Nextory - Total vurdering basert på 28 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (28)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Abonnement på lydbøker
Appen er grei å bruke, men det er irriterende at du ikke kan si opp abonnementet direkte gjennom appen. Etter prøveperioden glemte jeg fristen for oppsigelse, så jeg måtte gå til nettstedet for å avslutte abonnementet. Det var veldig lite praktisk og ikke veldig brukervennlig. I tillegg støtter den ikke lesing på en E-leser. Jeg vil ikke anbefale denne tjenesten. Det er for dyrt i forhold til hva du får.
Uventet fornyelse
Jeg er skuffet over at de fortsatt belaster meg for abonnementet mitt etter at jeg sa opp det. Jeg forventer å få pengene mine tilbake snarest.
App, utvalg, medlemskap
Appen har mange valgmuligheter, men kundeservicen er så dårlig at jeg vurderer å avslutte medlemskapet mitt på grunn av det. Det eneste måten å få kontakt med dem er via e-post, og det tar altfor lang tid før man får svar. Totalt sett, en skikkelig dårlig opplevelse.
Enkel navigering og stort utvalg av bøker.
Jeg synes det var skikkelig enkelt å finne de bøkene jeg lette etter på plattformen. Appen er veldig brukervennlig og intuitiv, noe som gjør det lett å lære og forstå hvordan den fungerer. Jeg satte virkelig pris på det store utvalget av bøker som var tilgjengelig, det ga meg muligheten til å utforske flere sjangre og forfattere. Alt i alt, en skikkelig positiv opplevelse med Nextory.
Eg kjøpte eit abonnement på ein lydbokside
Jeg syntes det var veldig kjedelig at jeg ikke kunne avslutte abonnementet mitt gjennom appen min, jeg måtte gå inn på nettsiden deres. Og ikke bare det, jeg fikk ikke engang noe varsel om at prøveperioden min var over! Og kundeservicen deres er jo helt fraværende, det er som om de vil være vanskelige med vilje.
Min opplevelse
Jeg føler meg så trist fordi jeg synes jeg ble lurt for pengene mine. Jeg avsluttet prøveperioden før fristen, men likevel har de belastet meg. Og det verste er at de ikke vil gi meg tilbake hele beløpet. Derfor har jeg gått til forbrukerrådet for å hjelpe meg. Jeg synes virkelig det er så uproft og dårlig kundeservice fra dem. Det er rett og slett skammelig oppførsel.<br><br>Jeg vil ikke anbefale at noen skriver under på noe hos dette selskapet. De tar ikke ansvar for feilene sine, og det er forbrukeren som må lide.
Kjempebra app med god bibliotek av bøker
Den oppdaterte appen har nå en kapitelfunksjon som lar deg hoppe mellom kapitler, men det virker dessverre ikke for alle bøker. Jeg synes det hadde vært veldig praktisk å ha en "spill fra begynnelsen"-funksjon for når man ønsker å høre på bøkene på nytt.
Abonnement, lydbøker, frustrert
Jeg må ærlig si at jeg er skikkelig irritert over tjenesten. Jeg har blitt trukket penger hver eneste måned i over et år nå, selv om jeg ikke lenger har en fungerende abonnement. Kundeservicen deres er helt håpløs - de svarer ikke engang på henvendelsene mine! Etter å ha lest andre vurderinger, virker det som om dette er ren svindel. Jeg vil virkelig ikke anbefale denne tjenesten til noen.
Uønsket faktura
I dag fikk jeg en faktura fra banken min på 199 kroner for et abonnement jeg aldri har bestilt. Jeg ble veldig overrasket og irritert over denne uønskede kostnaden. Jeg kontaktet umiddelbart advokaten min og banken for å se nærmere på saken. Etter en grundig gjennomgang bekreftet de at dette var svindel. Nå har jeg overlatt saken til rett instans for videre oppfølging. Dette er en veldig alvorlig situasjon som må tas på alvor.
Kjøp av lydbøker
Jeg har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos dere i løpet av de to månedene jeg har vært abonnent. Derfor har jeg bestemt meg for å si opp abonnementet mitt nylig. Grunnen til dette er at jeg har hatt problemer med å laste ned lydbøkene til forfatteren Gottman. Til tross for at jeg har prøvd flere ganger på ulike telefoner og hatt kontakt med support gjennom flere e-poster, har jeg ikke fått en tilfredsstillende forklaring. De lovet å svare innen 24 timer, men jeg måtte vente i hele 6 dager før jeg fikk tilbakemelding. Jeg synes det er veldig frustrerende å ikke få respons og hjelp, så jeg kan dessverre ikke anbefale deres tjenester til andre kunder.
Abonnement med begrensninger
Ærlig talt, dette abonnementet er bare tull. Hvorfor reklamere det som ubegrenset når det egentlig er begrensninger på hvor mye du kan lytte til? Det gir jo ingen mening i det hele tatt. Jeg ble faktisk stengt ute fra tjenesten fordi jeg hørte for mye i løpet av noen dager da jeg var syk og trengte å fordrive tiden med gode bøker. Helt absurd! Og så krever de at du skal bevise at du ikke har brutt retningslinjene, hvordan i all verden skal man klare det? Skal jeg ta bilde av meg selv i sengen mens jeg hører på lydbok? Ridiculous! Jeg har ikke tenkt å fortsette med dette abonnementet, det er bare bortkastet tid og penger. Så dårlig tjeneste!
