GetTransfer - Total vurdering basert på 22 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (22)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
To transporttjenester i januar
Bestilte to transporttjenester i januar og ble lovet gratis avbestilling fram til to dager før start. Etter jeg avbestilte, fikk jeg bekreftelse på tilbakebetaling, men pengene kom aldri. Etter å ha purret, svarte de at pengene var omgjort til kreditt som jeg sannsynligvis ikke kan bruke. De endret betingelsene og brukeravtalen med tilbakevirkende kraft.
Svindel i transport
Falsk transporttjeneste, nekter reisen, dårlig kundeservice og tvinger penger.
Bestilling av transport
Jeg bestilte en transport, men ble veldig skuffet over kundeservicen til selskapet. De sa at jeg kunne få full refusjon hvis jeg avbestilte 48 timer før avtalt tid, men da jeg prøvde å avbestille 3 dager før, fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne få pengene tilbake. I stedet tilbød de meg en kreditt til en annen transport, og det synes jeg er veldig uprofesjonelt.
Kjøp av transporttjeneste
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med selskapet. Prøvde å ta kontakt med dem flere ganger angående betaling til sjåføren, men det ble bare utsatt gang på gang. Selv etter daglige henvendelser fra meg, nektet de fortsatt å betale sjåføren. Det viser bare at selskapet er urettferdig og ikke til å stole på.
Min bestilling av transport
Dette virker virkelig som en svindel for meg. Jeg bestilte en transport fra Toronto til Toronto Pearson lufthavn klokken 5 om morgenen den 22. mai. GetTransfer belastet kortet mitt for hele beløpet. Jeg sendte melding til sjåføren og fortalte at jeg hadde med katter og trengte litt hjelp, så jeg tilbød meg å betale ekstra i kontanter. Sjåføren sa ja, men kom aldri for å hente meg og svarte verken på samtaler eller meldinger. Derfor måtte jeg bare ringe en Uber. Senere samme dag kontaktet jeg kundeservice hos GetTransfer. De lovet å se på saken, men det har vært flere dager og ingen har tatt kontakt med meg ennå. Det er veldig frustrerende.
Bestilling av overforingstjeneste for 10 personer i Frankrike
Jeg bestilte en overføringstjeneste for 10 personer i Frankrike den 20. mai, men tjenesten dukket aldri opp som avtalt. Dette førte til at vi gikk glipp av flyet vårt og måtte betale ekstra for å bestille nye flybilletter. Jeg har bedt om full refusjon for tapet av flyet og de ekstra utgiftene til de nye billettene. Ifølge EUs forbrukerbeskyttelseslover, spesielt direktiv 2011/83/EU om forbrukerrettigheter, har jeg rett til kompensasjon for denne kontraktsbruddet. Hvordan GetTransfer håndterer dette vil være avgjørende for min endelige vurdering av tjenesten deres. Det er viktig at de løser saken raskt og rettferdig for å bygge tilbake tilliten jeg hadde til dem.
Flyplassoverføring, dårlig opplevelse, problemer med refusjon.
Unngå det! Jeg bestilte en flyplasstransfer, men sjåføren dukket aldri opp. Dette førte til mye stress og irritasjon da jeg ble stående strandet på flyplassen i Las Palmas. Det var vanskelig å kontakte selskapet for å få tilbake pengene mine, noe som fikk meg til å føle meg veldig usikker på hele situasjonen. I tillegg oppdaget jeg at det hadde vært billigere å bare ta en vanlig taxi fra flyplassen, så jeg var skuffet over hele opplevelsen.
Transport til Nice flyplass for meg og mine tre små barn
Opplevelsen min med dette selskapet var veldig dårlig. Jeg booket og betalte for transport til flyplassen, men fikk beskjed om at sjåføren ville avbestille bare to dager før. Jeg ringte selskapet og de sa de skulle finne en annen sjåfør, men på dagen for avreise hørte jeg fortsatt ingenting fra dem. Jeg endte opp med å ringe lokale taxiselskaper i siste liten for å få transport til flyplassen, og måtte betale for tre forskjellige turer for samme strekning.
Kjøp av transfer
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med transporten jeg bestilte. Sjåføren kom ikke til avtalt tid, og når jeg endelig fikk tak i han, så var han alltid sen. Til slutt måtte jeg ta en veldig dyr drosje for å rekke flyet mitt. Kundeservicen var heller ikke bra, for de svarte ikke på meldingene mine. Selv om de lovet å betale tilbake pengene mine, så har jeg enda ikke fått dem tilbake. Alt i alt, en skikkelig skuffende opplevelse.
Anbefaler ikke
Jeg bestilte transport gjennom denne aktøren og det gikk dessverre veldig dårlig. Sjåføren kom sent og tjenesten var ikke så profesjonell som jeg trodde den skulle være. Betalingsprosessen var også vanskelig med forsinkelser og unnskyldninger. Jeg vil ikke anbefale denne tjenesten til noen andre kunder.
Mine erfaringer med shuttle service
Mine erfaringer med shuttle service var helt forferdelige. Sjåføren dukket aldri opp, selv etter mer enn 2 timers venting. Til slutt måtte vi betale for en annen taxi, og vi har fortsatt ikke fått tilbakebetalingen som ble lovet. Vi betalte også for forsikringen de tilbyr, men vi har ikke sett pengene våre siden mars. Dette selskapet oppleves som veldig uprofesjonelt, og jeg vil heller anbefale å bestille og betale for en taxi på stedet. Alt i alt var opplevelsen veldig skuffende, og jeg vil definitivt ikke bruke dem igjen.
