EuropCar - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Biltjeneste for reservebil
For en stund siden hadde jeg en lånebil levert hjem til meg ganske raskt, men da manglet den litt bensin. Etter fire dager leverte jeg tilbake bilen til forhandleren der min egen bil ble fikset. Jeg hadde fylt tanken for 42 pund, men de trakk frekt ut 18,79 pund fra kontoen min og påsto at tanken ikke var full. Jeg lot kvitteringen ligge igjen i bilen så de kunne se at jeg hadde betalt og fylt riktig. Så frekke!
Mange valgmuligheter for leie av bil
Jeg ble skikkelig skuffa over kundeservicen jeg fikk hos det selskapet. De ansatte var ikke til mye hjelp, og det føltes ikke akkurat som å bli ønska velkommen. Jeg ville heller anbefale å leie bil et annet sted hvor servicen er bedre.
Bestilling av bilutleie.
Da jeg bestilte leiebil fra dette selskapet nylig, skuffet opplevelsen meg veldig. Etter å ha reist lenge, ankom jeg stedet og ble bedt om å signere flere steder uten å få all nødvendig informasjon om ekstrakostnader. Da jeg leverte tilbake bilen, ble det trukket en stor sum fra kredittkortet mitt uten mitt samtykke for dekning av dekkskader, frontrute og veihjelp, selv om mitt eget kredittkort allerede dekket dette. Kundeservicen var lite hjelpsom og jeg følte meg lurt. Jeg vil ikke anbefale dette selskapet til andre.
Bestilling av leiebil i Bari
Da vi kom til EuropCar i Bari, trodde vi at vi kunne bare hente bilen vi hadde reservert på forhånd. Men til vår overraskelse nektet de å gi oss bilen uten å gi noen forklaring. Verken det italienske kundeservicebyrået eller EuropCar i Amsterdam og Brussel kunne hjelpe oss med å forstå situasjonen. Det var veldig frustrerende for oss som reisende å stå der uten hjelp eller veiledning fra personalet.
Leid en bil fra Malta for noyaktig 2 maneder siden
Jeg leide en bil fra en bilutleie på Malta for en tur jeg hadde gledet meg til i lang tid. Jeg bestilte gjennom en kjent nettside og var klar for å hente bilen, men da fikk jeg den sjokkerende nyheten om at den ikke var tilgjengelig. De sa at de prioriterer de som bestiller direkte gjennom deres egen plattform, og at jeg måtte oppgradere til en annen bil mot ekstra kostnad. Jeg endte opp med å betale dobbelt så mye som den opprinnelige prisen for en oppgradering jeg ikke ønsket eller hadde planlagt. Jeg prøvde å avbestille den opprinnelige reservasjonen og få pengene tilbake, men det ble avvist. Så jeg måtte til slutt betale for oppgraderingen, med mitt slitne barn ved min side etter en lang reise.
Leie av bil i Stansted.
Jeg leide en bil fra selskapet, og det var en skuffende opplevelse. De inkluderte en ekstra sjåfør på kontrakten uten å informere oss, noe som førte til uventede kostnader. Servicen var dårlig, bilen var skitten og hadde tekniske problemer. Kundeservicen svarte ikke på mine henvendelser, og de virket uinteressert i tilbakemeldingene mine. Jeg vil anbefale deg å være nøye med å sjekke kontrakten grundig før du skriver under, spesielt når det gjelder "Charges" og eventuelle ekstra avgifter. Vær skeptisk til tilbud om ekstra forsikringer og avvis dem om du ikke ser behov for det.
Urealistisk beliggenhet, juridiske problemer
Beliggenheten på flyplassen i Brindisi var helt utrolig (sjekk oppsummeringen på booking.com). Jeg er faktisk midt i en juridisk sak på grunn av dette nå.
Billeie fra Split
Vi bestilte en bil fra Split i Kroatia for en uke. Da vi kom for å hente den, fikk vi beskjed om at den ikke var klar, så vi måtte vente. Etter en time, gikk vi tilbake for å sjekke, men den var fortsatt ikke klar. Kvinnen vi snakket med, fant en annen bil til oss og ga oss gratis oppgradering og en ekstra sjåfør uten ekstra kostnad. Så, selv om det var irriterende å vente og bilen ikke var klar som avtalt, var vi takknemlige for den fine gesten med oppgraderingen og ekstra sjåfør.
Bestilling av leiebil
Jeg hadde bestilt en leiebil, men da jeg innså at datoen var feil, forsøkte jeg å endre den ved å kontakte kundeservice. Dessverre sa de at det ikke var mulig å endre datoen. Derfor endte jeg opp med å måtte bestille en ny bil for den rette datoen, i tillegg til den opprinnelige. Dette resulterte i ekstra bryderi for meg, og jeg ble skuffet over mangelen på fleksibilitet fra kundeservice.
EDMR-Kleinwagen in Olbia
Vi var skuffet over leieopplevelsen i Olbia. Først fikk vi en ubehagelig Lancia Ypsilon, og til tross for lav kilometerstand var kuppelen dårlig. Etter å ha bedt om å bytte, fikk vi en Renault Clio med høyere kilometerstand, men som var mer behagelig å kjøre. Da vi leverte tilbake bilen, prøvde de å ta betalt for en skade som allerede var der, og også for 6 liter bensin som vi ikke hadde brukt. Vi kontaktet kundeservice, men har ennå ikke fått noe svar. Alt i alt en skuffende opplevelse.
Leiebil i Albania
Jeg leide en bil på Tirana flyplass i Albania. De ansatte var veldig hyggelige og ga oss til og med gratis oppgradering. Bilen var helt ny og en 4x4, noe jeg virkelig anbefaler hvis du skal kjøre rundt i landet. All kommunikasjon var tydelig og leieprosessen gikk smertefritt uten problemer. Selv om jeg var litt skeptisk etter å ha lest noen anmeldelser på forhånd, hadde vi en veldig positiv opplevelse.
