AVIS - Total vurdering basert på 7 anmeldelser

14% Ville handlet her igjen

Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-03-21
Kjøp av leiebil

Vi bestilte leiebil i siste liten, men ble møtt med utrolig god service. Lena fra Voss ordnet reservasjonen vår før helgen, og var veldig hjelpsom på telefonen. I tillegg fikk v... Les merDør: Amiya

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-04-21
Overpriced car rental

Prisene på dette bilutleiestedet er helt ville. Jeg hadde en forferdelig opplevelse med et annet bilutleieselskap og måtte raskt finne en annen løsning. Dessverre utnyttet Avis ... Les merDør: Renee

Mest stemmer anmeldelse

  2022-02-07
leiebil

Trekket to ganger fra kortet, ingen kontakt med kundenservise, venter fortsatt på pengene jeg har betalt dobbelt. Les merDør: Anja Heidi Pedersen

Anmeldelser (7)

  (1)

 (0)

  (5)

  (1)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Overpriced car rental

    Prisene på dette bilutleiestedet er helt ville. Jeg hadde en forferdelig opplevelse med et annet bilutleieselskap og måtte raskt finne en annen løsning. Dessverre utnyttet Avis situasjonen og tilbød meg en pris tre ganger høyere enn den jeg hadde avtalt tidligere. Det føltes som om de drev med prisdiskriminering, og jeg var ekstremt skuffet over mangelen på åpenhet og rettferdighet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av leiebil

    Jeg hadde en ganske dårlig opplevelse da jeg bestilte en leiebil fra dette selskapet. Etter at jeg fikk bekreftelsen på bestillingen, innså jeg at de trakk nesten dobbelt så mye fra kredittkortet mitt. Jeg prøvde å ringe kundeservice, men fikk ikke mye hjelp. Jeg vil ikke anbefale dette selskapet til noen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av leiebil

    Vi bestilte leiebil i siste liten, men ble møtt med utrolig god service. Lena fra Voss ordnet reservasjonen vår før helgen, og var veldig hjelpsom på telefonen. I tillegg fikk vi skyss til stasjonen etter at vi hadde levert bilen - helt utrolig bra service!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp under HANS Storm

    Dårlig kundebehandling! Til tross for at det var rød varsling og total veistenging i Norge, noe som gjorde at Oslo var utilgjengelig fra nord, så belastet de oss en enveisavgift fordi vi måtte returnere bilen i Trondheim i stedet for Oslo. De bestemte en tilfeldig pris for avgiften, først sa de 200/300 euro, deretter endte det opp med å være over 600 euro. Vi hadde full forsikring med selskapet, men da vi fortalte dem om situasjonen, sa fyren at det ville ha vært bedre for oss å hatt en ulykke slik at de ikke kunne belaste oss. Dette er uakseptabelt!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bilutleieopplevelse

    Nylig leide jeg en bil og det gikk skikkelig dårlig. Jeg bestilte en bil med barnesete på nettet, men da jeg kom for å hente den fikk jeg en annen bil og måtte betale ekstra for setet. Og som om ikke det var nok, fikk jeg senere en regning på over €500 for en påstått skade på bilen. Det var skikkelig skremmende å bli anklaget for noe jeg ikke hadde gjort.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Leie av to biler

    Vi reserverte to biler til estimert pris per bil ca 575 Euros for 11 dager i Spania. Vi har blitt belastet MYE mer og fått påført avtalen mer enn det vi opprinnelig ba om av fordyrende og unødvendige forsikringer (som vi har tilstrekkelig av fra før). Jeg ble også belastet i norske kroner fremfor i Euro som jeg ba om. Videre ble vi konfrontert med påstander om at vi skal ha forvoldt skader på begge bilene, noe som vanskelig lar seg bevise og som overhodet ikke stemmer. Dette minner om dårlig kundebehandling og lureri. Jeg lurer også på hvor mange ganger et leiebilfirma belaster kundene sine for påståtte og faktiske skader før skadene utbedres. Det lukter noe rart med tanke på forsikring og bruk av disse fra leiebilfirmaenes side. Kundeservice skulle ringe meg, men ingen har ringt. Jeg har heller ikke fått noen kvittering på det som vi har blitt belastet for noen av bilene som vi leide. Opplevelsen er så slett som det bare kan få bli! Oppfordrer leietakere til å ha med seg masse lys, ta masse bilder og video av bilen som du leier - både over, under og inne i bilen.

    Driver de med uthaling?
    Det er vel bare å ta kontakte med Avis?
    Satt flere timer i telefonen og hørte utrlig dårlig ventemusikk, hele 1,5 time... De hadde heller ikke tilbakeringingsvalg...
    Blir aaaldri mer Avis igjen på meg heller - hold dere unna.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    leiebil

    Trekket to ganger fra kortet, ingen kontakt med kundenservise, venter fortsatt på pengene jeg har betalt dobbelt.