Hayu - Total vurdering basert på 17 anmeldelser

0% Ville handlet her igjen

Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-19
Uautoriserte transaksjoner

Jeg har aldri hørt om dette selskapet før, og jeg har heller ingen kontoer hos dem. Likevel har de klart å trekke £4.99 fra kontoen min som jeg ikke engang bruker. Pengene ble t... Les merDør: Casandra

Mest stemmer anmeldelse

  2023-12-16
Streaming-tjänst

Jeg har brukt strømmetjenesten en stund nå, og jeg må si at jeg er skuffet. Jeg har hatt problemer med tjenesten hvor jeg ikke kan strømme innhold riktig, og det er veldig irrit... Les merDør: Spinka

Anmeldelser (17)

  (0)

 (0)

  (9)

  (7)

  (1)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Abonnement

    Jeg hadde en så dårlig opplevelse med dette abonnementet! Jeg bestemte meg for å melde meg ut i november 2020, men det viste seg at de hadde trukket dobbelt beløp hver måned helt til nå, og noen ganger til og med tre ganger. Jeg følte virkelig at jeg hadde blitt lurt, så jeg måtte ringe banken min for å sperre kortet og bestille et nytt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Uautoriserte transaksjoner

    Jeg har aldri hørt om dette selskapet før, og jeg har heller ingen kontoer hos dem. Likevel har de klart å trekke £4.99 fra kontoen min som jeg ikke engang bruker. Pengene ble trukket via PayPal, som jeg ikke har eller har hatt konto hos tidligere. Banken min sier at de ikke kan gjøre noe før pengene er tatt ut av kontoen min. Jeg prøver å logge meg på HAYU, men jeg har ikke konto hos dem heller. Hele situasjonen er frustrerende og virker veldig urimelig.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ustabil avbestillingsservice

    Jeg har forsøkt å si opp abonnementet mitt hos dere, men det har vært en skikkelig katastrofe. Det virker helt umulig å komme seg ut av abonnementet, og kundeservicen er veldig dårlig. Jeg har prøvd alt mulig for å si opp, men ingenting fungerer. Jeg vil anbefale å unngå å bruke selskapet, det virker som de gjør alt de kan for å beholde deg som kunde mot din vilje.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fakturert flere ganger for tjeneste uten tilgang

    Jeg har dessverre blitt fakturert fire ganger på samme dag for en tjeneste jeg ikke en gang får brukt. Kundeservicen har vært helt fraværende, og ingen har svart meg på henvendelsene jeg har sendt. Det føles virkelig som om selskapet prøver å svindle meg. Jeg vil anbefale alle å unngå å bruke dem og ikke dele kortinformasjon med dem.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Abonnement

    Jeg hadde en dårlig opplevelse med selskapet. Jeg avsluttet abonnementet mitt, men de fortsatte å belaste meg. Etter 9 måneder innså jeg feilen min, men da jeg tok kontakt med dem, nektet de å gi meg tilbakebetaling. Jeg synes det er skuffende og urettferdig av dem å oppføre seg slik.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpet mitt var en TV-app.

    Jeg har hatt en skikkelig irriterende opplevelse med TV-appen min. Jeg må hele tiden koble den til TV-en min, og det fungerer bare 1 av 100 ganger. Det er utrolig plagsomt og tar opp så mye tid. Jeg håper virkelig de kan ordne dette problemet snart, hvis ikke må jeg vurdere å bytte til en annen tjeneste.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Strømmetjeneste for reality-TV

    Jeg har hatt abonnement på denne tjenesten i mer enn et år nå, og jeg har vært veldig skuffet over opplevelsen. Jeg har hatt problemer med å se på programmer, og det virker alltid som om det er noe galt med plattformen. Det har vært frustrerende å ikke kunne nyte innholdet jeg har betalt for. Jeg har prøvd å si opp abonnementet, men det har vært vanskelig å komme seg ut av det. Jeg vil anbefale andre å holde seg unna denne tjenesten. Det har vært en dårlig opplevelse, og til tross for at de fortsatt tar betaling fra kontoen min, virker det som om jeg ikke får pengene tilbake.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Series app

