Anmeldelser (17)

(4)

(4)

(0)

• Å bestille

Totalt

Leseapp

Jeg har nettopp begynt å bruke denne leseappen på nytt etter en lang pause, og jeg må si jeg er veldig imponert. Appen er veldig praktisk og enkel å bruke, og jeg setter spesielt pris på søvnmodusfunksjonen som lar meg lese uten å forstyrre søvnen. I tillegg har jeg fått mange gode bokanbefalinger, både direkte i appen og fra den aktive Facebook-gruppen til appen. Det er virkelig flott å være en del av et fellesskap av lesere som deler lignende interesser og erfaringer. Jeg er veldig fornøyd med opplevelsen så langt, og ser frem til å oppdage flere bøker gjennom denne appen.

• Å bestille

Totalt

måten å kjøpe bøker på nett

Jeg er så imponert over hvordan bøkene mine ble levert! Aldri før har jeg opplevd en så effektiv og rask leveringstjeneste. Jeg bestilte bøkene mine en dag, og allerede neste dag lå de i postkassen min. Utvalget av bøker var fantastisk, det var lett å finne akkurat det jeg lette etter. Kundeservicen var også veldig hjelpsom og profesjonell. Jeg følte meg virkelig ivaretatt som kunde. Prisene var rimelige og konkurransedyktige, spesielt med tanke på den gode kvaliteten på produktene. Alt i alt en virkelig positiv opplevelse, og jeg kommer definitivt til å handle her igjen.

• Å bestille

Totalt

Min erfaring med lydbøker

Jeg har vært kunde hos dette selskapet en stund nå, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med tjenestene deres. Appen deres er lett å bruke, og jeg har aldri hatt problemer med å laste ned eller spille av lydbøker. Utvalget av bøker er imponerende, og jeg har oppdaget mange nye favoritter gjennom Fabel. Ikke bare jeg, men også barnebarna mine elsker tjenesten, og det setter jeg pris på. Jeg vil absolutt anbefale dette selskapet til alle som liker lydbøker.

• Å bestille

Totalt

Bokelsker

Jeg er veldig glad for tjenesten, spesielt utvalget av bøker og kvaliteten på innleserne. Det har virkelig gjort hverdagen min morsommere og mer effektiv. Å lytte til en bok mens jeg holder på med andre ting har virkelig fått meg til å lese mer og nyte litteraturen på en ny måte. Takk til Fabels fantastiske tjeneste har jeg ikke lest så mye siden jeg var ung. Jeg anbefaler det til alle bokelskere der ute.

• Å bestille

Totalt

bredt utvalg for voksne og barn

Jeg er kjempefornøyd med kjøpet mitt hos dere! Utvalget deres er virkelig imponerende, med noe for alle aldre. Jeg likte spesielt godt at det var ulike kategorier som gjorde det lett å skille mellom barne- og voksenbøker. Det gjorde hele kjøpsopplevelsen veldig bra og brukervennlig.

• Å bestille

Totalt

Bøker i flere språk

Jeg liker veldig godt utvalget av bøker du har her. Det er så bra å kunne finne både norske og engelske bøker. Og jeg synes virkelig at designet og grafikken på appen deres er bedre enn andre lydbok-apper jeg har prøvd. Det er også imponerende at dere har alle Harper Collins-bøkene tilgjengelig på engelsk.

• Å bestille

Totalt

Min erfaring med Fabel

Jeg har vært kunde hos Fabel i mange år, og jeg har alltid vært veldig fornøyd med tjenesten deres. De har et stort utvalg av bøker og lydbøker å velge mellom, og jeg har alltid funnet noe jeg liker. Grensesnittet deres er enkelt å bruke, og jeg har aldri hatt problemer med å finne det jeg leter etter. Kundeservicen deres har også vært veldig hjelpsom når jeg har hatt spørsmål eller problemer.

• Å bestille

Totalt

sovefunksjon

Jeg må si at jeg er veldig imponert over det store utvalget av bøker og forskjellige sjangre hos dere. Det er virkelig noe for alle smaker! Jeg liker spesielt de flinke oppleserne som virkelig klarer å formidle bøkene på en engasjerende måte. Og ikke minst, sovefunksjonen er genial! Endelig kan jeg høre på boka før jeg skal sove, uten å trenge å bekymre meg for å slå den av.

