Mira - Total vurdering basert på 18 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (18)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
fertilitetssporing
Mira har virkelig vært til stor hjelp for meg når det gjaldt å spore fertiliteten min, ingenting annet produkt fungerte. Fantastisk kundeservice også!
Kjopte dyre, men ineffektive enheter og tryllestaver
Enheter og tryllestaver er bare en stor svindel. Tryllestavene slutter å virke på mindre enn ett år, og datoene på hver enkelt tryllestav er faktisk tidligere enn det som står på esken. Enheter er programmert til å ikke engang lese tryllestaver som har gått ut på dato (og du har vanligvis mindre enn 6 måneder å bruke dem, og de koster en formue). Enheter i seg selv er heller ikke pålitelige. Jeg ville absolutt ikke anbefale dette produktet.
Kjøp av Mira fertilitetsmonitor
Dette produktet har vært en skikkelig dårlig opplevelse for meg! Jeg har prøvd det 14 ganger nå, og hele 11 av gangene har det vist "prøvefeil" - altså en feilrate på hele 79%! Jeg har rett og slett kastet bort både tid og penger på dette. Analysetiden på 16 minutter gjør det enda verre, da jeg stadig må teste på nytt. Jeg har til og med måttet bruke Clearblue digitale eggløsningstester i tillegg, fordi Mira ikke har gitt meg pålitelige resultater. Jeg har prøvd å klage til Mira, men de vil ikke la meg returnere enheten, selv om den ikke fungerer. De tilbyr meg bare 10 gratis prøvestriper, men det er sannsynligvis ikke til noen nytte. Mira utnytter mennesker som prøver å bli gravide, og nekter å ta ansvar. Jeg anbefaler virkelig at du unngår å kjøpe dette produktet.
Varmtvannsbereder
Da jeg skiftet ut varmtvannsberederen og var veldig fornøyd med hvordan den fungerte, etter at den forrige hadde vart i hele 17 år, så støtte jeg på noen problemer da jeg skulle registrere garantien. En annen organisasjon prøvde å presse meg til å kjøpe en ekstra avtale for skade eller true med å ta over 100 pund ekstra hvis en ingeniør kom og bestemte at problemet ikke var dekket av garantien. Registreringsbekreftelseskoden viste seg å bare være navn og adresse. Det virket som jeg snakket med en Mira-agent, men i virkeligheten kommuniserte jeg med et tredjepartsselskap som ikke ville avsløre sin identitet, selv om de innrømmet at de tilbød garantier for forskjellige selskaper.
Mira-utstyr og staver
Å, det er virkelig irriterende når ting ikke fungerer skikkelig! Jeg har slitt med en del tekniske problemer, og det er så vanskelig å kommunisere med selskapet. Det føles nesten som om de gjør det vanskelig med vilje, bare for å få folk til å betale mer når de er desperat etter å bli gravide. I 2021 kjøpte jeg både utstyret og stavene. Stavene tok en hel måned lengre tid å komme fram enn utstyret, så jeg gikk glipp av det tidsvinduet jeg hadde planlagt å bruke utstyret innen. De sa det skyldtes lavt lager, men det sto ingenting på nettsiden deres som hintet om noen forsinkelse. Nå, i 2024, prøver jeg på nytt å bruke utstyret. Jeg oppdaterte programvaren fordi datoen var feil, og nå tillater den meg ikke å bruke stavene mine, fordi den påstår at programvaren krever oppdaterte staver. Igjen har jeg ikke tid til å skaffe flere staver, så jeg risikerer å gå glipp av det tidsvinduet jeg hadde planlagt å bruke utstyret innen.
Dårlig kundeservice
Jeg bestilte noe, og til tross for at produktet var uåpnet, så var kundeservicen skikkelig dårlig og de brukte dager på å svare på e-posten min. De ba om bilder av det uåpnede produktet før de ga meg adressen hvor jeg skulle sende det tilbake. Og ja, vi må betale for frakten. Jeg venter fortsatt på adressen, det har gått 2 dager siden jeg svarte dem med bildene av produktet.
Min LH-stav viser feil surge 5 dager for tidlig sammenlignet med blodprøver
Jeg kjøpte nylig en LH-stav for å teste surge, og jeg bestemte meg for å sammenligne resultatet med blodprøver jeg tok samtidig. Dessverre viste det seg at staven viste en surge 5 dager tidligere enn blodprøvene, som viste seg å være mer nøyaktige. Jeg synes ikke dette produktet er verdt pengene, det virker som en totalt bortkastet investering. Jeg ba om refusjon med deres "pengene tilbake-garanti", men de fortsetter å gi meg den samme meningsløse responsen.
desemberkjøp av en teknologiprodukt
Jeg bestilte en teknologiprodukt i begynnelsen av desember, og må si at jeg er virkelig imponert over Mira. Hele bestillingsprosessen gikk kjempelett og problemfritt, og fikk til og med rask respons på alle spørsmålene mine. Kundeservicen var helt fantastisk, og de var veldig hjelpsomme med å svare på alt jeg lurte på. Prisene var veldig greie og konkurransedyktige sammenlignet med lignende produkter på markedet. Leveransen gikk også kjemperaskt og effektivt, og jeg var kjempefornøyd med produktet jeg fikk tilsendt.
