Drop - Total vurdering basert på 20 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (20)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Ekstremt dyre øretelefoner med dårlig støtte
Dyrt og dårlig kvalitet på øretelefonene mine, og kundeservicen var helt forferdelig. Jeg har ingen planer om å handle der igjen. Anbefaler å finne et annet sted å handle!
Innkjøp av hodetelefoner
Jeg hadde en kjempefin opplevelse med Drop. Før du handler dyre lydprodukter fra dem, er det viktig å forstå hvordan de jobber. Drop kjøper varer i store mengder direkte fra produsenten, som deretter sender varene til deres lager for distribusjon når de har fått nok bestillinger. Produktet mitt var et par Drop-merkede Sennheiser-hodetelefoner, som de samarbeider med for å lage veldig gode hodetelefoner til en mye lavere pris enn i vanlige butikker. Du kan ikke kjøpe dem i butikkene, så du må bestille gjennom Drop, som gir deg en omtrentlig utsendelsesdato. Min omtrentlige utsendelsesdato ble en forsinket en uke fordi de trengte flere bestillinger for å få varene fra produsenten, men det gjorde meg ingenting siden jeg visste at det var et godt tilbud. Hodetelefonene ble sendt en uke senere enn lovet, men de kom frem på kun fem dager etter utsendelsen fra USA til Storbritannia, noe jeg synes var kjempebra. Drop holdt meg oppdatert gjennom hele prosessen med god kommunikasjon og flott sporing av varene. Hodetelefonene er fantastiske og kostet meg $170 inkludert frakt, tilsvarende hodetelefoner fra Sennheiser som koster £450-£500 i Storbritannia. Så langt har jeg ikke mottatt noen importavgift, men selv om det skulle komme, vil jeg si det fortsatt var et godt kjøp. Gjør litt research før du handler fra Drop, men generelt sett er det en veldig god opplevelse.
Kjøpt et produkt på Drop
Bestillingen min kom kjapt og greit. Jeg ble positivt overrasket over hvor fort varene ble levert til meg. Kundeservicen var vennlig og hjelpsom da jeg hadde noen spørsmål om produktet mitt. Jeg er veldig fornøyd med opplevelsen min hos Drop.
Kjøp av elektronikkprodukter
Jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange negative anmeldelser. Jeg handler mye på nettet, og kundeservicen til dette selskapet er virkelig fantastisk! De svarer innen få timer, noen ganger minutter, og gir alltid gode svar på spørsmålene mine. En gang kjøpte jeg et produkt rett før det gikk på salg, og da jeg kontaktet dem, refuserte de umiddelbart differansen! Hvis bare flere selskaper var så ærlige... Jeg vet ikke hvem andre har snakket med, men jeg fikk e-poster fra Liz og Katlyn, og jeg var veldig fornøyd med kundeservicen deres. Jeg pleier ikke å skrive anmeldelser på nett, men Massdrop var så positivt at jeg bare måtte gjøre det. Bor i Canada, og er mer enn villig til å betale ekstra for tollavgifter hvis det betyr å støtte et selskap som virkelig bryr seg om kundene sine.
Kjøp av hodetelefoner
Mine hodetelefoner slutta å fungere, men Drop sin kundeservice fikset det fort og bra. David Querubin fra Drop Community Support var veldig hjelpsom og svarte raskt på spørsmålene mine. Jeg vil absolutt anbefale dem til alle som elsker god lyd.
Kniver og EDC-utstyr
Jeg ble introdusert for Drop for noen måneder siden, og så langt har jeg vært veldig fornøyd med alle mine kjøp. Produktene har vært av god kvalitet og akkurat som de ble annonsert. Jeg har bare brukt Drop for å kjøpe "blades" og ting innen EDC-kategorien, kanskje de er unntaket? Jeg kan ikke si noe om klær, klokker osv... noen ganger er prisene sammenlignbare med detaljhandelen, andre ganger kan det være et kupp - hvis du er på jakt etter kniver på Drop, kan du være trygg på produktene.
Kjøp av klær og god kundebehandling
Jeg har handlet fra Drop i flere år nå, og selv om det kan være litt skuffende når de ikke når målprisen eller sender varene sakte, så kan man alltid finne gode tilbud. Det er en avveiing, men hvis man gjør researchen sin, så kan det gå bra! For noen uker siden kjøpte jeg noen shorts og oppdaget at de var mye mindre enn det som var oppgitt på nettsiden. Jeg hadde ikke de høyeste forventningene, men jeg tok likevel kontakt med kundeservice. De ga meg full refusjon og overgikk virkelig alle forventningene mine!
Belte som ikke stemmer overens med bildene
Jeg ble skikkelig skuffa da jeg fikk beltet mitt og det så helt annerledes ut enn på bildene. Jeg prøvde å fortelle dette til Massdrop og be om å få returnere det, men de sa at det ikke var mulig å returnere! Det er så teit at de bare tillater retur på ødelagte klær, og ikke fordi det ikke passer eller ser annerledes ut enn forventet. Aldri mer skal jeg handle der igjen!
Kjøpte en middels priset klokke
Først kjøpte jeg en klokke som kom i tide, så langt ser alt fint ut. Etter å ha lest kommentarene, tror jeg kanskje jeg burde være litt mer forsiktig før jeg bestiller noe dyrt fra dem.
Uklare muligheter
Den nye nettsidelayouten er helt grusom! Det er så forvirrende å finne frem, og det virker som om det eneste som er tilgjengelig er 10 varianter av det samme gamle. Hvor ble det av TV-skjermer, datadeler, skjermer og spillutstyr? Nettsiden er helt elendig nå. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd, vil aldri anbefale det igjen med mindre de retter opp tingene.
