Parallels - Total vurdering basert på 25 anmeldelser
Erfaring videoer
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (25)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Parallels programvare
Parallels er et supert program, det fungerer veldig godt med responsiv ytelse, men det er en liten ting du bør være oppmerksom på. TASTATURLAYOUTEN forandrer seg litt på passordskjermen, så noen spesielle tegn er ikke der du forventer dem å være. De er på brukernavnsskjermen, men så endrer det seg plutselig. Det tok meg en stund å finne ut av dette...
Produkt nøkkel problemer
Jeg har hatt trøbbel med å bruke produktkoden min på en annen datamaskin under samme konto. Dette har aldri skjedd før, så jeg tror de bare er grådige og nekter meg å bruke produktet jeg har betalt for. Det er skikkelig irriterende og jeg synes det er urettferdig.
Dyrt abonnement med dårlig støtte
Parallels for macOS er ganske brukervennlig når det gjelder virtualisering på ARM-prosessorer med mange flotte funksjoner. Men jeg må si at den høye abonnementsprisen og den dårlige støtten er virkelig skuffende. Prisen virker litt for høy i forhold til hva man faktisk får, og oppgraderingsmodellen er veldig forvirrende. Sammenligningene mellom standard og pro versjonen er ikke veldig detaljerte, og viktige begrensninger blir utelatt. Jeg endte opp med å gå for standardversjonen bare med mulighet for ARM-virtualisering. Da jeg ønsket å oppgradere til pro, ble jeg overrasket over at prisen for oppgradering av lisensen for kun 9 måneders resttid var høyere enn for en hel årslisens. Støtten er heller ikke noe å skryte av, med ganske generiske svar og mangel på respons. Alt i alt virker det ikke som om den høye prisen står i forhold til den tjenesten de tilbyr og den dårlige støtten.
Skuffende grafikkortytelse
Jeg har vært skikkelig skuffa over Parallel Desktop fordi det ikke klarer å dra nytte av den gode grafikkortytelsen under Windows. Dette har vært et problem i lang tid, og det er skikkelig frustrerende, spesielt for meg som arkitekt som er avhengig av god grafikk. Det er virkelig skuffende å ha en fantastisk MacBook Pro med kraftig grafikkort som ikke kan bli brukt effektivt under Windows. Jeg håper virkelig at dette problemet blir fiksa snart.
Kjøpte parallellene
Det er helt umulig å finne veien gjennom refusjonstjenesten deres, de prøver hele tiden å få deg til å kjøpe Skype. Programmet krasjet flere ganger mens jeg prøvde å bruke det. Det var en helt forferdelig opplevelse!
Kjøp av virtuell maskin
Jeg pleide å bruke en annen virtuell maskin, men jeg byttet på grunn av noen problemer med kompatibilitet på den nye Mac Book Pro med M1-chipen min. Etter å ha lest noen anmeldelser bestemte jeg meg for å gi en virtuell maskin en ny sjanse. Jeg ble positivt overrasket over hvor enkelt det var å sette opp og kjøre en virtuell maskin, enten det var Linux eller Windows. En virkelig positiv opplevelse! Jeg skulle ønske jeg hadde gjort dette byttet tidligere.
Windows integrert programvare.
Jeg synes det var veldig enkelt å sette opp en virtuell maskin med Windows (nå versjon 11) og bruke programvaren min som ikke er tilgjengelig på MacOs. Programvaren er veldig brukervennlig og fungerer godt sammen med Mac-operativsystemet. Det er enkelt å starte programmer (installert i den virtuelle maskinen) direkte ved å trykke på APPLE+Space. Jeg får også til å åpne alle .exe-filer og skrive direkte på en NTFS-ekstern enhet.
Kjopte programvare
Jeg kjøpte programvaren, og ble veldig frustrert fordi etter 3 år fungerte den ikke lenger skikkelig. Jeg kunne ikke bruke Windows uten at det krasjet, og dette gjaldt for alle Windows-versjoner, ikke bare Windows 11. Jeg tok kontakt med kundesupporten deres og spurte om det fantes en måte å løse problemet uten å måtte betale mer penger, men de sa at den eneste løsningen var å oppgradere ved å betale 69.99 dollar. Jeg synes ikke dette er rettferdig. Jeg forstår at man må betale for oppgraderinger til nyere Windows-versjoner, men det bør ikke være nødvendig å betale ekstra for å bruke samme versjon som jeg kjøpte for 3 år siden. Jeg er veldig skuffet over denne urettferdige forretningspraksisen. Produktet i seg selv virket veldig bra, men den dårlige kundeservicen overskygget dette.
Oppgradering til programvaren slettet Windows 11
Jeg oppgraderte til en ny versjon av programvaren, og det førte til at Windows 11 virtuell maskin gikk tapt. Nå krever de at jeg kjøper en ny lisens. Selv etter flere e-poster har jeg ennå ikke fått noen løsning. Jeg forventer en løsning som ikke medfører ekstra kostnader. Dette er helt uakseptabelt fra et selskap som sier de ønsker at vi skal ha den beste opplevelsen.