Billeie på Gardermoen - Kundeopplevelse
I dag dro vi for å hente leiebilen vår på flyplassen, men vi innså raskt at den valgte bilen var for liten. En ansatt merket dette med en gang og tok oss med for å se på flere alternativer. Han hjalp oss med å velge en større bil som passet bedre, og var veldig vennlig og imøtekommende. Til tross for travle tider, følte vi oss ikke stresset i det hele tatt. Tusen takk, vi kommer definitivt til å bruke dette selskapet igjen.
Problem med leiebil
Jeg leide en bil fra EuropCar på flyplassen i Barcelona via RentalCars. Da jeg kjørte bilen, merket jeg at det var problemer med kjølevæsken, GPSen blokkerte i fire timer, og det kom opp et motorlysproblem. Da jeg leverte tilbake bilen, fikk jeg ingen respons. Det virker som om bilene ikke blir vedlikeholdt ordentlig.
Leide en bil for tre uker i Nice.12
Jeg leide en bil i tre uker når jeg var i Nice. Denne gangen var rattet veldig gammelt og bilen hadde kjørt veldig langt. Det var bulker og riper overalt, og rare hvite flekker på setene. Jeg savnet virkelig bilen jeg leide fra Hertz i Roma. Den var nesten helt ny, med veldig få kilometer på klokka, ingen skader - akkurat som en ny bil.
Flyplass booking på EuropCar
Vi hadde en skikkelig dårlig opplevelse med EuropCar. Når vi landet på Sturup flyplass sent en torsdag kveld, fant vi ut at bilen vi hadde bestilt på forhånd ikke var klar som avtalt. I stedet for å få bilen vår, sa de at bookingen ikke var bekreftet og at de ventet på informasjon fra kontoret på flyplassen. Vi prøvde å ringe kundeservice flere ganger, men fikk ingen svar. Til slutt ringte vi det sentrale kontoret, men de kunne heller ikke hjelpe oss. Så endte vi opp med å bli nødt til å ta en dyr taxi i stedet for å få bilen vi hadde bestilt.
Problemer med vedlikehold og service
Jeg skaffet en leiebil fra en tredjeparts nettside, og da jeg fikk bilen, var tanken nesten tom og det var ikke vindusspylervæske. Utleieselskapet ignorerte en varsellampe som lyste. Neste dag sviktet bremsene, og jeg måtte finne en mekaniker selv for å fikse det. Det viste seg at bilen manglet motorolje, og jeg måtte betale mye for reparasjonen. Selv etter å ha brukt halve feriedagen og betalt for reparasjonen selv, nektet selskapet å refundere meg for de ekstra dagene jeg ikke trengte bilen. Etter mye bryderi fikk jeg til slutt beløpet refundert, men de vil ikke gi skriftlig bekreftelse på bilens tilstand ved retur. Nå venter jeg fortsatt på tilbakebetaling av depositumet og har måttet kontakte banken og selskapet for å løse problemene. Jeg har reist i over 70 land og leid bil mange ganger, men denne opplevelsen med selskapet var veldig skuffende.
Leiebil Alicante flyplass
Jeg har leid leiebil fra Alicante flyplass i mange år, vanligvis med enten Centauro eller Goldcar. Opplevelsene har alltid vært problemfrie og enkle. En gang bestemte vi oss for å prøve Europcar, men det var en skuffelse. Da vi leverte tilbake bilen, så de et lite merke under støtfangeren foran, bare 5 cm stort. Vi ble presset til å fylle ut et skadeskjema og signere, ellers måtte vi betale 90 euro. Dette synes jeg er helt uakseptabelt, og det er grunnen til at vi aldri vil leie fra Europcar igjen.
Leide bil
Her skal jeg aldri leie bil igjen. Sikkert et fint firma når alt går på skinner, men det gjorde det ikke for oss. Skulle hente bil på flyplassen i Verona, og hadde lagt inn i bestillingen at vi kom med fly, for da kunne utleieselskapet være informert om evt forsinkelser, da de. Vår ankomstdato, den 20. juni, var flyplassen stengt ned pga streik blant flyplasspersonale i Verona. 1 time og 12 minutter etter avtalt hentetidspunkt ringte vi fra Munchen, hvor vi satt streikefast til dagen etter. Da vi informerte om at vi satt streikefast til dagen etter fikk vi beskjed om at reservasjonen ikke kunne brukes dagen etter, og at bestillingen var kansellert, men de beholdt pengene. Vi ble trukket for hele leien, uten å få bil. To ganger ringte vi forholdsvis fortvilet. Begge ganger bare slengte de på røret da vi forsøkte å finne en løsning. Maken til dårlig service har jeg aldri opplevd. Aldri mer Europcar.
En av de beste bilutleierne
Jeg tok en tur til Italia i sommer og overveide å leie bil. Jeg kikket på en rekke forskjellige bilutleiere og følte egentlig at det ikke var gode nok vilkår eller fordeler hos noen av dem. Dyrt var det også. Sånn sett så var EuropCar det beste valget, når vi først bestemte oss for at vi trengte en bil.
De har god service og hjelper deg med alt du skulle behøve. Mye mer kan man ikke kreve, spesielt da jeg også har sett at så mange andre kunder har vært fornøyde. Trygghet er viktig når man leier bil, og det får man definitivt her!
Mest stemmer anmeldelse
En av de beste bilutleierne
Jeg tok en tur til Italia i sommer og overveide å leie bil. Jeg kikket på en rekke forskjellige bilutleiere og følte egentlig at det ikke var gode nok vilkår eller fordeler hos ... Les merDør: Olav