Anmeldelser SF Anytime

Elsker du å se på film? Hvem er vel ikke svak for å se på en fengende thriller eller en morsom komedie? Eller kanskje det er TV-serier du bruker mest tid på? Er du en av de som bingewatcher en hel sesong fordi du blir hekta med en gang og ikke klarer å stoppe deg selv? Da kan strømmetjenesten SF Anytime være noe for deg. Spørsmålet er om de har godt nok utvalg av de filmene og seriene som du interesserer deg for? Er hastigheten på strømmetjenesten bra nok eller finnes det andre tjenester som er bedre? Les anmeldelsene om hvordan SF Anytime fungerer og hva man kan forvente seg.

Om SF Anytime
    SF Anytime er en Video-On-Demand strømmetjeneste for filmer og TV-serier. Den ble startet i 2002 og finnes idag i Norden og Baltikum. SF Anytime eies av AB Svensk Filmindustri som igjen er eid av Bonnier AB. De har et av Nordens største filmbibliotek og kan tilby de siste nyhetsfilmene fra over hele verden, fra Nordiske kvalitetsfilmer til Hollywoods storfilmer. De har avtaler med alle de store internasjonale filmselskapene Paramount Picture, 20th Century Fox, Walt Disney Pictures, Sony Pictures, Warner Bros og Universal Pictures, samt med over 40 andre filmselskaper som for eksempel SF Studios, Nordisk film, BBC Worldwide og Scanbox.

Produkter og tjenester
    På nettsiden deres kan du strømme eller laste ned leiefilmer så mange ganger du vil i løpet av 48 timer. Ønsker du å leie en serie så kan du se hele den aktuelle sesongen som du betaler for i løpet av 30 dager. Kjøpefilmer eier du digitalt på appen deres og du kan laste ned og se dem så ofte du vil. For å benytte deg av tjenesten deres må du registrere deg som medlem, men du betaler kun for det du ser på, det er ikke noe abonnement eller skjulte kostnader som følger. Du kan laste ned appen deres for Android eller iOS eller du kan benytte deg av tjenesten deres for smart-TV fra alle de store merkene som Samsung, Philips, LG, Panasonic og Sony. På iOS kan du laste ned filmene dine og se på dem i offline-modus så mange ganger du vil. Ønsker du å bruke undertekster så kan du enkelt velge dette i innstillingene dine på nettsiden eller i appen. Har du spørsmål? Kontakt SF Anytime direkte på nettsiden deres ved å følge linken under logoen deres.

Ris og ros samt nyttige tips om SF Anytime
    Har du benyttet deg av SF Anytimes tjenester for film og TV-serier? Da vil vi gjerne vite hva du synes om dem. Du er velkommen til å skrive en anmeldelse om SF Anytime og potensielt hjelpe mange andre som er interessert i å vite mer om erfaringen din. Hvordan fungerer appen eller nettsiden deres og hvordan er kvaliteten på strømmingen? Lever SF Anytime opp til forventningene dine? Hvordan er kundeservicen om det eventuelt skulle oppstå et problem eller at du bare har et enkelt spørsmål?

Hva synes andre kunder om SF Anytime? Er de fornøyde med tjenesten eller kunne noe vært bedre? Les anmeldelsene om SF Anytime her. Legg igjen flere anmeldelser på andre firmaer her.

Om SF Anytime

Produkter og tjenester

SF Anytime

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om SF Anytime

Er SF Anytime et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av SF Anytime. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr SF Anytime?

SF Anytime opererer for det meste innenfor Telekommunikasjon-bransjen, mer spesifikt med .

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen SF Anytime nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!