Vevor - Total vurdering basert på 21 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (21)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Mva ikke inkludert. Sagblad sliper
Fungerer som forventet, brukt til nå på 1 sagblad. Men Obs Obs kjøper i Norge, mva er ikke inkludert pr d.d som det står i FAQ til Vevor, Posten eller transportør tar 25% Mva + Tollbehandlingsgebyr. Vevor sender ikke med VOEC register.
Du får heller ikke refundert Mva hverken av posten eller Vevor, på tross av at Vevor allerede har tatt betalt MVA/Vat ved kjøp. De bare henviser til at Norge ikke er et EU land og man blir da belastet "second MVA"Dette stemmer per 10/14/2024 - fikk en fin overraskelse selv.
Pump order
Jeg bestilte en vannpumpe fra dette selskapet, men de sendte meg feil! Den skulle være 220 volt, men var faktisk 110 volt med en falsk etikett. Jeg prøvde å kontakte dem for hjelp, men kundeservicen deres er ikke-eksisterende. Alt de har er en ubrukelig online chat. Jeg sendte til og med bilder for å forklare hvorfor pumpen var feil, men ingen hjalp meg. Jeg burde bare ha kjøpt en pumpe fra en lokal butikk. Jeg kommer aldri til å kjøpe fra dem igjen!
Kjøpte gelender for min eldre mor
Jeg kjøpte gelender til min eldre mor, men da jeg åpnet pakken, var dessverre noen deler borte. Jeg prøvde å kontakte kundeservice flere ganger, men fikk aldri noe svar. Jeg sendte dem en e-post med bevis for kjøpet og informerte dem om de manglende delene, men de fant bare unnskyldninger for å ikke sende dem. Jeg ble veldig skuffet over den dårlige responsen og oppførselen til kundeservice. Jeg vil definitivt ikke anbefale å handle her.
Noen problemer med bestilling og levering
Jeg bestilte en vare fra nettbutikken, og alt så bra ut med betalingen og leveringsadressen. Et døgn senere fikk jeg en e-post om at noen av varene i ordren min ble kansellert på grunn av forsinket frakt. Da jeg godtok dette, fikk jeg beskjed om at de ikke kunne levere til min adresse. Halve bestillingen ble sendt uten at jeg ønsket det, og refusjonen av pengene mine tok lang tid og var ikke effektiv.
Sterke produkter
Jeg digger det! Disse produktene er kjempesterke og varer lenge, perfekte for hverdagsbruk og tøff bruk. De er skikkelig godt pakket for sending, så du kan være trygg på at de ikke blir skadet på veien. Jeg er kjempefornøyd med kjøpene mine!
Kjøp av båtdeler
Jeg bestilte noen båtdeler fra den leverandøren der og jeg hadde litt problemer med å returnere det. Selv om jeg ga dem nøyaktige mål og fikk bekreftelse fra teknisk avdeling om at delene ville passe, så var det for lange, og nå vil de ikke ta det tilbake. Det har vært vanskelig å kommunisere med kundeservice for å prøve å ordne opp i denne situasjonen.
Skuffende opplevelse
Æsj, dette firmaet virker skikkelig rart ass. Det er jo umulig å finne noe som helst info om bedriften på nettsiden deres! Ikke noe adresse, telefonnummer, momsnummer... bare mulig å kommunisere via den irriterende chat'en dems. Og det verste av alt, ingen salgsvilkår engang (hvor alle disse opplysningene jo skal være inkludert). Her bør du være forsiktig altså!
Metal handrails
Produktet er veldig nøyaktig beskrevet og godt designet, av virkelig god kvalitet. Jeg synes det er smart at tilbehøret følger med produktet. Eneste ankepunktet mitt er at emballasjen burde vært sterkere. Da jeg mottok begge håndtakene jeg bestilte, var de skadet, og noen av parentesene var bøyde. Det var heldigvis enkelt å fikse parentesene, men håndtakene trenger litt pussing og maling. Jeg kjøpte produktene mine fra Vevor gjennom Lowes.
Dyrt kjøp
Jeg kjøpte noen dyre ting på nettet, men bare halvparten av dem kom frem. Kundeservicen deres er helt ubrukelig og hjelper meg overhodet ikke. UPS-sporing viser at varene ikke har blitt sendt, men Vevor hevder de er levert. Jeg har kontaktet dem fem ganger, men uten hell. Ikke handle hos dem, jeg har tapt mye penger.
Kjøpte flyttepledd
Jeg bestilte noen flyttepledd på nettet som så veldig fine ut på bildene, men da jeg fikk dem, var kvaliteten virkelig dårlig. Kundeservicen var heller ikke bra, og til tross for løftet om gratis retur, skjedde det aldri. Jeg føler meg lurt etter denne opplevelsen, og kommer ikke til å anbefale å handle her igjen.
