Bodybuilding - Total vurdering basert på 21 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (21)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Høyt kunnskapsnivå
Jeg elsker å ha gode samtaler om noe jeg virkelig bryr meg om, som trening. Kundebehandleren min går virkelig den ekstra milen for å sørge for at jeg lærer mer om et emne som jeg trodde jeg visste mye om. Jeg må faktisk innrømme at jeg har spurt spesielt etter henne fordi jeg foretrekker å prate med henne fremfor de andre kundebehandlerne. Tusen takk for all din hjelp og støtte med å øke kunnskapen min. Ser virkelig frem til å jobbe sammen med deg igjen.
Bestilles uten fakturadokument
Jeg bestilte en pakke fra nettbutikken, men da jeg fikk den, så manglet fakturadokumentet og jeg måtte betale skatt på nytt ved tollen. Dette var veldig frustrerende for meg, men heldigvis var kundeservicerepresentanten, Champion Chris, veldig flink til å kommunisere og hjalp meg gjennom hele prosessen med å få refundert beløpet. Han snudde det som kunne ha vært en dårlig opplevelse med nettbutikken til en virkelig god en. Jeg er veldig fornøyd med servicen jeg fikk fra Champion Chris.
Min bestilling ble forsinket
Bestillingen min ble forsinket, så jeg måtte vente i flere uker før jeg endelig kontaktet kundeservice. Jeg ble både overrasket og irritert over at de ikke hadde sendt den med en gang. Men når jeg endelig snakket med kundeservice, ble jeg positivt overrasket. De beklaget forsinkelsen og refuserte pengene mine, samtidig som de sendte ut bestillingen min gratis. Kommunikasjonen var veldig bra, og jeg ble virkelig overrasket over deres generøsitet. Det gjorde virkelig uken min!
shipping issue resolved quickly
Jeg hadde et problem med frakten av bestillingen min, og normalt ville jeg forvente å måtte slite mot et stort selskap for å unngå å bli lurt. Men nei, det var ikke tilfelle her i det hele tatt! Det var så fint å snakke med en ekte person som virkelig bryr seg om situasjonen min. De viste empati og var veldig effektive. Jeg hadde min erstatningsforsendelse i hånden før fraktselskapet engang brydde seg om å svare på e-posten min om den tapte pakken. Jeg ville anbefale dem til og med 11 av 10 ganger. God service skaper lojalitet, og nå er jeg en kunde for livet.
Kreativ markedsføringskampanje
Jeg er så imponert over hvordan Bodybuilding promoterer tilbudene og rabattene sine på nettsiden sin. Det er så flott å se når de har store salg på kosttilskuddene jeg bruker. Det viser virkelig at selskapet bryr seg om kundene sine og er villig til å gjøre alt for å tilfredsstille dem. Kundeservicen deres er fantastisk, og de er virkelig noen av de beste i bransjen. Jeg har hatt mange gode opplevelser med måten de strekker seg for å møte kundenes behov på. Tusen takk, Bodybuilding.com, for at dere bryr dere om oss som prøver å forbedre livene våre! Vi setter så stor pris på dere!
Kjøp av kosttilskudd
Jeg må bare si at kundeservicen her er virkelig fantastisk! Jeg hadde noen spørsmål om hvordan jeg kunne spare litt penger på produktet mitt, og personen jeg snakket med var utrolig hjelpsom og vennlig. Selv om jeg ikke kunne spare mer penger, så ga de meg en gavekort verdt $15 som jeg kan bruke på nettsiden. Det er virkelig et flott eksempel på god kundeservice!
raskt refusjon, problem med fraktkostnad
Jeg hadde en kjempegod opplevelse med kundeservice hos Bodybuilding. Først fikk jeg raskt en refusjon for noe jeg hadde bestilt som var utsolgt, og senere fikk jeg hjelp med et problem med en webbestilling som ikke korrekt krediterte fraktkostnaden min. Millie løste begge problemene mine kjapt og veldig bra. Virkelig topp kundeservice!
Æ kjøpte proteinpulver og treningstights
Jeg hadde et problem med produktet jeg kjøpte, men en kundesupport person svarte raskt etter jeg sendte inn en henvendelse, og de løste situasjonen på bare 20 minutter. Personen var veldig tydelig og ga konkret informasjon om hva jeg måtte gjøre.
Dårlig kundeopplevelse
Jeg bestilte noe fra nettbutikken min for over en måned siden, og det er fortsatt ikke kommet. Kundeservicen var dårlig, prisene var uklare og de betalte ikke tollavgiftene. Hverken det ble opplyst på nettsiden deres, noe andre nettsteder gjør med å skrive "pris + avgifter". Jeg har brukt siden deres siden 2016 og har hatt mange vellykkede bestillinger uten problemer, men nå etter korona er det blitt veldig dårlig. Dette blir siste gang jeg bestiller derfra. Spar tiden og pengene dine, ikke prøv det.
Nylig kjøpt kosttilskudd
Må si at jeg er skikkelig imponert over måten de behandlet meg som kunde. Millie var helt fantastisk da jeg støtte på problemer med produktet jeg kjøpte. Hun svarte kjapt på e-postene mine og løste problemet mye raskere enn jeg hadde forventet. Det er virkelig sjeldent å oppleve så god kundeservice i disse dager, spesielt fra en så stor bedrift som denne. Etter-salgsstøtten deres er rett og slett i en klasse for seg, og jeg setter stor pris på all hjelpen jeg fikk.
