Nytelse - Total vurdering basert på 26 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (26)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Rask levering, god kvalitet, hyggelig pris
Bestillingen min kom superfort, bare på 2 dager. Produktet var av skikkelig god kvalitet og til en veldig god pris. Lette overalt, men fant aldri noe lignende til den prisen. Er kjempefornøyd med produktet og servicen jeg fikk.
Kjøpte varene mine
Jeg ble litt skuffet over å måtte vente så lenge på kundeservice, men da de endelig svarte, var supporten veldig bra. Prisene var greie og leveringen gikk fort. Alt i alt var det en positiv opplevelse.
Rask leveranse, Anonym pakke, Fine beskrivelser
Kjempe rask levering, og pakken var helt anonym. Produktene hadde fine beskrivelser så jeg visste nøyaktig hva jeg hadde bestilt. Blitt en fast kunde nå, og gleder meg til å prøve flere produkter!
Kjøpte oTouch Chiven 3 mastrubator
Jeg kjøpte en oTouch Chiven 3 masturbator, og den fungerer overhodet ikke. Jeg har prøvd å følge instruksjonene flere ganger, men det vil bare ikke virke. Jeg har til og med prøvd å ringe for å klage, men har ikke fått noe svar i det hele tatt. Dette virker veldig lite pålitelig.
Produkter
Opplevelsen min hos dere var kjempebra! Synes det var veldig enkelt å finne fram på nettsiden deres, betalingen gikk supert og varene kom fort og i skikkelig stand. Utvalget av varer var akkurat det jeg trengte også. Alt i alt en skikkelig positiv handleopplevelse!
Erotisk utstyr
Jeg har hatt bra opplevelser med å handle her før, men siste gang ble jeg litt skuffet. Produktet hadde forandret seg litt fra sist gang, og det burde ha vært bedre kommunisert i annonsen. Derfor gir jeg en stjerne mindre denne gangen. Alt i alt har jeg hatt gode erfaringer med utvalget og kundeservicen her.
Bestilte "hjemlevering i morgen"
Jeg betalte ekstra for rask levering, men pakkene mine kom aldri fram. Har ikke fått noe svar på e-postene mine eller i chatten deres. Pakken min har vært kansellert hos Porterbuddy i over en uke nå. Synes virkelig dette firmaet er totalt useriøst.
Prisgarantikrav
Jeg oppdaget at prisen på varen plutselig ble mye lavere enn det jeg betalte, så jeg tok kontakt med selskapet for å be om å få refundert mellomsalget. Men dessverre fikk jeg ingen svar da jeg ringte kundeservice. Produktet var heller ikke så bra som jeg forventet, det var av dårlig kvalitet. Jeg er skuffet over hele opplevelsen.
Kundeservice
Jeg har hatt en dårlig opplevelse med kundeservicen deres. Jeg har prøvd å kontakte dem via e-post flere ganger, men har ikke fått noe svar. Når jeg prøver å ringe, tar dessverre ingen telefonen. Det er veldig frustrerende når man trenger hjelp eller har spørsmål om en bestilt vare, og ikke får den støtten man trenger.
Anskaffet nye produkter
Jeg har hatt dårlige opplevelser med lignende produkter før, men denne gangen ble jeg virkelig positivt overrasket! Produktene jeg kjøpte var av høy kvalitet og møtte mine forventninger helt og holdent. Jeg er kjempefornøyd med det jeg kjøpte hos dere.
Fikk feil vare, dårlig kundebehandling
Jeg ble så skuffet over første gangen jeg handlet på denne nettbutikken. Jeg bestilte en gave til noen spesielle og fikk helt feil vare. Jeg prøvde å kontakte kundeservice via Facebook-siden deres, men det tok flere dager før jeg hørte noe tilbake. Selv etter å ha sendt flere e-poster, ble jeg bare ignorert. Det er så frustrerende og skuffende for en kunde som trenger hjelp med en feilbestilling. Jeg kommer definitivt ikke til å kjøpe noe her igjen.
Produktet var ikke som beskrevet
Jeg har slettet min forrige anmeldelse med en stjerne fordi problemet mitt har blitt løst. Kundeservicen tok litt tid før de svarte, men til slutt fikk jeg en løsning. Produktet jeg mottok stemte ikke overens med beskrivelsen på nettsiden, og siden det var åpnet, kunne jeg ikke returnere det. Uansett, pengene mine ble refundert uten at jeg måtte returnere varen, noe som var en lettelse.