Våt sag
Bruksanvisningen for våtsagen er nesten ikke-eksisterende, den fliser opp alt jeg klipper, og nylig sluttet den til og med å klippe. Jeg måtte legge noe under den for å få den til å fungere, bare for å få jobben gjort. Spar deg selv for bryderiet, ikke kjøp en sånn. Det lønner seg heller å investere noen ekstra kroner i en god våtsag. Jeg kommer til å returnere denne dritten ved å kaste den gjennom inngangsvinduet deres.
Min ødelagte vare
Jeg fikk en ødelagt vare og har prøvd å kontakte selskapet flere ganger, men de har ignorert meg og ikke ordnet opp i problemet. Jeg er skuffet over den dårlige responsen og den dårlige kundeservicen jeg har fått.
Kjøpt flis kutter
Jeg har kjøpt en fliskutter fra dem, men leveransen har vært en skikkelig katastrofe. Jeg bestilte den allerede 20. mai, men den har fortsatt ikke dukket opp. Kundeservicen deres har vært lite hjelpsomme og kommer bare med unnskyldninger uten å finne en løsning. Jeg har hatt håndverkere klare til å starte på badet mitt, men uten verktøyet har alt blitt satt på vent. Alt jeg får er tomme løfter om bedre leveringstid, men ingen handling. Hvor vanskelig kan det være å ordne med en annen leveringsmetode for å sikre at jeg får varen i tide? Jeg har null tillit til dette selskapet nå.
Kjøpt defekt maskin til høye priser
Jeg har nettopp kjøpt en maskin og jeg trodde virkelig den skulle være verdt pengene mine. Men, for min store overraskelse, den var ødelagt så fort jeg tok den ut av esken. Jeg har prøvd å installere den flere ganger, men den nekter bare å fungere. Nå sitter jeg her med en ubrukelig maskin og føler meg skikkelig lurt.
Kjøpt flyttepledd
Kundeservice driver med dette rare frem og tilbake-spillet. I stedet for å bare sende meg en returetikett, fortsetter de å insistere på at jeg bare får tilbakebetalt 8€ i stedet for 58€. Så pass på, når du først har bestilt noe her, kan du ikke forvente å kunne returnere det og få pengene tilbake!
Kjøpt vanndestillatør
Jeg kjøpte en vanndestillatør, og etter bare 2 måneder begynte innsiden av rustfritt stål-beholderen å ruste veldig. Jeg prøvde å returnere den, men de tilbød meg bare €25 tilbake for å gjøre meg glad, noe som er veldig dårlig kundeservice fra dem. Til slutt fikk jeg ingen refusjon og endte opp med en rustbøtte på kjøkkenet mitt. Jeg kommer aldri til å handle hos dem igjen!
Bekymringsfull bestillingsopplevelse
Jeg kjøpte noe fra Vevor og fikk en link som gikk rett til Kina, noe som virket litt rart og skummelt. Kundeservicen var vanskelig å få tak i, og de hjalp ikke til med å forklare dette. Jeg følte meg forvirret og usikker på om mine personlige opplysninger var sikre.
Bestilte en inspeksjonsbur tidlig mai
Bestilte et inspeksjonsbur tidlig i mai 2024, men det har fortsatt ikke kommet fram. Nå er entreprenørene satt på vent, og jeg er bekymret for at dette kan bli veldig dyrt for meg.
høytrykkspyler
Jeg bestilte en høytrykkspyler, men har aldri hatt problemer med tidligere bestillinger. Nå, tre uker senere, har jeg fortsatt ikke fått sporingsinformasjon, ingen kundeservice (annet enn ingenting), eller produktet mitt. Kredittkortselskapet prøver å ordne opp i dette, men jeg kommer aldri til å handle fra dem igjen. Selv om prisene er gode, mister du besparelsene hvis de ikke leverer varene.
Kjøpte en kommersiell ismaskin i to deler
Jeg kjøpte en kommersiell ismaskin på nettet, og da den kom i to forskjellige esker, var den ene esken veldig skadet. Jeg prøvde å kontakte selskapet flere ganger for å få hjelp og en erstatningsdel, men etter en uke med frem og tilbake ble jeg bedt om å sende flere bilder og informasjon. Til tross for all denne tiden har jeg fremdeles ikke fått den hjelpen jeg trenger. Det er best å være forsiktig med å handle her.
Mest stemmer anmeldelse
Linear rails
Jeg har to ganger forsøkt å bestille "Linear rails"fra dere og dere har begge gangene kansellert bestillingen etter at jeg har fått bestilt. Siste gang tok jeg kontak ... Les merDør: Rune Olsen