Bestilt mus
Jeg bestilte en mus fra Amerika, og den kom faktisk innen bare 1,5 uke! Produktet var skikkelig godt pakket inn og var ikke skadet i det hele tatt. Leveringen gikk mye fortere enn jeg hadde trodd. Jeg synes virkelig de leverte topp service, skjønner ikke hvorfor det er så mange negative anmeldelser her. Og jeg betalte faktisk bare 6 euro i fraktkostnader, uten noen problemer med toll eller noe sånt.
Klokker og hodetelefoner
Jeg har kjøpt klokker og hodetelefoner fra Drop det siste året. Prisene i pund og dollar er omtrent like på grunn av importavgifter og tollgebyrer. Noen ganger kan du likevel finne gode tilbud. Levering tar ikke alltid kort tid, så det er viktig å sjekke datoene grundig før du bestiller. De har også noen egenproduserte samarbeidsprodukter som gir mye verdi og god kvalitet. Hvis du ombestemmer deg før de sender, er det enkelt å avbestille bestillingen.
Min bestilling
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med Drop. Først fikk jeg feil produkt, og så fikk jeg nesten ingen kompensasjon for det. De hadde ikke produktet jeg ønsket på lager, så de kunne ikke sende det til meg. Jeg endte opp med å måtte betale mye toll for produktet, selv om 'kompensasjonen' de ga meg for tastatursettet var minimal. Etter bare en måned sluttet tastaturet å fungere, men de nektet å hjelpe fordi det var utenfor deres 30-dagers retur- og garantiperiode. Jeg håper virkelig at de går konkurs, så ingen andre ender opp med å tape penger på dette. Kundeservicen deres er også den verste jeg har opplevd på flere år.
Internasjonal ordre, rask levering
Internasjonal leveringstid har virkelig blitt bedre! Før tok det alltid så lang tid, mer enn 20 dager, men nå er det bare 7-10 dager. Det er virkelig fantastisk! Og kundeservicen deres er så vennlig og hjelpsom. Jeg gir dem topp karakter!
Min bestilling på nettstedet
Jeg var ganske fornøyd med opplevelsen min på nettstedet. Selv om leveringstiden tok litt lengre tid enn forventet, ble jeg i det minste varslet på forhånd om forsinkelsen. Jeg skjønner at sånt kan skje, så det var ikke noe stort problem for meg. Utvalget av produkter imponerte meg, selv om prisene varierte avhengig av produsenten. Jeg fant en god avtale på nettstedet, men det er alltid lurt å gjøre litt research før du handler. Uansett, jeg ser frem til å handle her igjen når muligheten byr seg.
Kjøpte et par løpesko på salg
Bestilte noen løpesko på salg og skulle spare rundt 200 kr. Men det har gått nesten en måned og jeg har ennå ikke mottatt pakken. Oppdateringer er trege og kundeservicen svarer ikke. De bare sender en standardmelding om at de er veldig travle. Dessuten kan jeg ikke poste på diskusjonsforumet deres for å spørre om informasjon.
Min kjøp på Drop
Jeg hadde en superbra opplevelse med kundeservicen på Drop. Jeg slet med et produkt som ikke ble levert i fjor, og jeg hadde egentlig gitt opp å få ordnet det. Men så kom Crystal til unnsetning og hjalp meg med tålmodighet. Hun gjorde en strålende jobb, og jeg er utrolig takknemlig for hjelpen jeg fikk. Absolutt verdt å handle her!
Nøkkelkapsler i MT3-profil
Jeg kjøpte nylig et sett med nøkkelkapsler i MT3-profil. Vanligvis pleier jeg å kjøpe dem fra Ali, men denne gangen bestemte jeg meg for å gå "ekte" og betale en formue for et sett fra Drop. Etter en ventetid på tre uker, fikk jeg endelig pakken. Da jeg åpnet esken, var den ødelagt og nøkkelkapslene var spredt utover, noen manglet til og med. Kvaliteten er grei, men ikke så mye bedre enn de jeg pleier å få fra Ali til en tredjedel av prisen. Heldigvis brukte jeg en omdirigeringsmailadresse, for de spammet meg etterpå, veldig irriterende.
Bestillingen min
Dette systemet er helt forferdelig! Jeg måtte vente i over tre uker fra bestilling til levering. Derfor gir jeg dem bare to stjerner. I tillegg lar de ikke FedEx holde pakken din på et nærliggende sted, noe mange foretrekker for å slippe å ta fri for å vente på levering eller risikere at pakken blir stjålet. Jeg skjønner ikke hvordan et selskap basert i San Francisco ikke forstår denne risikoen og ulempen det medfører. Derfor minker jeg to stjerner til.
Høretelefoner med forsinket levering og skjulte gebyrer
Jeg ventet i tre lange uker på høretelefonene mine, og da de endelig kom, måtte jeg ut med ekstra penger for levering til døren, selv om jeg allerede hadde betalt for Drop-tjenesten! I tillegg la de ikke tollavgiftene til salgs- og leveringsprisen, slik andre internasjonale butikker pleier å gjøre, så jeg endte opp med å betale nesten 20% ekstra av høretelefonenes verdi.
Mest stemmer anmeldelse
Nøkkelkapsler i MT3-profil
Jeg kjøpte nylig et sett med nøkkelkapsler i MT3-profil. Vanligvis pleier jeg å kjøpe dem fra Ali, men denne gangen bestemte jeg meg for å gå "ekte" og betale en formu... Les merDør: Zemlak