Evo Fitness - Total vurdering basert på 31 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (31)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min erfaring med Evo Fitness
Jeg begynte å trene på treningssenteret på Tiller i Trondheim i april, med en gratis prøveperiode som gikk ut 1. august. Da jeg sa opp medlemskapet i juli, ble jeg overrasket da de likevel trakk 409 kr fra bankkortet mitt for hele august måned. Jeg ble veldig skuffet og sint over dette, og følte meg virkelig lurt.
Utsatt for unødvendige avgifter
Jeg bestemte meg for å si opp medlemskapet mitt hos Evo Fitness og stoppe treningen min den 1. november. Men nå har de trukket en ny månedsavgift, og jeg har ikke klart å si opp medlemskapet. Det er ingen kundeservice tilgjengelig på telefon, bare en e-postadresse. Jeg ser at flere har hatt samme erfaring som meg, så jeg vil advare andre mot å inngå avtaler med dem.
Avsluttet medlemskapet tidlig
Jeg sa opp medlemskapet mitt to måneder før det vanlige medlemskapet skulle begynne. Likevel fikk jeg en faktura. Kundeservicen er helt elendig. De svarer ikke på spørsmål, det er som å snakke med en robot.
Innlogging til Evo Fitness
Evo Fitness tilbyr en nettbasert adgangsordning som burde være en enkel måte å komme inn på treningssenteret. Dessverre var min opplevelse alt annet enn enkel. Etter å ha betalt på nettet, fikk jeg tilsendt en kode som skulle åpne døren til treningslokalet. Jeg dro til Bryn senteret og lette etter inngangen til Evo Fitness, men kunne ikke finne den til tross for at de var oppført på flere etasjer. Etter mange forsøk å finne inngangen, måtte jeg be en vennlig person om hjelp som viste meg en dør på baksiden av bygningen. Dessverre fungerte ikke koden jeg hadde fått, selv om jeg prøvde flere ganger. Etter flere dagers venting på svar via e-post og forvirrende instruksjoner om å gå gjennom garasjen og røske i døren, ble jeg veldig frustrert og ga opp tanken på å trene der.
Skuffende opplevelse
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse på treningssenteret. Ble lurt av dårlige tilbud og ble skuffet over den dårlige kvaliteten på tjenestene der. Måtte vente i to måneder for å si opp medlemskapet, helt håpløst og førte til altfor høye kostnader. Jeg vil ikke anbefale dette stedet til noen.
Min erfaring med Evo Fitness
Jeg ble tilbudt en gratis prøveperiode gjennom en app og bestemte meg for å bli med. Etter 1,5 måned innså jeg at jeg ikke ønsket å fortsette treningen på Evo. Jeg avsluttet medlemskapet mitt på nettsiden, men ble likevel trukket 400 kr en måned senere, til tross for at jeg hadde sagt opp abonnementet over en måned før utløpsdatoen. Kundeservicen var ikke til hjelp og var frekk, og det var bare mulig å kontakte dem via e-post, noe som gjorde det vanskelig å få assistanse.
Medlemskap på treningsstudio
Jeg tenkte at jeg skulle ha en kjekk opplevelse på treningsstudioet, men det var bare kaos. Prisen er altfor høy, og servicen er dårlig. Kundeservicen er helt på bunn, de svarte ikke på spørsmålene mine og jeg måtte vente lenge på svar. Nei takk! Det er bedre å spare pengene dine og finne et annet sted å trene.
Abonnement uten bekreftelse
Jeg har vært abonnent hos Evo Fitness, men ble trukket for trening uten å motta noen faktura eller bekreftelse. Jeg hadde avsluttet medlemskapet mitt og hadde fått bekreftelse på det, men likevel begynte de å trekke penger igjen uten å si ifra på forhånd. Etter 3 måneder oppdaget jeg at de hadde tatt penger fra kontoen min uten at jeg hadde gitt tillatelse. Jeg har aldri vært på treningssenteret deres, og alt dette skjer selv om jeg bor i utlandet. Kundeservicen har ikke vært særlig hjelpsom og har ikke tatt ansvar for situasjonen. Dette har ført til at jeg har betalt for 5 måneders trening som jeg ikke har hatt glede av. Totalt har dette kostet meg minst 2500 kroner, og det er utrolig skuffende.
Netthandel
Det er helt unødvendig å kaste bort tiden her. Kundeservicen er helt fraværende og unngår å svare på spørsmålene våre. Det er rett og slett svindel å drive på denne måten.
Gratis treningstilbud
Vær forsiktig med tilbud som virker for godt til å være sant, det kan være svindel. Jeg bestemte meg for å prøve treningsmedlemskapet, men fant ut at det ikke var verdt pengene. Da jeg forsøkte å melde meg ut, ble jeg likevel belastet 400 kroner etter at abonnementet skulle ha blitt avsluttet. Kundeservicen er dårlig, de er uforskammete og det er vanskelig å få kontakt med dem via e-post. Alt i alt er jeg veldig skuffet over denne opplevelsen.
Medlemskap på treningssenteret
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse på dette treningssenteret. Jeg har prøvd å si opp medlemskapet mitt flere ganger, men de virker helt uinteresserte. De svarer ikke på henvendelsene mine og virker ikke opptatt av kundenes tilfredshet i det hele tatt. Jeg bor langt unna senteret og har hatt store problemer med å få det avsluttet. Jeg ville definitivt ikke anbefale dette stedet til noen andre.
