Anmeldelser (20)

(4)

(1)

(0)

• Å bestille

Totalt

Min favoritt spilledings!

Jeg elsker å skralle på Humble Bundle! Jeg har klint meg til Steam-spillsamleren og brukt Humble Bundle siden 2017. Du kan ikke slå buntprisen, det er prisen per spill her som du ikke får andre steder. Humble Bundle klarer å skape de beste spillbundlene og støtte samfunnsorganisasjonene eller veldedigheten. Jeg kan velge hvor pengene skal havne når jeg kjøper, til veldedighet, til Humble Bundle eller til utviklerne. Hvor pengene går, kan jeg selv velge. Av og til er 100% donert, spesielt ved spesielle bunter. Humble Choice, eller tidligere Humble Monthly, er en fet abonnementstjeneste som alltid har "nye-bundle"-spill måned etter måned. Dessverre drar nøkkelprisen den opp, men formen Humble Bundle som jeg nevnte er uslåelig, spesielt buntene gjennom. Kvaliteten på Choice-spillene har økt etter omstillingen, Monthly var definitivt en god forløper. Likevel er det å tro at de dyrere spillene og utgivelsene, som alltid er en smakssak. Enkeltbundlene er sjelden fortsatt gode og tilbyr noe for alle. De som leter etter digitale bøker og annen programvare, spesielt for koding, vil finne noe her. Hvis det var noe dårligere, har jeg ingenting å si.

• Å bestille

Totalt

Boker og spill kjoper

Jeg har kjøpt flere bokpakker fra Humble Bundle de siste månedene. Disse pakkene inneholder alt fra tjue til førti bøker, som er gruppert sammen under en bestemt kategori, som for eksempel kunstbøker, tegneserier, hvordan-gjøre-bøker og bordrollespill. De fleste av disse bøkene ble utgitt for noen år siden, og nå er de tilgjengelige på Humble Bundle til en veldig lav pris i forhold til hva de koster individuelt. Hvis du er interessert i temaet, synes jeg dette er et flott tilbud. Jeg laster ned bøkene som PDF-filer, og de er alle av høy kvalitet, både når det gjelder bilder og innhold.

• Å bestille

Totalt

Spillbunter som inkluderer fulle spill på Steam

Jeg ble ganske irritert over at spillpakken jeg kjøpte ikke hadde hele spillet inkludert på nettsiden deres, selv om det var tilfelle på Steam. i tillegg var det skikkelig kjedelig at abonnementet mitt ble fornyet automatisk, i stedet for å tillate meg å betale månedlig slik jeg ønsket. Det virket som om de bare prøvde å få mer penger ut av folk som glemte å avbryte abonnementet. Etter å ha ringt kundeservice, fikk jeg pengene tilbake og situasjonen ble korrigert, så jeg har oppjustert stjernerangeringen min på grunn av den raske og effektive responsen deres.

• Å bestille

Totalt

Humble Bundle subscription

Jeg har vært kunde hos Humble Bundle i mange år nå, hovedsakelig fordi jeg liker abonnementet deres, Humble Choice. Det er spennende med overraskelsene jeg får hver måned. En gang måtte jeg kontakte kundeservice, fordi jeg hadde valgt feil plattform for et spill. Svaret fra de ansatte kom fort, og de refuserte nøkkelen som jeg ikke hadde brukt innen to dager. Det var en rask og effektiv løsning, mye bedre enn de 4-5 dagene det egentlig skulle ta. Men egentlig synes jeg ikke 4-5 dager er så ille.

• Å bestille

Totalt

Kjøp av rabatterte spill

Jeg bestilte et spill til redusert pris, men opplevelsen var dårlig. Først ble jeg bedt om å bekrefte telefonnummeret mitt med en SMS, og deretter ble PayPal-betalingen blokkert for manuell verifisering av kundestøtte. Jeg brukte ikke VPN eller gjorde noe mistenkelig. Jeg hadde til og med vellykket betaling for Humble Choice kort tid før jeg bestilte fra butikken.