Betalt for overføring, men ingen dukket opp
Den overføringen jeg bestilte gjennom nettsiden var en total skuffelse. Ingen sjåfør dukket opp for noen av strekningene mine. Jeg hadde sjåførens mobilnummer, så jeg ringte for å finne ut hva som skjedde. Det viser seg at de ikke hadde fått betalt av selskapet, så de ville ikke ta imot bestillinger. Jeg prøvde å ringe alle tre numrene som var oppført på nettsiden, men samtalen ble stupet automatisk, så det var umulig å komme i kontakt med noen i flere uker. Til slutt, da jeg endelig fikk tak i noen, var det en mann ved navn Daniel som nektet å hjelpe meg med en refusjon og la på røret. Dette er helt uakseptabelt, og jeg vil ta saken til retten. Siden viser flere priser og utmerkelser som jeg nå mistenker kan være falske.
Bestilling ventetid
Jeg har ventet på tilbakebetalingen min siden august i fjor, men har ikke fått noe svar fra selskapet. De fortsetter å be meg om å ta kontakt direkte via e-post, men det virker som om de bare later som de ønsker å hjelpe. Til tross for flere forsøk, har jeg ikke sett noen fremskritt, og det virker som om de bare prøver å unngå å returnere pengene mine. Jeg gir ikke opp så lett!
Bestilling av transporttjeneste
Nylig havnet jeg i en situasjon der jeg trengte frakt for noen ting, men dessverre opplevde jeg problemer med tjenesten. Jeg var veldig tydelig på hvor mye plass jeg trengte da jeg bestilte, men da jeg kontaktet kundeservice for å dobbeltsjekke, forsikret de meg om at det var tilstrekkelig plass. Men etter at jeg hadde bestilt, fikk jeg beskjed om at det ikke var nok plass og at jeg måtte avbestille. Jeg trodde jeg kunne avbestille gratis, men pengene mine ble låst på plattformen deres. Jeg har prøvd å få pengene tilbake, men ingen tar ansvar for feilinformasjonen jeg fikk. Hele opplevelsen har vært skuffende, og jeg vil ikke anbefale denne tjenesten til noen andre.
Dårlig taxi bestilling
Det var helt forferdelig opplevelse! Jeg bestilte en taxi fra flyplassen til hotellet, ga dem all nødvendig informasjon, men ingen taxi dukket opp. De nektet å kompensere for forsinkelsen, selv om det var flyet mitt som var forsinket. Prøvde å snakke med flere personer, men fikk ingen løsning. Det var virkelig frustrerende!
Transport fra flyplassen til hotellet
Jeg bestilte transport fra flyplassen til hotellet gjennom selskapet. Desverre var sjåføren forsinket og til slutt kansellerte turen uten å komme frem. Etter å ha ventet i nesten to timer, bestemte jeg meg for å ta toget i stedet. Jeg forventet en enkel refusjon for den avlyste turen, men fikk bare tilbud om en kredit på kontoen min for fremtidige bestillinger. Etter å ha kontaktet kundeservice gjennom Telegram, ble jeg bedt om å sende en epost for videre oppfølging. Til tross for flere purringer og en epost sendt, har jeg ennå ikke fått noen tilfredsstillende respons. Dette har ført til stor frustrasjon og misnøye med selskapets håndtering av situasjonen. Det virker som om problemet blir forskyvet og mangler effektiv oppfølging fra ledelsen, noe som skaper en beklagelig dårlig kundeopplevelse.
Kjøp av taxiservice i Miami
Jeg bestilte to taxier i Miami, en fra flyplassen og en fra havnen. Synd nok var ingen av dem der da de skulle være der, selv om vi hadde kommunisert grundig. Jeg klagde begge gangene, og til slutt fikk jeg tilbakebetaling etter å ha bedt om det. Men den andre tilbakebetalingen har jeg fremdeles ikke mottatt. Jeg vil advare alle om denne tjenesten.
Bestilling av transport
Jeg bestilte transport, men bestemte meg for å avbestille i god tid. I stedet for å få pengene refundert direkte til kontoen min, ble de satt inn på en saldo. Det var veldig irriterende og ikke akseptabelt. Jeg vil anbefale å unngå denne tjenesten hvis du vil unngå unødvendige komplikasjoner!
Skuffende opplevelse
Jeg er skikkelig irritert over hvordan selskapet håndterer ting. De tar betaling fra kundene på forhånd og tjener renter på pengene, men vil ikke betale sjåførene. Vi har vært skyldige siden 2022, men de fortsetter å utsette betalingene. Det ser ut til at vi må gå til retten for å få pengene våre.
Luring betraktning
Jeg tenkte at jeg skulle prøve å bestille en biltur, men de var ikke ærlige angående betalingen til sjåføren. Det var veldig dumt, og jeg vil ikke anbefale dem til noen. Pass på før du bestiller noe fra dem, det er bedre å sjekke hva andre sier om dem først!
Mest stemmer anmeldelse
Taxi transport
Jeg hadde en dårlig opplevelse med å få svar på spørsmålene mine før turen, og nå har jeg ventet en hel uke på en regning. Kundeservicen har også vært treg med å svare meg. Jeg ... Les merDør: Vita Lockman