Anmeldelser ARK Bokhandel

Det er ingen tvil om teknologien har ført med seg veldig mange gode ting. Folk er mer opplyst enn noen gang før, og man har tilgang til all verdens informasjon på et sekund. Det er dog noen ulemper med det, og det er blant annet at bøker har fått en langt mindre viktig rolle enn tidligere. Noe som må påpekes er at de som leste bøker før, fortsatt gjør det, men det er vanskelig å fange et nytt, yngre publikum. Det er vanskelig å tenke seg at en bok som Krig og Fred av Leo Tolstoj kunne blitt skrevet i dag, og nytt den store suksessen som den hadde i sin tid. Heldigvis finnes det fortsatt bokbutikker på nettet, som har boken som fokus, blant annet ARK Bokhandel. Det er interessant å huske at Amazon startet som en bokhandel, men den har mutert til noe helt annet.

Informasjon om ARK Bokhandel

ARK Bokhandel er en større butikk enn hva du kanskje forventet, da det er 143 butikker over hele landet, med over 1000 ansatte. Det er en gigant i norsk målestokk, spesielt med tanke på industrien den eksisterer i og konkurransen fra store onlinebutikker som selger bøker på nett. Det gjør jo naturligvis også ARK, men du kan også besøke de fysisk for å se igjennom deres bøker og hva de har i hyllene. Da dette er en norsk butikk så føler man kanskje en viss tilknytning til de, og det er i hvert fall bedre å kjøpe fra de enn fra andre utenlandske selskap, vil nok mange føle i det minste. Det finnes jo andre å kjøpe hos, men det er noe sjarmerende med en slik butikk, og de har millioner av bøker i deres lager, så du finner nok boken du er ute etter, uansett om det er skjønnlitteratur, til skole eller for annen bruk.

Bøker hos ARK Bokhandel
    Vi kommer ikke til å gå igjennom alle ulike kategorier som ARK har, fordi de har virkelig alt du kanskje forventer av en slik butikk, både nye og gamle, og alle mulige sjangre. Om det er barn, erotikk, krim, fantasy eller annet, så finner du det hos ARK. Du har også e-bøker og lydbøker for mange av titlene, og det finnes bøker på engelsk, svensk og mange andre språk. Selv om norsk så klart er hovedspråket. De selger også leketøy og elektronikk, sannsynligvis som en måte på å øke omsetningen og kundebasen. Man skulle kanskje håpe at de ikke trengte det, at de skulle forbli en butikk som kun selger bøker. Vi anbefaler ARK Bokhandel og håper at så mange som mulig kjøper hos de.

Erfaring med ARK Bokhandel

Det er egentlig vanskelig å tenke seg at det er mye negativt å si om ARK Bokhandel, fordi det er en bokbutikk, og det er forventet hva de selger og hvordan det fungerer. Men om det er noe du ønsker å peke ut og snakke om, uansett om det er positivt eller negativt så vil vi gjerne lese om det. Vi venter på dine innspill!

ARK sin barnebokpris for 2019

ARK Bokhandel

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om ARK Bokhandel

Er ARK Bokhandel et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av ARK Bokhandel. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr ARK Bokhandel?

ARK Bokhandel opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med Barn og Baby, Elektronikk, Kontor, Hobby og Fest.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen ARK Bokhandel nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!