Anmeldelser Crossout

Gaming er noe som man tar på alvor. Det ser man på mengden av penger som blir investert i det, og det lages jo ekstremt underholdende spill hele tiden. Noen blir mer populære enn andre, men sånn er det jo. Ikke alt fungerer slik man kanskje håpet på. Og nå i disse dager har det jo kommet andre typer av spill også. Eller, typene av spill er de samme, men mange er gratis! I at du ikke må betale for å spille, men du kan kjøpe oppgraderinger når du er i gang med selve spillet. Crossout er et slikt spill, hvor du spiller mot andre spillere over nettet, og har både en historiedel, og del for å ha det gøy. Vi ser jo at denne typen gaming er mer og mer populært, og basert på erfaring og tilbakemelding fra spillere, så fungerer det veldig godt også. Les mer her!

Vår kundeanmeldelse av Crossout

Det er Targem Games som har laget Crossout, og de har ikke laget det bare for PC. De fungerer også på Playstation og Xbox, og du kan som sagt bare laste det ned gratis. Det eneste de krever er at du registrerer en konto, men det er i og for seg logisk nok med tanke på det de tilbyr. Det gjør også at du kan prøve spillet uten å tenke på at det koster 600 kroner, om det ikke er så bra liksom.

Og vi kan jo like godt si det her, for å være et spill som er i all hovedsak gratis, så har det en veldig god grafikk, og det er på en måte vanedannende å spille det også. Da vet man jo at utvikleren har gjort mye riktig i forhold til hvordan spillet er, og hva du som spiller det får ut av Crossout. Se bare en video på Youtube av gameplay, så forstår du hva vi mener.

Hva det handler om

Det er i og for seg ikke en veldig lang og komplisert historie. Du har ansvaret for en bil, eller et kjøretøy, og du skal oppgradere det så mye som mulig samtidig som du kjemper mot andre spillere om å bli den beste. Du kan lage et lag om du vil det, eller du kan kjøre på helt alene. Valget er ditt, men det gjør det i det minste til en dynamisk spilleopplevelse, og Crossout har fått mye skryt for hvordan det spilles, og hvor godt det faktisk er laget.

Det som gjør det enkelt er at det er gratis. Da trenger du på mange måter ikke en anmeldelse. For du kan bare laste det ned, sette i gang, og spille. Liker du det så er det perfekt, om ikke så bare avinstallererer du og fortsetter med dagen din!

Har du testet Crossout selv, eller sett noen andre spille det? Da vil vi gjerne at du skriver inn via kontaktskjemaet nedenfor og forteller oss mer om det. Det hjelper oss, og andre som vurderer å spille det. Så nøl ikke og skriv!

Crossout

10
    10