Abonnementssvindel
Skurkene på dette treningsstudioet lurer folk inn med falske tilbud og får folk til å betale for tjenester de egentlig ikke ønsker. Til tross for at jeg har sagt opp abonnementet flere ganger, fortsetter de likevel å trekke penger fra kontoen min uten tillatelse. Og til tross for at jeg har bedt om tilbakebetaling flere ganger, så har de ignorert meg og sendt saken videre til inkasso. Dette er ren svindel og en skam for bransjen. Jeg vil aldri anbefale dette treningsstudioet til noen.
Enfarvede vekter
Jeg var nettopp på treningsstudioet i Egersund og må si at jeg ble skuffet over luftkvaliteten der. Det var en altfor høy konsentrasjon av karbondioksid inne på senteret, og det merket jeg umiddelbart. Det virket som om det var altfor mange mennesker der samtidig, spesielt på tredemøllen hvor 15 personer tok opp det meste av oksygenet. Jeg ble svimmel og dårlig, så jeg måtte avbryte treningen etter bare 10 minutter. Dette er rett og slett uakseptabelt, og det bør være bedre regulering av hvor mange mennesker som kan være der samtidig. Utenom dette problemet hadde senteret gode treningsredskaper og fasiliteter.
Kjøpte 14 dagers gratis prøveperiode
Jeg har prøvd å komme i kontakt med kundeservice flere ganger via e-post de siste 2 ukene. Jeg fikk en faktura, men jeg har helt glemt hvilken e-postadresse jeg brukte da jeg lagde brukerkontoen min. Selv om jeg la ved all nødvendig informasjon og ba dem om å stoppe abonnementet mitt, har jeg ikke fått noe svar. Dette har ført til bekymring for en potensiell betalingsanmerkning, siden de sier at de ikke har mottatt en betaling fra meg. Kundeservicen sier at de bare svarer via e-post, og roboten sa at jeg ville få svar innen 2 virkedager (nå har det gått 2 uker) uten at noe har skjedd.
Personlig trener
Jeg kjøpte en personlig trener i august fra treningsstudioet. Dessverre fikk jeg bare to treningsøkter før treneren ble syk og måtte slutte. Jeg har forsøkt å få pengene tilbake i syv måneder, men dessverre har jeg ikke fått tilbakebetalingen. Etter å ha kontaktet administrerende direktør, ble jeg informert om at treningsstudioet ikke kunne hjelpe med refusjonen på grunn av manglende ansvar for personlige trenere.
Kjøp av medlemskap
Dessverre var opplevelsen min med dette treningssenteret veldig dårlig. Jeg kjøpte et medlemskap gjennom en kampanje, men ble syk og kunne derfor ikke benytte meg av tjenestene. Jeg har aldri fått hentet ut kodebrikken som skulle gi meg tilgang, så jeg vet med sikkerhet at jeg aldri har besøkt senteret. Til tross for flere henvendelser har det vært umulig å komme unna betalingen. Jeg ble belastet for to måneder til en pris av 900 kroner, selv om jeg ikke har fått glede av tjenestene deres. Min erfaring har derfor vært veldig skuffende, og jeg vil ikke anbefale dette selskapet til noen andre.
Dårlig service og utilgjengelighet
Dette forretningskonseptet er bare ekkelt, for de prøver å utnytte eldre mennesker og gjør det umulig å melde seg av.
Treningsstudio
Jeg vil advare mot Evo Fitness. Jeg takket ja til et tilbud om å trene gratis ut oktober i år. Mange fikk dette tilbudet. Jeg sa opp medlemsskapet i september, slik at jeg ikke skulle bli trukket avgift i november. I november blir jeg trukket medlemsavgift, til tross for at jeg stoppet medlemsskapet. Jeg klagde. Kundeservice eksisterer ikke på telefon i EVO Fitness. Kun på epost. Slik slipper de å møte misfornøyde kunder. Kundeservice kunne fortelle meg at jeg ikke hadde stoppet medlemsskapet korrekt, til tross for at jeg hadde gjennomførte en svært komplisert prosedyrer to ganger. Nå må jeg betale for to ny måneder. Det som er merkelig, er at det ble svært enkelt å si opp medlemsskapet etter at jeg klaget. Det var umulig første gang. Dernest, så har det vist seg at gratistilbudet ikke var gratis likevel. Evo Fitness har trukket månedsavgift for juli, august, september og oktober, likevel. Jeg vil aldri ha noe mer med Evo Fitness å gjøre. Advarsel er herved sendt.
Abonnement
Jeg hadde avsluttet medlemskapet for en periode grunnet sykdom, men ble likevel trukket. Forsøkte å snakke med kundeservice gjentatte ganger. Fikk frekke svar tilbake, ekstremt lite tilbøyelig for å hjelpe kundene sine eller å tenke på sitt omdømme. Føles ut som om jeg har blitt lurt for penger og behandlet som søppel. Ikke et sted jeg ønsker å komme tilbake til etter anbefale videre til andre.
Trening
Værste kundeservice og opplegg jeg har vært borti. Vært kunde av Evo i alle år. Prøvde å si opp fordi jeg ikke har muligheten til å trene på en god stund. Det var bare kaos og måtte betale i mange måter etter jeg prøvde å si opp.
Mest stemmer anmeldelse
Trenningsstudio
I signed up for the Letsdeal campaign. I've only been there 1 times. They took money from my bank account for 8 months without my knowledge. It's called stealing, to say the lea... Les merDør: Abraham Ceviz