Etter omtrent 12 timer ble betalingen endelig godkjent, men nå er nøklene "midlertidig uttømt" og jeg venter fortsatt etter flere dager, til tross for at de allerede har tatt pengene.

Da jeg la inn bestillingen, var det ingen tegn på at nøklene var utsolgt, og det var til og med en godkjent lommebokkreditt oppført. Etter at betalingen gikk gjennom, er lommeboken fortsatt tom og det er ingen bevis på transaksjonen. Lommeboken er uendret, og avtalen er mye verre enn det som ble annonsert da jeg bestilte.

Jeg har hatt bedre erfaringer med noen uregulerte nøkkelhandlere når det gjelder kundestøtte, gjennomsiktighet og pålitelighet, så jeg vil definitivt tenke meg om før jeg handler her igjen.

• Å bestille

Totalt

Kjøpt e-bøker til lave priser

Jeg har kjøpt e-bøker fra Humble Bundle flere ganger, og jeg har nesten aldri hatt problemer med det. Hvis bøkene er interessante eller nyttige for deg, er det virkelig vanskelig å finne en bedre verdi. Du kan laste ned alle bøkene i PDF-format uten DRM, og mange av dem er også tilgjengelige i EPUB og av og til i MOBI (Kindle).

• Å bestille

Totalt

Kjøp av spillpakke

Jeg har vært en trofast kunde hos denne tjenesten i lang tid nå, og jeg må si at jeg har vært veldig fornøyd med opplevelsen. Utvalget av spill, bøker og programvare har alltid vært imponerende, og jeg synes det er spesielt bra at en del av inntektene går til veldedighet. Jeg har vært med på denne tjenesten helt fra begynnelsen av, og jeg har aldri angret på valget mitt. Kundeservicen har også vært veldig hyggelig og rask til å svare på mine henvendelser.

• Å bestille

Totalt

Fantastisk konsept

Dette konseptet med buksekasseabonnement er virkelig fantastisk! Jeg synes buksene er kjempefine fordi de vanligvis har spill jeg aldri har hørt om eller tenkt på å kjøpe, i tillegg til de jeg virkelig har ønsket meg. Og så kan du finne noen skikkelige godbiter på den måten. Jeg liker spesielt at det hele er for en god sak, og det er flott at det er forskjellige forhåndsinnstilte priser å velge mellom, samt muligheten til å skreddersy din egen kasse!

• Å bestille

Totalt

Spill + veldedighet

Jeg synes denne plattformen er den beste når det kommer til å kjøpe spillbunter for veldedige formål. Det er fantastisk å kunne kjøpe spill og samtidig støtte gode formål. Utvalget av spill er variert og det er noe for alle. Det er også en fin måte å oppdage nye spill på og samtidig føle at man bidrar positivt til samfunnet. Det er en enkel og praktisk måte å kjøpe spill på, samtidig som man gir noe til veldedigheten.

• Å bestille

Totalt

Spill og bøker

Jeg har vært kunde hos dem helt siden de startet opp i 2010. Det er imponerende å se hvordan de har vokst fra å tilby sporadiske spillpakker til å ha en hel butikk med månedlige spillpakker, bokpakker og mye annet. Jeg ble faktisk litt overrasket da jeg leste noen av de negative tilbakemeldingene her, for i alle årene jeg har benyttet meg av Humble Bundle har jeg aldri opplevd noen av disse problemene.

• Å bestille

Totalt

Indiekuponger og digitale bordspillpakker.

Humble Bundle er akkurat det vi alle trenger i hverdagen. De tilbyr ting vi elsker samtidig som de har en positiv innvirkning på andre. De har alt fra spill til tips for hjem og hage. Det er noe for alle slags livsstiler. Personlig elsker jeg indiespillkuponger og digitale bordspillpakker. Jeg har også kjøpt flere av tegneserieavtalene deres.