Skuffende
Jeg ble abonnent fra begynnelsen og har alltid vært veldig fornøyd med tjenesten. Dessverre har plattformen utviklet seg mer mot lydbøker enn et sted for de av oss som faktisk liker å lese bøker. Bokserier er ufullstendige og bøker blir fjernet midt i lesingen, noe som gjør det umulig å fortsette. Dessuten er kundeservicen deres den verste jeg noensinne har opplevd. De svarer ikke relevant, og det virker som om det er en maskin som svarer på e-postene. Én gang tilbød de kompensasjon, men kunne ikke gjennomføre det på grunn av en betalingsfeil (som de skulle ha trukket fra min konto den måneden). Det er en skam når et selskap ikke kan løse sine egne problemer, samtidig som de øker abonnementsprisene. Fra å være en 10+ da dere begynte, er dere nå bare en 3 i mine øyne.
Kjøp av skjønnlitteratur på svensk
Jeg har funnet det jeg trenger av skjønnlitteratur og faglitteratur, men jeg har lagt merke til at dere ikke har "Fem uker i en luftballong" av Jules Verne på svensk, selv om dere har mange andre svenske oversettelser av verkene hans. Dette er en av hans viktigste bøker, men jeg foretrekker å lese skjønnlitteratur på svensk. Jeg har sett at andre plattformer har oversettelser på mange språk, inkludert polsk og portugisisk, men en svensk oversettelse virker umulig å finne hos dere. Kunne dere vurdere å tilby en billigere svensk oversettelse av denne boken, på samme måte som dere gjorde med "Kazallon's loggbok"? Den oversettelsen var av veldig god kvalitet, så jeg vet at dere er i stand til å tilby det. Ellers setter jeg pris på det brede utvalget av skjønnlitteratur og prosa dere har tilgjengelig.
Rajaton lytte- og lesetid
Paret i yrket bestemte seg for å redusere lyttetiden min fra ubegrenset til bare 100 timer i måneden. De sa det var "rettferdig" for alle involverte, inkludert forfattere, men de ga ingen god forklaring på hvorfor det var urettferdig å velge en annen tjeneste. Det er nok best å ikke bruke penger på ubegrenset tid fra dem. Det er en bedre avtale å kjøpe 100 timer i måneden, da vet du hva du betaler for. Hvis 100 timer ikke er nok, finnes det heldigvis andre tjenesteleverandører som tilbyr en mer rettferdig, ubegrenset mulighet. Nextorys språkvalg er begrenset og gir ikke samme mulighet for språklytting og lesing som mer allsidige apper.
Unlimited-abonnement
Jeg har hatt et Unlimited-abonnement en stund nå, men snart kommer det til å ta slutt. Prisen er høy og jeg får bare begrenset tid til å lese og lytte. Jeg tror dette blir den siste perioden jeg har abonnementet mitt.
Buzzador product testing
Nylig fikk jeg sjansen til å teste et produkt fra et selskap som en Buzzador. Dessverre oppsto det litt forvirring rundt avbestillingsprosessen, men jeg må rose kundeservicerepresentanten for deres eksepsjonelle service med å løse problemet raskt og effektivt. Kundeservicen var virkelig enestående, og jeg er takknemlig for hjelpen deres med å løse problemet vårt. I tillegg synes jeg plattformen i seg selv var en fantastisk måte å nyte lesing av bøker på. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med servicen jeg fikk av kundeservicerepresentanten hos dette selskapet.
Mitt kjøp på Nextory
Etter at jeg kjøpte Nextory-abonnementet, har jeg hatt noen problemer med kundeservicen. Etter prøveperioden fikk jeg tilbud om å forlenge abonnementet og betale for en måned, men få tilgang i to måneder. Dessverre ble abonnementet avsluttet etter bare en måned, selv om vi hadde avtalt noe annet. Jeg har kontaktet kundeservice flere ganger, men problemet er fortsatt ikke løst. Synes dette er veldig skuffende og at saken har blitt håndtert veldig tregt og ikke særlig kundevennlig.
Godt utvalg, problematisk hjemmeside og kundeservice
Jeg har nettopp hatt en fin opplevelse med mange gode bøker på denne tjenesten deres, og appen deres er veldig enkel og grei å bruke. Men dessverre har jeg støtt på problemer med nettsiden deres, spesielt når jeg har prøvd å administrere abonnementet mitt. Jeg har fått feilmeldinger flere ganger og har slitt med å løse inn et gavekort. Kundeservicen har heller ikke vært til så mye hjelp, og nå har jeg vært i ventetiden i 2 uker for å få en løsning.
Min upplevelse med ett obegränsat abonnemang
Selv om jeg ble kastet ut etter bare 20 timer med lytting, synes jeg virkelig at måten du behandlet det på var trist. Å markedsføre det som "ubegrenset" virker virkelig som lureri. Jeg har nå avsluttet abonnementet mitt og vil heller gå over til et annet selskap som Storytel.
Abonnement sperret uten forklaring
Kontoen min ble plutselig deaktivert bare 9 dager etter siste betaling, uten noen forklaring. Jeg fikk beskjed om å kontakte brukerstøtte for å få abonnementet tilbake, men måtte svare på mange spørsmål og sende en e-post, noe som tok lang tid. Til tross for dette har jeg fortsatt ikke fått tilgangen tilbake. Vi har et familieabonnement med to brukere, så vi skulle ha hatt ubegrenset lytting for begge, men det virker ikke som om denne tjenesten er tilgjengelig for oss lenger. Jeg har ikke fått noen informasjon om hvorfor dette har skjedd, og det er utrolig frustrerende.
Mest stemmer anmeldelse
Nextory
Les mer