• Å bestille

Totalt

Nyttig og underholdende

Jeg har hatt en skikkelig bra opplevelse med produktet. Bruker det mye, enten det er i bilen eller på gåturer. Synes det er så bra at jeg kan finne korte og morsomme bøker for barn også. Spesielt digg at jeg kan koble produktet til Sonos-appen hjemme og høre på flere høyttalere samtidig når husarbeidet skal gjøres.

• Å bestille

Totalt

Min bestilling

Jeg ble kjempesint! Jeg hadde virkelig lyst til å høre på en ny bok, men ingenting fungerte som det skulle. De har så mange gode titler, men det er helt ubrukelig når ting ikke fungerer! Og kundeservicen deres? Hva slags kundeservice er det egentlig? Har de i det hele tatt en? Det finnes ikke engang et telefonnummer å ringe, og når man sender e-post får man bare en automatisert bekreftelse om at de har mottatt meldingen.

• Å bestille

Totalt

Kjøp av abonnement

Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med tjenesten. Startet en gratis periode, men likevel ble det trukket betaling med en gang. Abonnementet virket ikke som det skulle, og når jeg prøvde å si opp dagen etter fikk jeg null respons. Kundeservicen deres er helt ubrukelig, bare en chat-robot som ikke klarer å løse noe som helst. Føler meg skikkelig lurt og vil virkelig advare alle mot å bruke denne tjenesten.

• Å bestille

Totalt

Jeg kjøpte en medlemskapstjeneste

Etter å ha vært medlem av uflaks i 7 måneder, bestemte jeg meg for å kontakte kundeservice og be om tilbakebetaling. Jeg visste ikke at jeg var medlem på grunn av mobilabonnementet mitt. Dessverre sa de at de ikke kunne gi pengene mine tilbake. Jeg ser at andre har hatt lignende opplevelser, så kanskje dere burde vurdere å endre måten dere driver virksomheten på. Det er ikke heldig å utnytte og tjene penger på folk som faktisk ikke bruker tjenestene deres.

• Å bestille

Totalt

Abonnementstart uten fullført registrering

Jeg tenkte å prøve en gratis periode, men så ombestemte jeg meg. Pengene ble likevel trukket fra kontoen min før abonnementet var fullført. Da jeg kontaktet kundeservice, nektet de å hjelpe og mente at jeg hadde tegnet abonnementet selv, selv om jeg ikke fullførte registreringen. Alt i alt en elendig opplevelse!

• Å bestille

Totalt

Abonnementstrekk uten samtykke

Ærlig talt, har blitt belastet i over et år for et abonnement jeg aldri har meldt meg på! Fabel påstår de sendte meg en bekreftelses-SMS, men jeg har aldri fått noe slikt. Har bedt om refusjon for to kommende år, men de nekter fortsatt. Helt uakseptabelt og en skammelig praksis fra deres side.

• Å bestille

Totalt

Uønsket abonnementstrekk

Nylig opplevde jeg en skikkelig ubehagelig situasjon hvor jeg oppdaget at det hadde blitt opprettet et abonnement i mitt navn og trukket penger fra kontoen min uten at jeg hadde godkjent det. Dette har pågått i flere måneder uten at jeg har fått noe som helst informasjon eller bekreftelse. Har prøvd å komme i kontakt med kundeservice i flere dager nå, men har fortsatt ikke mottatt noen form for oppklaring eller forklaring på hele saken. Synes det er veldig uprofesjonelt og uforsvarlig av dem, så forventer at dette blir ordnet med en gang.

• Å bestille

Totalt

Fabel account issues

Jeg har hatt en konto på Fabel i lang tid og har vært veldig fornøyd med tjenesten. For tiden opplever jeg imidlertid problemer med å laste ned og slette bøker fra kontoen min. Uansett hva jeg prøver, så virker det bare ikke. Som en dedikert lydbok-entusiast, er dette veldig frustrerende for meg. Hvis dette ikke blir fikset snart, ser det ut til at jeg må begynne å se etter en annen leverandør av lydbøker, selv om jeg har vært fast mot Fabel i lang tid.

• Å bestille

Totalt

Klær på nett

Jeg prøvde å kjøpe klær på en nettside, og det var helt forferdelig! Siden fungerte ikke skikkelig, og jeg kunne ikke engang logge meg inn ordentlig. Det var som å reise tilbake i tid til da internett var helt nytt. Det var så irriterende! Jeg prøvde så hardt, men det fungerte bare ikke.