Anmeldelser Adlibris

Dette er en av de nettbutikkene som er noe så sjeldent som at det har sitt hovedfokus på bøker, men på grunn av dens suksess så har de begynt å selge massevis av andre produkter. Adlibris er en butikk de aller fleste studenter kjenner til, da mange har fått sine bøker derfra, og det er ikke så rart. Det er tross alt en god og populær butikk, som man umiddelbart har en slags tillit til. Så da er det definitivt verdt å ta en litt nærmere titt på Adlibris for å se om du bør shoppe hos de.

Om Adlibris
    Adlibris er en svensk nettbutikk, og er egentlig en av Nordens ledende leverandører på det de selger, som blant annet bøker, smykker, leketøy, skjønnhetsprodukter og interiør. De er dog som sagt mest fokusert på bøker, noe man kan forstå av navnet deres, spesielt om man kan litt latin. Dette er vel egentlig en butikk som man på en måte automatisk stoler på, fordi man har sett navnet så mye og ofte, på samme måte som man kanskje ser på en butikk som Elkjøp. Og det er jo svært positivt, for da er man ikke akkurat fremmed for å gjøre en handel eller to hos de.

Hva Adlibris gir deg

Som sagt, så er Adlibris ganske viktige i det de driver med, i hvert fall for studenter, men målet deres i seg er å bli en viktig leverandør av all verdens litteratur til Norge, Sverige, og Finland. Vår mening er at det er noe som bør oppmuntres da jo flere som leser utenlandsk litteratur, og da mener vi ikke amerikansk nødvendigvis, desto bedre er det. Det innebærer at du kan velge mellom veldig mange ulike sjangre hos Adlibris, oversatt fra mange språk. Du finner bøker på somali, japansk, russisk, albansk og mange andre, i tillegg til de du forventer som svensk, norsk og engelsk. For vår del så er det noe som vi ønsker å oppmuntre.

I tillegg har som sagt Adlibris flere andre kategorier også, du har massevis av produkter til babyen din, og om du er ute etter litt fest og moro så kan du finne ting til det også. På mange måter så er det et ganske komplett tilbud av utvalg du finner, noe som kan potensielt gjøre Adlibris til en viktig butikk i ditt hverdagslige liv. Det er liksom ikke mange steder du kan finne både utstyr til kjøkkenet, og leketøy til barna, sammen med skjønnhetsprodukter. Det kan du hos Adlibris, og det er en sjelden vare kan man si.

Bør man bruke Adlibris

Det er veldig lite "galt" med Adlibris slik vi kan se det. Det er en butikk som har rimelige priser på sine varer, men mer enn det, så har de en ekstrem mengde med bøker. Altså over ti millioner bøker i sitt sortiment. Det gjør den veldig godt plasser til å betjene et stort behov over hele Norden.

Men vi ønsker samtidig å få innspill av dere som har brukt Adlibris, og vil gjerne at dere skriver til oss.

Leketøy hos Adlibris

Adlibris