Interflora Anmeldelser

: 2
50% Ville handlet her igjen

I fokus: Hva sier kundene våre? Skriv en anmeldelse

C
Charlotte
Det var enkelt og greit å bestille hos Interflora. Det var litt dyrt, men når de har så fine blomster så er det greit for meg! Det er jo verdt å betale litt ekstra, og spesielt når de leverer akkur...Les mer
O
O. Hanto
At ting av og til går galt kan vi alle forstå. Men når man har gjort en feil er det vanlig folkeskikk å beklage til den feilen gikk ut over. Interflora og Oasen blomster har en annen tilnærming. He...Les mer

Anmeldelser (2)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    En blomst for bursdag

    Det var enkelt og greit å bestille hos Interflora. Det var litt dyrt, men når de har så fine blomster så er det greit for meg! Det er jo verdt å betale litt ekstra, og spesielt når de leverer akkurat til tide som man har bestilt det.
    Et problem er utvalget deres, ikke for at det ikke er mye å velge mellom, men for at det er så mye forskjelig. Det gjorde det vanskelig for meg å bestemme hva jeg skulle bestille. men jeg er veldig fornøyd med valget mitt til slutt, og jeg ville anbefalt alle å kjøpe i denne butikken!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av blomsterhilsen til en gammel dames bursdag

    At ting av og til går galt kan vi alle forstå. Men når man har gjort en feil er det vanlig folkeskikk å beklage til den feilen gikk ut over. Interflora og Oasen blomster har en annen tilnærming. Her innrømmes ikke feil, men man skylder på mottaker. Når det å levere en blomst som bestilt blir for vanskelig pålegges heller en gammel dame å kjøre 3 timer for å hente en liten kvast - uten å nevne til mottaker at det var betalt for levering. Når klagen kommer fra kunden hevdes det at kunden og mottaker er den skyldige i situasjonen.
    Beklagelsen til mottaker kom muntlig på telefon etter fire uker med massivrt press fra bestiller. Total ignorering, ingen oppfølging og brudd på alle avtaler.
    Ligg unna Oasen blomster - ligg unna Interflora.


Andre så også på