Bokklubben Anmeldelser

: 2
0% Ville handlet her igjen

I fokus: Hva sier kundene våre? Skriv en anmeldelse

E
Eva Kristin Torgersen
Styr unna bokklubben! Prøvde å kontakte kundebehandler i dag, men det var en ganske så uhøflig kundebehandler, som påstår jeg juger. Jeg hadde som hensikt å melde meg inn i bokklubben for noen uk...Les mer
I
Ida Helene Selliseth
Dette var et tilbud jeg fikk mens jeg gikk gravid og tenkte dette var et supert tilbud da jeg fikk easygrow vinterpose til barnet mitt til en grei pris samt tilbud om bøker som skulle være etter mi...Les mer

Anmeldelser (2)

• Å bestille

Totalt

Innmelding

Styr unna bokklubben!
    Prøvde å kontakte kundebehandler i dag, men det var en ganske så uhøflig kundebehandler, som påstår jeg juger.
    Jeg hadde som hensikt å melde meg inn i bokklubben for noen uker tilbake. På ene forsøket, så hang nettsiden seg opp, slik at min registrering ikke ble gjennomført. Startet derfor på nytt, men ny registrering. Når det kom til å bestille velkomstbøker, så hadde jeg ikke hørt om noen av bøkene. Derfor lagret jeg min registrering, til jeg hadde lest litt om bøkene,før jeg bestemte meg for hvilke jeg ville ha. Derfor gjennomførte jeg ikke registreringen. Plutselig dukker det opp to bøker i min postkasse. Da har jeg plutselig to medlemskap! På to søknader som ikke var ferdig registrert. Noen jeg synes er helt tullete! Hadde jo ikke godkjent vilkår enda. Skrev og at jeg hadde betalt for den ene boken,og den andre var i retur. Siden jeg likevel hadde som mål å melde meg inn, så kunne jeg beholde det ene medlemskapet. Prøvde å forklare dette til kundbehandler, som mener at det skal ikke kunne gå og at de har mottat registrering. Men jo, gjør jo det,når jeg ikke var ferdig med å trykke godkjennelse for vilkår osv,også har de klart å få til to medlemskap! Så hun ble uhøflig!
    Jeg velger å klage dette videre,men kommer ikke til å ha noen som helst medlemskap i bokklubben,når en kundebehandler ikke kan være i møtekommende og samtidig påstår at wn kunde lyver. STYR UNNA!

• Å bestille

Totalt

Jeg ble medlem i bokklubben og bestilte velkomstpakke

Dette var et tilbud jeg fikk mens jeg gikk gravid og tenkte dette var et supert tilbud da jeg fikk easygrow vinterpose til barnet mitt til en grei pris samt tilbud om bøker som skulle være etter mine preferanser. Kundeservicen på bokklubben er helt grusom, både på reklamasjon på dunposen og ang hjelp til avbestilling av bøker. Jeg vil ikke anbefale noen å melde seg inn, eller å handle fra de og jeg skal heller aldri ha noe mer med de å gjøre selv.