Anmeldelser AbeBooks

Alle kunne nok ha godt av å lese en bok en gang i blant. Det skader ikke, og med tanke på hvordan de fleste av oss lever kan det tvert i mot være noe som gagner oss. Selve sjangeren og hva du leser er ikke så viktig i og for seg, da folk har forskjellige interesser, men det bør helst være litt kvalitet i det? Selv om det som anses som kvalitet kan være subjektivt og dermed vanskelig å pålegge andre. Heldigvis er det mange steder på nettet og ellers som man kan finne bøker, noen av dem bedre enn andre. Her skal vi prate litt om AbeBooks, som har en liten vri i forhold til det du kanskje er vant med. Du kan finne flere ting enn bare bøker der, noe som gjør det vel litt ekstra interessant? Så les gjerne videre for å få mer informasjon om AbeBooks.

En butikk utenom det vanlige

I mangel på en bedre definisjon kan Abebooks bli sett på som en markedsplass for bøker, noe den har eksistert som siden 1995. I begynnelsen var den jo litt annerledes enn hva den er i dag, naturlig nok, men det er altså en lang historie man finner med denne bokbutikken. De var uavhengige i begynnelsen, men i dag er de en del av Amazon, helt siden 2008 faktisk. Hvorvidt du anser det som positivt eller negativt spørs jo, men det er i det minste bra at de i det hele tatt eksisterer. Det som er spesielt med AbeBooks er at det er ikke de som selger bøkene, i og for seg, men de fungerer heller som en markedsplass hvor du kan kjøpe av andre selgere. Det gjør at du kan finne bøker og andre produkter fra over hele verden, som kanskje er helt umulig å få tak i Norge, noe som gjør Abebooks til et svært godt alternativ.

Slik unngår du det store "retur-spøkelse" i nettbutikken din

Hva du kan kjøpe hos AbeBooks

Bøker er jo et naturlig hovedfokus for Abebooks, og da du kjøper fra butikker og individuelle personer over hele verden er utvalget utrolig bra, og prisene likeså. Du finner bøker i bortimot alle sjangre og kategorier, men de er som oftest på engelsk. Det er muligens ikke noe problem for de fleste, men det er greit å være obs på.

Men det som gjør at Abebooks virkelig skiller seg ut i mengden er de andre kategoriene du kan kjøpe i. Det inkluderer gamle kart, filmplakater, kunst og samlerobjekter. Dette er genuine saker som går for flere tusen kroner altså, og det gjør det som sagt veldig interessant å bare se gjennom hva man kan kjøpe der. Du kan finne det du vil ha ved å søke på navn, artist eller andre nøkkelord, ellers så er det like gøy å bare se hva som finnes der. Det er masse med gamle saker som de aller fleste vil finne facinerende.

Erfaringer

Om du har brukt Abebooks til å gjøre innkjøp vil vi vite mer om det, skriv til oss!

Eksempel på hva du kan kjøpe hos AbeBooks

AbeBooks

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om AbeBooks

Er AbeBooks et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av AbeBooks. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr AbeBooks?

AbeBooks opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med Hjemmeartikler, Kontor, Hobby og Fest.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen AbeBooks nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!