CURVE - Total vurdering basert på 23 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (23)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min bestilling på CURVE
Jeg har avsluttet kortet og kontoen min for en måned siden på grunn av svindel og et stjålet kort. Likevel fortsetter de å sende e-poster som tillater transaksjoner selv om kortet er kansellert og ber om betaling. Det er helt latterlig.<br><br>De prøver å automatisere kundeservicen for å spare penger, og den totale opplevelsen er dårlig. Ulempene veier opp for fordelene. Det tok over 6 måneder for forsikringsselskapet de samarbeider med å utbetale penger etter mye rot tidligere også.<br><br>Andre metall premiumkort er bedre, jeg ville heller prøve Monzo.<br><br>Dette er virkelig den verste gimmicken der ute!
Praktisk og enkelt i bruk
Det er så praktisk og enkelt å bruke. Man kan enkelt bytte mellom forskjellige kort, til og med gå tilbake i tid. Det gjør livet mitt så mye enklere og mer effektivt. Jeg trenger ikke lenger å bekymre meg for å huske alle kortene mine, alt jeg trenger er ett sted å ha dem alle. Det er virkelig genialt og har spart meg mye tid og frustrasjon. Jeg kunne ikke vært lykkeligere med denne løsningen.
Mine anskaffelser på nettstedet deres.
Jeg bestilte flere ting fra nettstedet ditt, men dessverre kom pakken min aldri frem. Etter å ha prøvd å kontakte kundeservice flere ganger og bli lovet at de skulle sjekke saken hver gang, har jeg nå bare gitt opp. Hvis de ikke en gang klarer å levere en pakke riktig, så er det ikke akkurat betryggende for servicekvaliteten deres fremover.
Mine kjøp
Jeg har vært en bruker av selskapet siden kort tid etter at de lanserte. Da var de virkelig innovative, framoverlente og opptatt av å gi god service til kundene. Jeg anbefalte dem til mine nærmeste familie og venner før de til og med hadde et henvisningsskjema! Men i det siste har de skapt frustrasjon og det virker som at de er mer opptatt av å tjene penger enn å tenke på kundene. Nylig innførte de en avgift som du blir belastet med hvis du bruker kortet ditt på spill og lignende nettsteder. Dette utnytter de mennesker som sliter med spilleavhengighet. De fjerner også noen av fordelene som har vært inkludert i abonnementet mitt i årevis, og sier bare at hvis jeg ikke liker det, kan jeg bare dra et annet sted. I tillegg har de satt ned grensene for hvor mye jeg kan bruke, noe som ikke er til fordel for kunden. Jeg holder meg som kunde kun for å nyttiggjøre meg av en spesifikk funksjon som passer meg, men innerst inne ønsker jeg egentlig å bytte selskap på grunn av hvor dårlig de faktisk drives.
Kjøpte et kort, men måtte sende bilde av ID
Jeg registrerte meg og betalte for et kort i appen, men da ba de om bilde av ID-en min. Problemet var at de ikke godtok mitt britiske førerkort, så jeg tok kontakt med kundeservice. Etter en uke fikk jeg et svar som egentlig ikke besvarte spørsmålet mitt, så kontoen min ble stengt.
Card services
Bedriften virker å slite, med flere oppsigelser blant de øverste lederne og dårlig kundeservice. Det er bekymringsverdig å se bare én direktør igjen som sjef. Dette vekker spørsmål om stabiliteten og fremtiden til bedriften. Forhåpentligvis kan de løse disse problemene og forbedre tjenestene sine for kundene.
Dårlig kundeservice
Jeg hadde en dårlig opplevelse med selskapet. Etter å ha fått en varsel om en mistenkelig transaksjon og svart "NEI" på gjenkjenning av transaksjonen, ble betalingen likevel gjennomført. Jeg har prøvd å ta kontakt i en uke nå, men har ikke fått noen oppdatering. Det er veldig frustrerende at det ikke er direkte støtte tilgjengelig, bare et skjema som må fylles ut. Situasjonen har ført til at jeg har tapt en betydelig sum penger, og verken bankene eller selskapet virker interessert i å hjelpe.
Revolusjonerende kort
Jeg har brukt dette kortet i mange år nå, og har alltid vært super fornøyd med det. Men de siste endringene har gjort at opplevelsen er blitt dårligere. Tidligere kunne jeg samle alle kortene mine på dette kortet uten problemer, men nå skal jeg betale en månedlig avgift bare for å bruke det. Alle de fine funksjonene jeg var vant til er også borte, og jeg føler meg skikkelig lurt av selskapet. Jeg vil ikke anbefale dette til noen lenger.
Kortløsning for Apple Pay
Denne løsningen er viktig for oss som ikke har Apple Pay gjennom banken vår. Når du legger til bankkortet ditt i CURVE-appen, kan du enkelt bruke Apple Pay uten noen problemer. Det er gratis og veldig enkelt å bruke, absolutt verdt det.
Kjøp av klær
Jeg ble ganske irritert på CURVE fordi de ikke godtok EU-passet mitt som ID. Selv om det er en offisiell form for legitimasjon i EU, sa de at de bare tar imot norske ID-kort eller pass. Dette skapte masse trøbbel for meg og jeg fikk ikke fullført kjøpet mitt. Bedrifter burde virkelig vite hvilke typer ID som er gyldige, spesielt når de opererer internasjonalt. Derfor var det skikkelig skuffende at CURVE ikke var mer fleksible med dette.