    Åh, herregud, denne appen er helt for jævlig! Hele tiden får jeg feilmeldinger og tidsavbrudd. Når jeg avslutter en episode og går ut av appen, så starter den ikke der jeg slapp, så jeg aner ikke hvilken episode jeg var på engang. Loadingen tar en evighet. Denne appen er den verste jeg noen gang har prøvd, spesielt når den tar pengene mine hver måned for å gi meg en så elendig tjeneste.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    TV purchase, accidental damage

    Dessverre ble TV-en min ødelagt av et leketøy, så jeg tok kontakt med selskapet for å få en erstatning. De sa derimot at de ikke kunne erstatte den uten en tilleggsforsikring, som jeg ikke var klar over.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Prøvde å avbryte før neste betaling

    Jeg prøvde å avbryte abonnementet før neste betaling, men det var så komplisert og virket som om de faktisk ønsket å beholde meg som kunde. Til slutt nektet de å godta avbestillingen min. Jeg tok bare en pause i noen måneder, men nå vil jeg aldri komme tilbake.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp - Hayu-abonnement

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med Hayu-abonnementet mitt. Noen har lurt bankkortet mitt i over et år, og betalt for en konto jeg ikke kjenner igjen. Selv om jeg har bedt dem flere ganger om å stoppe betalingene, fortsetter de å trekke penger, og de ignorerer mine krav om tilbakebetaling. Denne uken ble det trukket en avgift igjen uten at jeg sa ja. Jeg er så frustrert over hvor mange ganger jeg må mase om å få pengene tilbake; det gjør meg helt sinna. Og kundeservicen deres er helt forferdelig også.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Dupeforsøk

    Jeg har aldri opplevd noe lignende med et selskap før. Etter å ha fått flere e-poster fra dem, begynte jeg å bli mistenksom og bestemte meg for å kontakte Apple for å sjekke om henvendelsene var ekte. Det viste seg at selskapet forsøkte å lure meg til å gi fra meg sensitiv informasjon ved å late som de var en abonnementstjeneste, selv om jeg aldri hadde opprettet noen konto hos dem. Det er skremmende å tenke på hvor mange som kan bli lurt av denne typen svindel. Jeg har rapportert selskapet til rette myndigheter og vil anbefale alle å være forsiktige med å dele personlig informasjon på nettet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Abonnement for en serie

    Oppdaget en serie for et år og et halvt siden og likte den. Trodde jeg hadde avsluttet abonnementet, men måneder senere ble det trukket en avgift fra kontoen min. Fikk ingen svar på henvendelsen om å få pengene tilbake. Denne uken ble det trukket en avgift igjen. Hvor mange ganger må jeg be om refusjon? Kundeservicen deres er ikke tilgjengelig, det er forferdelig og dårlig hvordan vi som betalende kunder blir behandlet for deres feil.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Streaming-tjänst

    Jeg har brukt strømmetjenesten en stund nå, og jeg må si at jeg er skuffet. Jeg har hatt problemer med tjenesten hvor jeg ikke kan strømme innhold riktig, og det er veldig irriterende. I tillegg har faktureringen ikke gått smertefritt, og jeg har hatt problemer med å få hjelp fra kundeservice. Jeg har prøvd å kontakte dem flere ganger, men har ikke fått tilfredsstillende svar. Jeg er skuffet og vil ikke anbefale denne tjenesten til noen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Problem med avspiller

    Jeg har hatt gode erfaringer med kundeservicen til selskapet, men jeg har hatt problemer med avspillingen av Real Housewives episoder både på nettet og i appen deres. Jeg har kontaktet Hayu flere ganger angående dette, men får alltid den samme standard responsen uten at problemet blir løst. Det er frustrerende at produktet deres ikke fungerer som det skal, spesielt når TV-programmene de tilbyr er så bra.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av streamingtjeneste

    Dette er den verste strømmetjenesten jeg noensinne har brukt. Nettsiden fortsetter å fortelle meg at jeg ikke kan se showene fordi jeg er logget på for mange enheter, selv om det faktisk ikke stemmer. Jeg prøvde å kontakte kundeservice, og de sa bare at alt fungerte som det skulle på nettsiden deres. Lureråd. Ikke rart at anmeldelsene her er dårlige.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kona ønsket å se realityshowet, men ble skuffet over begrensede valg.

    Appen bare tillater streaming av innhold og har dårlig kundeservice.