SAV, Windows, Mac
Jeg ble skikkelig skuffet over opplevelsen min med produktet. I begynnelsen virket alt greit, men så begynte problemene å dukke opp etter bare noen dager. Parallell ga feilaktig informasjon om hvor godt Macen kunne håndtere den oppdaterte Windows-versjonen, noe som resulterte i ustabilitet og krasj. Selv etter flere forsøk på å løse problemet, kunne jeg fortsatt ikke få en pålitelig ytelse fra produktet. Windows nektet også å la meg slette den siste oppdateringen, og insisterte på å oppdatere konstant, noe som resulterte i krasj og tilbakeslag til tidligere versjoner. Etter 8 dager med frustrasjon og irritasjon, startet hele syklusen på nytt. Det er supert når alt fungerer, men når det går galt, er det virkelig en håpløs situasjon. Spesielt når man har blitt avhengig av det for arbeidet sitt!
Min Windows Virtual Machine installasjon
Jeg jobber som en IT-sjef som jobber med både Mac og PC, og ved å bruke denne virtuelle maskininstallasjonen har det blitt veldig enkelt for meg å bruke én datamaskin for å støtte begge plattformene. Takket være Coherence-modus kan jeg ha både Windows-apper og Mac OS-apper åpne samtidig, noe som gjør det mulig for meg å feilsøke problemer på begge plattformene uten å måtte bytte mellom datamaskiner eller starte opp i et annet OS.
Kansellere abonnement
Kjøpte et abonnement, men kunne ikke logge inn for å si opp. Fulgte trinnene på nettsiden deres, men det fungerte ikke. Ingen måte å finne e-postadressen eller snakke direkte med noen. Kan ikke anbefale og vil si at du bør unngå dette selskapet. Ser på forumene deres at mange har problemer og noen bare får svar der. Virker som om dette selskapet er veldig gammeldags.
Parallels programvare
Jeg har hatt en veldig positiv opplevelse med Parallels programvare. Den fungerer veldig bra med Mac, og lasting og kjøretider er veldig raske. Etter det første året bestemte jeg meg for å endre fra abonnement til å kjøpe programvaren, siden jeg ikke så poenget med å betale mer hvert år enn hva Windows koster for å bruke Parallels. Jeg anbefaler denne programvaren på det sterkeste.
Produkt fungerer ikke på Mac
Jeg har ventet i 20 dager på svar angående billetten min med nummer 4485213. Problemet er at produktet ikke fungerer skikkelig på Mac. Jeg ble lovet tilgang til Mac-elementene, men har dessverre ikke fått det. Hvis jeg ikke hører noe neste uke, så kommer jeg til å avbestille bestillingen.
Kjøp av programvare
Som en stor fan av Mac, har jeg alltid vært skeptisk til å bruke Windows-programmer. Men favorittdatabasen min, ACT!, er dessverre bare tilgjengelig for Windows. Takk til dere, har jeg kunnet kjøre ACT! på Macen min i flere år nå. Kundeservicen deres er rett og slett fantastisk - jeg ringer dem, forteller hva jeg trenger, setter opp en ekstern tilkobling, og deretter kan jeg slappe av mens de fikser alt. De er personlige, erfarne og virkelig bryr seg om kundene sine. Jeg anbefaler dem på det sterkeste!
Virtualization software
Etter å ha brukt virtualiseringsprogramvaren i flere år, kan jeg ikke klare meg uten den. Når jeg bytter maskin, er det første jeg gjør å installere programvaren. Windows på en Mac fungerer utrolig bra, men batterilevetiden er det eneste negative. Bortsett fra det, er programvaren fantastisk og helt nødvendig for meg.
Parallels-support problem
Æsj, æ har hatt en elendig opplevelse med Parallels-supporten! Æ har ventet på svar i 8 dager nå, og har fortsatt ikke hørt noe. Programmet fungerer ikke, og æ får feilmelding om at "TMP-relatert informasjon mangler". Problemet er nok at æ installerte Windows samtidig med Parallels, så der ligger sikkert feilen også.
Software order
Jeg er veldig skuffet over tjenesten jeg fikk etter å ha bestilt programvaren. Selv om jeg bestilte den i god tid før jul, har jeg fortsatt ikke mottatt aktiveringskoden. Jeg har prøvd å kontakte dem flere ganger, men har ikke fått noe svar. Det virker som om henvendelsene mine er blitt ignorert og forsvunnet i det blå.
Kjøp av verktøykasse for macOS
Jeg bruker verktøykassen hver dag uten problemer for å skjule ikoner nede på skjermen, flytte rundt på vinduer etter behov og holde øye med hvor mye data som lastes ned eller lastes opp. Jeg kan ikke tenke meg å bruke macOS uten Parallels verktøykassen, den har vært en lifesaver i lang tid.
Enkelt bytte mellom operativsystemer
Jeg elsker hvor lett det er å bytte mellom operativsystemer. Det går så smidig at det er vanskelig å tro at jeg bruker den samme datamaskinen! Det har virkelig gjort arbeidsdagen min mye enklere, siden alle filene mine er tilgjengelige uansett om jeg bruker Mac eller Windows. Anbefaler det på det sterkeste.
Mest stemmer anmeldelse
Problem med abonnementsservice
Det har tatt meg veldig lang tid å endelig løse problemet mitt med abonnementet mitt. Har prøvd å ringe og sende e-post, men alt jeg får tilbake er standard svar som ikke hjelpe... Les merDør: Marisa Howe