Min erfaring med Curve
Jeg har virkelig hatt en tøff tid med kundeservicen til dette selskapet. Det tok så lang tid å få svar på e-postene mine, faktisk 2-3 uker for hvert svar. Etter at jeg brukte Curve til å betale et depositum for leiebilen min, ble pengene som skulle tilbakebetales til bankkortet mitt i stedet gjort om til Curve Cash uten at jeg ba om det. Dette satte meg i en kjedelig situasjon hvor jeg var tvunget til å bruke pengene gjennom Curve. Jeg prøvde å bruke Curve Cash til å kjøpe billetter hos Flyr, men dessverre gikk selskapet konkurs og pengene ble borte. Jeg har prøvd å få tilbake pengene mine, men har ikke lykkes. Det har vært umulig å få tak i noen hos Curve. Nå har det gått 4 måneder uten at problemet er løst.
refusjon, problemer med tilbakebetaling
Jeg hadde en helt forferdelig oppplevelse med å få pengene tilbake for varene mine hos CURVE. Etter at jeg returnerte varene mine, fikk jeg tilbake pengene fra en annen butikk i stedet for CURVE. Det var kjempedumt av CURVE å ikke hjelpe meg med å overføre pengene til riktig kredittkort. Dette førte til store problemer for meg, fordi det ene kredittkortselskapet sa opp avtalen min og det andre sendte meg en skikkelig skarp advarsel. Jeg ble kjempesint og stresset av å måtte takle denne situasjonen, spesielt fordi det var CURVE sin skyld.
Kortet mitt er supert!
Jeg elsker kortet mitt! Det er så enkelt å bruke, og jeg kan legge til flere bankkort på det. Jeg har brukt det i over et år nå, og jeg er bare kjempefornøyd med det! Det fungerer så bra med Apple Pay og Samsung Pay, og jeg fikk til og med penger tilbake for kortet mitt når jeg vervet noen! Det er nesten for godt til å være sant, men det er faktisk sant!
Min bestilling var en spesiell avtale
Jeg har faktisk fulgt nøye med på vilkårene og betingelsene, men jeg har fremdeles ikke mottatt belønningen for påmelding. Jeg tok kontakt med kundeservice, og etter 3-4 ganske trege e-postutvekslinger, så ble jeg til slutt ignorert. Jeg gir to stjerner fordi appen/kortet fungerte greit, og det kan absolutt være nyttig for noen. Men man mister jo troverdighet og tillit når man ikke klarer å oppfylle annonserte tilbud og så ignorerer henvendelser fra kunder...
Dårlig
Dette var dårlig. Det var lett å sette opp, selv om medlemskapet var veldig dyrt. Jeg prøvde å kontakte kundeservice, men fikk ingen respons. Det "gratis" kortet mitt som kostet 5,99 pund kom aldri. Har forsøkt å kontakte dem, men har ikke fått noe svar ennå. Jeg vil ikke si at det er et svindelforetak, men det er frustrerende. Har slettet kontoen min og bedt dem om å ikke belaste bankkontoen min eller PayPal-kontoen min. Anbefaler heller å bruke Zilch hvis du vil ha et kort med belønninger. Kortet mitt skulle være der innen den 9., men kom aldri.
Ineffektiv medlemsavslutning
Min erfaring med CURVE var veldig skuffende. Jeg prøvde å avslutte medlemskapet mitt, men det var en lang og vanskelig prosess. I desember fikk jeg bekreftelse via chat om avslutningen, men i mars ble det likevel trukket penger fra kontoen min, noe som var frustrerende. Etter å ha påpekt feilen og bedt om avslutning av medlemskapet, ble jeg informert om en teknisk feil og lovet avslutning. Dessverre fikk jeg denne informasjonen i en push-melding etter at kontoen allerede var avsluttet, så jeg fikk bare med meg at de ville refundere en månedsavgift i stedet for tre som var avtalt. Dette førte til mer frustrasjon og behov for å kontakte kundeservice igjen, men saken ble ikke løst tilfredsstillende. Samlet sett var opplevelsen min med CURVE veldig skuffende, så jeg vil anbefale andre kunder å unngå dette selskapet.
Min bestilling
Det var virkelig en dårlig opplevelse. Jeg prøvde å lage en konto, men de klarte ikke å koble den til selv etter at jeg hadde verifisert og gitt dem alle mine detaljer. Jeg føler at jeg har kastet bort tiden min, og jeg er redd for at mine opplysninger vil bli solgt til selskaper for reklameformål.
App gjør at du må bestille et kort før du kan gjøre noe ...
Appen tvinger deg til å bestille et kort før du kan gjøre noe som helst. Når jeg endelig forsøkte å legge til et kort, fungerte det ikke. Og det verste er at det ikke finnes kundeservice tilgjengelig for å hjelpe til. Nå sitter jeg her med en bestilling for et kort jeg ikke kan bruke til noe som helst.
Månedsabonnement byttekort
Helpdesken min var ikke til stor hjelp da jeg prøvde å endre betalingskortet for mitt månedlige abonnement. De kunne ikke svare på et enkelt spørsmål om å endre kortinformasjonen min tilbake i tid. Hvorfor er det ikke mulig å bytte til et annet kort? Det viktige er jo å ha valgfrihet når det gjelder betalingsalternativer. Dessverre fikk jeg ikke den hjelpen jeg trengte fra kundeservice, og det er skuffende når man forventer enkle løsninger på slike spørsmål.
Authorisation timestamp
Jeg trodde først at jeg kunne bruke autorisasjonstidspunktet for kapitaltransaksjoner, men fant ut at det egentlig er bedre egnet for utvalgskort. Lærte det på den harde måten.
Mest stemmer anmeldelse
Bestilling av Amazfit Balance
Les mer