• Å bestille

Totalt

Hundred Heroes Deluxe Edition

Jeg kjøpte Hundred Heroes Deluxe Edition for nesten seks måneder siden fordi jeg fikk 20% rabatt på grunn av Humble Choice-abonnementet mitt.

• Å bestille

Totalt

Humble Monthly abonnement

Jeg elsker å abonnere på Humble Monthly fordi det føles som å få en bursdagsgave hver måned. Spillene er ikke alltid av typen jeg liker, men det er gøy å se hva som er i boksen. Disse spillene er også flotte gaver å gi til venner. Jeg har lagt merke til at det har vært litt inkonsistens med tidspunktene for månedlige varsler, men det har alltid endt med at jeg får dem til slutt.

• Å bestille

Totalt

Kjøpte fantastiske spill til gode priser

Jeg digger å handle bundle her! Spillene er helt fantastiske og prisene er bare uslåelige. Selv om de prøver å få deg til å abonnere eller donere mer, synes jeg ikke det er påtrengende. Det er faktisk en genial idé å donere litt hver gang man handler. Jeg har allerede gjort noen skikkelige kupp her. Betalingen går alltid smertefritt og nøklene blir levert umiddelbart etter betalingen.

• Å bestille

Totalt

Kjøp av spillnøkler

Jeg ble virkelig skuffet over denne tjenesten. Jeg har ventet på en spillnøkkel i over en uke, og det virker som om nettstedet ikke har noen oppdateringer å gi annet enn "midlertidig utsolgt". Kundestøtten har fortalt meg at de ikke kan hjelpe meg, og at jeg bare må smøre meg med tålmodighet. De sier også at butikknøklene og nøklene i buntene kommer fra ulike "bassenger", derfor kan de ikke bare gi meg en annen tilgjengelig nøkkel. Dette var første gang jeg handlet her, og jeg har bestemt meg for at jeg ikke kommer til å handle her igjen.

• Å bestille

Totalt

Dårligere utvalg etter oppkjøpet

Etter at Humble Bundle ble kjøpt opp av IGN, har de dessverre blitt mer skuffende enn noensinne. Flere av nøklene i pakkene deres er ikke tilgjengelige, og jeg klarte bare å få tak i 3 spillnøkler i det siste skrekkspill-pakken. De gir bare en standardmelding om at de jobber for å skaffe nøklene så raskt som mulig. Jeg har allerede brukt mindre tid på dette nettstedet etter det dårlige oppkjøpet av IGN, og nå tror jeg at jeg kommer til å fjerne Humble Bundle for godt fra min personlige liste. Fanatical er mye mer pålitelig og mindre irriterende å bruke, og tilbyr til og med noen ganger mer varierte valg av pakker.

• Å bestille

Totalt

Blir veldig billig spillbunter

Åh herregud, jeg digger virkelig dette stedet! De har så mange spillpakker til så billig pris, det føles som å få en overraskelse hver gang du åpner en! Jeg spurte om en japansk språkpakke, og jeg håper virkelig de legger det til igjen fordi det ville vært helt fantastisk!

• Å bestille

Totalt

Misfornøyd og frustrert

Jeg har hatt en veldig skuffende opplevelse med dette selskapet. Bestillingen min ble kansellert to ganger, men de trakk likevel pengene fra kortet mitt. Kundeservicen har ikke svart på meldingene mine på lang tid (selv om det ikke har gått 14 dager, som det står på nettsiden). Jeg vil ikke anbefale noen å bruke tjenestene deres med mindre du vil kaste bort penger og ødelegge dagen din.

• Å bestille

Totalt

Kjøp av spill og bøker

Jeg digger Humble Bundle fordi de har så mange forskjellige spill, bøker og til og med 3D-utskriftsmodeller. Selv om kvaliteten kanskje ikke er like bra som før, så sjekker jeg de ut jevnlig likevel. Pleier å kjøpe et spill eller to i måneden. Det er alltid spennende å se hvilken veldedighet de støtter, selv om jeg ikke alltid er enig i valget av veldedighetsorganisasjoner på venstresiden.