservice og vil dele hvordan det gikk? Her har du mulighet til å hjelpe andre potensielle kunder ved å dele din erfaring med Bokklubben, skriv en anmeldelse på denne siden i dag! Hva synes andre lesere om Bokklubben? Er de godt fornøyde med medlemskapet sitt eller ei? Les anmeldelsene om Bokklubben her før du bestemmer deg for om dette er noe for deg. Ønsker du å bidra mer ved å dele flere av dine erfaringer? Du er velkommen til å skrive flere anmeldelser om andre firmaer her.

Bokklubben

Bokklubben

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om Bokklubben

Er Bokklubben et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av Bokklubben. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr Bokklubben?

Bokklubben opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med Multimedia og Abonnementer.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen Bokklubben nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!