Diono - Total vurdering basert på 11 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (11)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøp av barnesete
Jeg ble skikkelig skuffet over kundeservicen deres. Jeg har brukt produktene deres i mange år og har vært veldig fornøyd, men denne gangen var det helt annerledes. Da jeg prøvde å kjøpe en ny bilpute, kontaktet jeg kundeservice for å få litt hjelp. Personen jeg snakket med visste egentlig ingenting og kunne ikke sette meg over til noen mer kunnskapsrike. Jeg spurte om å bli ringt tilbake, men hørte aldri noe. Veldig skuffende, så jeg kommer til å handle fra en annen leverandør nå.
Ny bilsete
Jeg bestilte et nytt bilsete, men har ikke mottatt det ennå. De sier det er forsinket og jeg må vente til september. Dårlig kundeservice. Prøver å få tilbake pengene mine, men det tar så lang tid. Ikke verdt å handle fra dette selskapet, bedre å prøve et annet sted.
Barnesete
Jeg har hatt en veldig dårlig opplevelse med kommunikasjonen fra selskapet. Jeg har sendt flere e-poster og meldinger på Facebook, men har ikke fått noe svar tilbake. Dette har gjort meg veldig frustrert og bekymret for bestillingen min, siden jeg fremdeles ikke har fått fraktstatusen for barnesetet jeg bestilte tidlig i oktober. Jeg har også sett at flere har hatt lignende dårlige opplevelser med selskapets kundeservice. Det virker som om de har lite kundestøtte og svarer ikke på henvendelser fra kundene sine.
Bestilling ikke mottatt
Jeg bestilte noe den 30. november, men har fortsatt ikke mottatt det! Kundeservicen er helt fraværende og ingen svarer på telefonen heller! Veldig dårlig opplevelse!
bilsete, dårlig kundeservice
Jeg bestilte et bilsete, og det fungerer veldig bra. Men kundeservicen deres er helt forferdelig! Jeg ringte nummeret deres for å få litt hjelp, men de tar bare en telefonsvarer og jeg får en e-post som sier jeg må ringe det samme nummeret. Da jeg sendte en e-post med spørsmålet mitt, fikk jeg ikke et ordentlig svar. Og når jeg ba dem ringe meg for å svare på spørsmålet mitt, fikk jeg bare en ny e-post uten den informasjonen jeg trengte. Alt dette fordi installasjonsveiledningen ikke var med i esken. Jeg brukte mer tid på å prøve å få hjelp fra kundeservice enn å faktisk installere bilsetet.
Kjøp av bæresele, reklamasjon.
Jeg tok kontakt med selskapet fordi remmen på bæreselen min var ødelagt, den jeg brukte for å bære babyen min som er 6 måneder gammel. Etter at jeg sendte bilder og spurte om den kunne fikses eller byttes, sa de at de skulle sende meg en ny bæresele. Det har gått 2 måneder nå, og til tross for flere forsikringer om at den skulle sendes den uken, har jeg fremdeles ikke mottatt den. Vi er nå i februar, og jeg må fortsatt låne seler av venner. Jeg er frustrert over den dårlige kommunikasjonen og har ikke lyst til å handle fra dem igjen.
Bruktvogner brøt sammen
Jeg kjøpte en brukt vogn som brøt sammen etter bare 5 måneder! Jeg prøvde å kontakte kundeservice, men det var umulig å få tak i dem. Jeg ble nektet reparasjon eller ny vogn, så nå må jeg bruke penger på å fikse den selv. Jeg tror aldri jeg skal kjøpe noe fra dem igjen!
Barnesete
Kundeservicen deres er helt forferdelig. Jeg prøvde å ringe kundeservice og valgte alternativ 1, men ble møtt med en opptatt tone hele dagen. Da jeg prøvde alternativ 2 for kontoer, var det ingen som svarte. Dette er bare kaos.
Kjøp av bilsete
Jeg hadde noen små problemer med å miste deler til bilsetet mitt. Begge gangene jeg tok kontakt med dem, fikk jeg et svar, men dessverre sa de at de ikke tar imot henvendelser fra norske kunder. Jeg vil unngå dem.
Kjøp av tre bilseter
Vi kjøpte tre bilseter, men da vi fikk dem, var ett av dem ødelagt. Da vi ringte kundeservice, ba de oss om å betale for å returnere det ødelagte bilsetet, selv om det var deres feil. Kundeservice var ikke særlig hjelpsomme eller vennlige, og vi følte oss ikke godt tatt vare på som kunder.
dårlig kundebehandling
Jeg vil virkelig ikke anbefale dem. Returpolitikken deres er elendig, og ingen svarer på e-poster, telefoner eller Facebook-meldinger. Det er bare forferdelig. Og det verste er at det er toppledelsen og teamet som er så dårlige. De bryr seg bare om penger, ingenting annet.
Mest stemmer anmeldelse
Kjøp av bilsete
Jeg hadde noen små problemer med å miste deler til bilsetet mitt. Begge gangene jeg tok kontakt med dem, fikk jeg et svar, men dessverre sa de at de ikke tar imot henvendelser f... Les merDør: lester