Stort utvalg av treningsutstyr
Jeg har nettopp kjøpt treningsutstyr fra en nettbutikk, og jeg ble virkelig imponert over utvalget deres. De har alt som trengs for å ha en god treningsøkt hjemme. Kvaliteten på produktene er veldig bra og jeg er kjempefornøyd med det jeg kjøpte.
Treningstilskudd
Etter å ha prøvd flere ganger å finne ut hvorfor varene mine ikke ble sendt og snakket med to tidligere ansatte, endelig fikk jeg varene mine sendt etter 2 og en halv uke. "Gainz" Garrett var den eneste som virket som han visste hva han gjorde og fikk alt ordnet. Dessverre kom det en skadet vare igjen etter mine tidligere erfaringer, noe som var veldig frustrerende. Jeg måtte kontakte Garrett på nytt, og han sendte umiddelbart ut en ny vare. Det har vært en fornøyelse å kommunisere med ham, til tross for min skuffelse over selskapet.
Kjøpte proteintilskudd
Det var så fint å få løst problemet mitt sammen med en av de ansatte. Hun var virkelig en glede å samarbeide med og snakke med. Tusen takk for all hjelpen og de fine ordene! Jeg håper virkelig at ledelsen vet hvor fantastisk den ansatte er! Personer som deg er med på å holde virksomheten vår på rett spor og drives fremover!
JYM Whey protein
Jeg hadde en skuffende opplevelse med ingen leveranser eller refusjon. Jeg bestilte 2 bokser med JYM Whey til over 100 kroner, men ingenting kom frem. Jeg fikk beskjed om at det hadde vært problemer med tollen og at pakken hadde blitt returnert, ifølge FedEx. Da jeg ba om refusjon, var det ingen kundeservice å snakke med, kun en virtuell assistent som bare gjentar det samme om og om igjen. De svarer knapt på e-postene mine, og UK-ordrenummerne mine kan ikke engang bli funnet på nettsiden deres. Heldigvis har jeg åpnet en sak mot dem på PayPal, men de har ikke engang svart meg etter 2 måneder!
Abonnement
Jeg visste ikke engang at jeg hadde et abonnement hos dem, men de fortsatte å trekke penger fra meg i månedsvis. Da jeg prøvde å si opp abonnementet, viste nettsiden deres og appen at jeg ikke hadde noe abonnement, selv om pengene mine bare fortsatte å forsvinne. Kundeservicen deres var like hjelpsom som en robot, og svarte ikke tilstrekkelig på henvendelsene mine. Til slutt måtte jeg ty til å bruke kredittkortet mitt for å få pengene mine tilbake, fordi selskapet ikke ville hjelpe meg på en fornuftig måte. Jeg vil anbefale å unngå denne tjenesten for enhver pris!
feil produkter og manglende tilbakebetaling
Jeg bestilte noen varer fra den nettbutikken, men dessverre fikk jeg feil varer. Selv etter at jeg sendte dem tilbake med signert levering, har jeg ennå ikke fått tilbakebetalingen på £450. Hele denne situasjonen har pågått siden august 2022, og jeg venter fortsatt på tilbakebetalingen som jeg har krav på. Jeg synes det er utrolig at de ikke har løst denne saken ennå.
Kosttilskudd
Jeg kjøpte nylig noen kosttilskudd på nettbutikken, og jeg er skikkelig misfornøyd med hele greia. Produktene var langt fra så bra som jeg trodde de skulle være, og nå føler jeg meg bare lurt av hele markedsføringen.
Kjøpte proteinpulver
Jeg kjøpte proteinpulver på Bodybuilding for en stund siden. Men forrige uke innså jeg at jeg aldri hadde mottatt bestillingen min, så jeg sendte en e-post for å få hjelp. Jeg fikk en veldig vennlig og utadvendt e-post fra en av kundeservicemedarbeiderne deres med alternativene mine. Jeg ville fortsatt ha produktet mitt, så jeg ba dem bare sende det. Innen få minutter fikk jeg en melding om at bestillingen min var sendt. Jeg har handlet på Bodybuilding i år, og dette var første gang jeg hadde et problem. Jeg er så glad for at kundeservicen deres er så fantastisk.
Kjempeflink kundeservice
Jeg har alltid vært imponert over kundeservicen deres! Selv om de kanskje ikke er billigst, har jeg alltid hatt en fin opplevelse når jeg bestiller kosttilskudd, klær og får råd om trening. De har gode salg og leverer raskt. Men det aller beste er kundeservicen deres. Hver gang det har vært et problem med en bestilling, har de svart raskt og løst det like fort. Enten det er ødelagt emballasje, noe som er utsolgt eller noe som mangler i bestillingen, fikser de det alltid, vanligvis på bare noen minutter. Sist gang jeg kontaktet dem via online chat, fikk jeg svar innen 5 minutter, og Mighty Millie sendte meg en e-post med løsningen. Fantastisk kundeservice som holder meg fornøyd gang på gang!
Innkjøp av kosttilskudd
Jeg må si at jeg ble virkelig imponert over den fantastiske servicen jeg fikk hos dere. Vanligvis pleier jeg ikke å skrive anmeldelser eller tilbakemeldinger, men denne gangen følte jeg virkelig at det var nødvendig. "Mighty" Millie og de ansatte fortjener virkelig å bli satt pris på og belønnet for den utmerkede kundeservicen de gir. Det er tydelig at hun har en unik personlighet og gode sosiale ferdigheter som gjorde hele opplevelsen hos dere utrolig positiv. Jeg håper virkelig at selskapet deres innser hvor heldige de er som har ansatte som henne.
Mest stemmer anmeldelse
Innkjøp av kosttilskudd
Les mer