Kjøpte en pakke
Informasjonen om hvordan pakken blir sendt ut kunne vært bedre. Jeg vil føle meg trygg etter jeg har bestilt, og det hadde vært fint å bekrefte at pakken er på vei uten å tenke på mulig svindel. Å ha enkelt tilgang til sporingsnummeret og detaljer om leveransen ville vært veldig nyttig og betryggende.
Forundringspakke for menn
Tidligere har jeg vært en fornøyd kunde hos dere, men denne gangen ble jeg virkelig skuffet over innholdet i overraskelsespakken for menn jeg bestilte. Jeg hadde forventet spennende produkter til en verdi av 2000 kr, men det jeg fikk svarte ikke til forventningene mine. Produktene var heller ikke bare rettet mot menn, slik det ble annonsert. Jeg ble skuffet over mangelen på kvalitet og variasjon i pakken, og det er synd fordi jeg virkelig hadde gledet meg til å prøve nye produkter.
Kjøp av produkt
Jeg er veldig forsiktig med å gi ut telefonnummeret mitt, og jeg har bare gitt det til en tjeneste de siste 4 månedene. Etter at jeg la det inn på nettsiden deres, har jeg blitt utsatt for svindelforsøk og identitetstyveri hele tre ganger. Jeg synes dette er veldig skremmende, og det virker som om det har vært en lekkasje av personlig informasjon. Jeg mener det er viktig at de går grundig gjennom sikkerheten sin for å unngå slike hendelser.
Adventskalender
Jeg bestilte en adventskalender fra dere, og selv om jeg ikke har hatt mulighet til å åpne den ennå, så må jeg si at jeg ble imponert over hvor raskt leveringen kom frem. Alt var pent pakket, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med kundeservicen deres!
Kjøp av defekt produkt
Jeg har mottatt en defekt vare som ikke stemmer overens med beskrivelsen og forventningene mine i det hele tatt. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice via telefon, e-post og chat, men har opplevd stor frustrasjon. Det er umulig å få svar på telefonen, bare automatiske svar som til slutt legger på. Chat-funksjonen fungerer heller ikke, med konstant 300 personer i kø som aldri flytter seg. Det har gått 2-3 uker siden jeg sendte en e-post om problemet mitt og ba om hjelp med retur eller garantireparasjon for å få refundert pengene for dette defekte produktet. Dessverre har jeg endt opp med å betale for et produkt som ikke fungerer. Dette er helt uakseptabel service, og jeg oppfordrer andre til å holde seg unna!
Returnerte vare
Jeg sendte tilbake en vare, men fikk dessverre aldri tilbake pengene. Etter å ha klaget på dette, ble jeg skuffet over at jeg ikke fikk noe svar. Det har gitt meg en dårlig opplevelse med nettstedet, så jeg kommer ikke til å handle der igjen.
Kjøpte et produkt markedsført som norsk
Jeg opplevde at butikken kjører falske anmeldelser på produktene sine, spesielt de som markedsføres som norsk, som i mitt tilfelle var "The Oris". Produktet kom med bruksanvisning på kinesisk, noe som virket veldig mistenkelig. Etter å ha prøvd produktet, fant jeg ut at det var en skuffelse og ønsket å legge igjen en ærlig anmeldelse, men denne ble aldri vist på butikkens side. Dette virker veldig uærlig og uetisk fra deres side, og jeg vil ikke anbefale noen å handle her. Mitt råd er å finne et annet sted å handle.
Luksus julekalender for 2023
Jeg var skikkelig skuffa da jeg bestilte en luksus julekalender for 2023 fra nytelse.no og fant ut at posen nr. 13 manglet. Det var skikkelig kjedelig, spesielt med tanke på hvor mye jeg betalte for kalenderen. Det var også vanskelig å få tak i dem for å fikse problemet. Alt i alt ble opplevelsen min langt fra det jeg forventet.
Mest stemmer anmeldelse
Bestilte en pakke hos dere.
Bestilte en pakke hos dere og det ble bare rot! Skulle få pakken en dag, men leveringstidspunktet ble endret uten noen forklaring! Prøvde å kontakte dere både via e-post og tele... Les merDør: Davion Wintheiser