Min erfaring med produktet
Jeg byttet til dette produktet fra et annet merke etter anbefaling, men ble skuffet. Produktet sier det kan teste ulike ting, men det ender nesten alltid med feilmelding under testing. Jeg har brukt mye penger på selve enheten og forbruksvarer, og det har vært mye mer frustrerende å bruke enn billigere alternativer. Prisen på forbruksvarene er høy, og det er irriterende å kaste bort tid og penger på dette produktet. Etter å ha brukt 11 "feil" forbruksvarer, har jeg bestemt meg for å prøve å få pengene mine tilbake.
Kansellert bestilling
Opplevelsen min med denne bedriften var skikkelig dårlig når det gjaldt kundeservice. Etter at jeg avbestilte bestillingen min, ble kredittkortet mitt belastet selv om jeg hadde bedt om refusjon. Jeg prøvde å nå ut til selskapet, men fikk ikke noe svar, så til slutt måtte jeg ordne pengene mine tilbake via kredittkortselskapet. Det var veldig uproft og jeg måtte virkelig slåss for mine forbrukerrettigheter.
Kjop av helsemonitor
Jeg bestilte helsemonitoren min den 31. desember, men jeg har fremdeles ikke fått noen e-post som bekrefter at den er sendt. MiraCare's nettside sier at leveringstiden er 3-7 dager, men det er bare tull! Jeg har fått mange e-poster som ber meg kjøpe flere produkter, rapportere tilbake om helsemonitoren min og sette den opp, selv om jeg ennå ikke har mottatt enheten, eller til og med sonder!
Min Mira-analyser
Dette er virkelig dårlig kundeservice! Jeg bestilte min Mira-analyse den 31. desember og har fortsatt ikke fått noe varsel om at den er blitt sendt. Jeg har fått en haug med e-poster for å prøve å få meg til å kjøpe flere produkter, men ingen informasjon om bestillingen min. Etter å ha sendt flere e-poster til Mira Care, har jeg bare fått én respons som bare sa at den ikke hadde blitt sendt ennå. Jeg fikk ikke svar på spørsmålet mitt om når den vil bli sendt. Dette er en kostbar enhet, og jeg skulle ha sjekket anmeldelser før jeg bestilte. Jeg er veldig skuffet over den elendige kundeservicen jeg har fått. De har ikke engang et telefonnummer du kan ringe, du må bare stole på e-postene deres, men de svarer ikke en gang, så det er helt ubrukelig!
Feil leveringsadresse
Dårlig kundeservice! Bestillingen min ble sendt til feil adresse, og de vil ikke hjelpe meg med det!
Mine gave utmerket
Mira-enheten fungerte greit, men kundeservicen var helt forferdelig! Jeg kjøpte den, og den sluttet å virke etter bare 2-3 uker. Jeg klarte ikke engang å slå den på. Har prøvd å kontakte support i en hel uke, men jeg får ikke noe svar tilbake. Utrolig skuffende service for noe som egentlig kunne vært en fin opplevelse.
Kjøp av defekt enhet
Jeg har snakket med Mira i en uke nå om en ødelagt enhet jeg kjøpte. Den sluttet å virke etter bare 10 dager, og det er så demotiverende når man har betalt så mye! Jeg trodde dette ville være enkelt å ordne, men det har bare skapt mer stress. Problemet er fremdeles ikke løst! De sa de ville erstatte enheten for 3 dager siden, men jeg har ikke hørt noe siden da. Det er så frustrerende å prøve å nå dem! Takk for å ta over 300 dollar for en ødelagt enhet og for å ignorere mine bekymringer! Trodde dere skulle hjelpe folk med graviditet? Dette virket for godt til å være sant! Dårlig kommunikasjon og totalt BS.
Ovulasjon prediksjon, belønningsprogram
Jeg ble skuffet over hvor unøyaktig ovulasjonsprediksjonen var. Den kom for tidlig og var ikke til å stole på. Belønningsprogrammet fungerte ikke som det skulle, og jeg klarte ikke å bruke poengene mine. Jeg håper virkelig på bedre opplevelser i fremtiden.
Ovulationstest
Jeg syns designet på ovulationstesten er kjempefint, skikkelig søtt! Den virker som den skal og viser fruktbarhetsnivået mitt. Av og til tar det litt tid for Bluetooth å koble til, men jeg tenker å fortsette å prøve og se etter oppdateringer.
To esker med tester
Jeg kjøpte to esker med tester, og de var virkelig ikke billige. Den ene esken hadde bare 2 måneder igjen før de gikk ut på dato. Og halvparten av testene Mira sendte meg for å erstatte de utgåtte testene virker ikke engang. Kundeservice sendte meg en liste med instruksjoner om hvordan man bruker testen. Jeg har prøvd testen 3 ganger, og den virket. Den er ganske enkel, men testene viser ofte feilmelding. Mira er bare en stor svindel. Mange funksjoner på appen deres krever ekstrabetalinger. Det virker som om alt de bryr seg om er å tjene penger. IKKE BRUK PENGENE DINE DER. Clear Blue er billigere. Jeg tror jeg vil gå tilbake til Natural Cycles for å holde øye med syklusene mine.
Mest stemmer anmeldelse
To esker med tester
Jeg kjøpte to esker med tester, og de var virkelig ikke billige. Den ene esken hadde bare 2 måneder igjen før de gikk ut på dato. Og halvparten av testene Mira sendte meg for å ... Les merDør: Jaskolski