Skrill Anmeldelser
公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。
Anmeldelser (18)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min erfaring med Skrill
Skrill var virkelig dårlig. Jeg slet veldig med å gjennomføre transaksjoner på plattformen deres. Kundeservicen var heller ikke bra, jeg følte meg ikke godt ivaretatt i det hele tatt. Jeg vil absolutt fraråde å bruke denne tjenesten.
Rask kundeservice
Jeg var virkelig lettet da jeg hadde problemer med betalingene mine og fikk kjapp hjelp fra kundeservice. De løste alt veldig effektivt, og jeg ble imponert over den gode servicen deres. Betalingene mine ble også behandlet raskt, og det gjorde hele opplevelsen enda bedre. Alt i alt var det en flott opplevelse!
Min deposit i Skrill
Jeg prøvde å sette inn penger i Skrill, men så forsvant pengene mine helt. De svarer ikke på meldingene mine, og jeg har ikke sett noe til pengene mine på over to uker nå. Skrill oppfører seg skikkelig dårlig, og de må holdes ansvarlige for den svindelen de driver med. Jeg anbefaler alle å holde seg unna Skrill så godt de kan!
Overføring av penger til en app
Jeg la inn penger på en app, men så stengte de brukerkontoen min så jeg ikke kan logge inn lenger. Nå får jeg ikke overført pengene mine tilbake til bankkontoen min, og det er veldig trist. Jeg trodde oppriktig at jeg kunne stole på denne appen, men nå føler jeg meg bedratt og irritert. Jeg håper virkelig at de ordner opp i denne situasjonen snart!
Penger blokkert
Jeg må bare si det - dette firmaet er virkelig en eneste stor svindel! Etter at jeg satte inn penger på kontoen min, ble alt låst og jeg kunne ikke utføre noen transaksjoner. Jeg prøvde å ta kontakt med dem, men det føltes som å prate til en vegg. Ingen respons, ingen forklaringer, ingen hjelp å få. Dette er så irriterende og frustrerende!
Min skuffelse
Jeg ble narret av dette selskapet, og det føles ikke bra. Jeg sendte en e-post til senatoren og håper de kan hjelpe meg med problemet mitt. Skrill er virkelig dårlig!
dårlig kundestøtte
Kundeservicen her er helt forferdelig. Hvis de finner noe mistenkelig i transaksjonen din (som de sannsynligvis vil gjøre), må du nok vente i uker og kanskje til og med få kontoen din stengt. Da er pengene dine borte, det er farvel til dem.
Mine purchase va te byr seg med eit høgt gebyr
Jeg må bare si, det var så dumt! Jeg mistet 500 kroner av en eller annen tilfeldig grunn. Og jeg ble lurt til å kjøpe valuta jeg egentlig ikke trengte. Jeg bare sier, unngå det, det er ikke verdt det!
Min konto ble blokkert uten forklaring
Kontoen min ble plutselig sperret av Skrill uten at de ga noen forklaring på hvorfor. De ba meg om å tilby bevis på mitt siste innskudd for å få pengene mine tilbake, men jeg har fremdeles ikke mottatt tilbakebetalingen. Hele opplevelsen var utrolig dårlig, og jeg angrer virkelig på å ha valgt å bruke tjenesten deres.
Feilet transaksjon
Jeg opplevde at de kansellerte transaksjonen min og refunderte meg på en feil måte, så nå har banken min belastet meg for tilbakebetalingen. Jeg overførte pengene til deres bankkonto i Irland via SEPA, men fikk dem tilbake som en valutabetaling. Det er bare så dumt. Alle vet at man bør refundere til samme betalingsmetode.
Min overførsel har ikke blitt mottatt
Jeg har ventet i over 2,5 måneder på en overføring fra Skrill, men har dessverre ikke fått den enda. Etter å ha snakket med kundeservice, fikk jeg beskjed om at det er noen problemer med å sende penger til norske banker. Det er veldig frustrerende for meg fordi jeg trenger disse pengene for å kunne gjøre andre økonomiske ting. Jeg håper virkelig at dette problemet blir løst snart, for det kan få store konsekvenser for meg.
Uønsket blokkering av konto
Opplevelsen min med selskapet var skuffende, fordi de plutselig blokkerte kontoen min på grunn av en "limit" på en vanlig konto uten å gi meg beskjed på forhånd. Jeg visste ikke om dette før jeg plutselig fikk en overføring på 400 euro og kontoen min ble blokkert. De ba meg om å bekrefte adressen min, noe som virket unødvendig siden jeg bor i Polen. Jeg følte meg lurt og valgte å slette kontoen min med en gang. Jeg vil ikke anbefale dette selskapet til noen.
Innskudd på kort
Så langt har alt vært bra med tjenesten, bortsett fra den ene gangen forrige uke da jeg satte inn penger på kortet mitt og kontoen min ble låst for gjennomgang. Tre forskjellige kundeservicemedlemmer har fortalt meg at det bare vil ta kort tid å gå gjennom kontoen min, og at alt vil være i orden igjen innen 72 timer. En uke senere kan jeg fortsatt ikke få tak i de $3500 som jeg virkelig trenger nå.
Mislukt transaksjon
Jeg har hatt flere ganger problemer med denne tjenesten og jeg er veldig skuffet over opplevelsen min. Appen fungerer dårlig og jeg lurer på hva disse folkene tenker på. Det er som å prøve å selge peanøtter i parken.
Min erfaring med Skrill
Jeg laget en konto på nettsiden, og etter en stund ble kontoen min verifisert. Alt så bra ut med bilder og alt annet, men det oppsto et problem med lokaliseringen. Til tross for flere henvendelser per e-post, ble ikke den feilaktige lokaliseringen rettet opp. Kundeservice svarte bare med automatiske meldinger som ikke hjalp meg i det hele tatt. Og nå, en hel uke senere, har jeg fortsatt ikke fått løst problemet. Jeg vil ikke anbefale noen å ta sjansen på å bruke denne tjenesten.
Kjøp av online tjenester
Selv etter at jeg hadde betalt for tjenestene jeg ønsket, opplevde jeg umiddelbart at kontoen min ble begrenset og at det ikke var noen oppdateringer på henvendelsen min. Kundeservicen var ikke til stor hjelp og lot meg stå fast med problemet mitt.
Uærlig tjeneste
Det virker som Skrill ikke bryr seg om kundene sine eller pengene deres i det hele tatt. Jeg opplevde at de tok penger fra kontoen min, og da jeg prøvde å løse problemet, ba de meg bare om å bruke offisielle kanaler og sjekke kontoens status. De svarte ikke, og virket som de ignorerte meg i håp om at jeg skulle gi opp. Men jeg gir ikke opp, jeg vil fortsette å skrive anmeldelser inntil de returnerer pengene de tok fra meg.
Problem med overføring av penger
Dessverre har jeg hatt en veldig dårlig opplevelse med den digitale betalingstjenesten. Etter 6 måneder har jeg fremdeles ikke mottatt pengene mine fra kontoen min til kortet mitt. Kundeserviceteamet deres virker ineffektivt og virker ikke interessert i å løse problemet. De har bedt meg om å sende inn signerte dokumenter fra banken min, til tross for at banken sier det ikke er nødvendig. Når jeg prøver å kontakte dem på nytt, nekter de for at jeg hadde en konto hos dem. Dette er svært frustrerende og urettferdig.
Mest stemmer anmeldelse
Innskudd på kort
Les mer