Vy Nettbuss - Total vurdering basert på 6 anmeldelser

17% Ville handlet her igjen

Erfaring videoer



Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-02-15
Kjempefine seter med mye beinp
Setene var skikkelig fine og hadde god plass til beina. Bussene var reine og fine. Sjåføren var v...Les mer
Carroll

Mest relevante negative anmeldelse

  2023-12-24
Student bussreise
Jeg har generelt sett vært ganske fornøyd med bussreisene mine, men den siste opplevelsen var vir...Les mer
eldon

Anmeldelser (6)

  (0)

 (1)

  (4)

  (1)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Tur retur Oslo Grimstad

    Dette kundeservicen har virkelig vært dårlig! På vei til Grimstad hadde jeg en hyggelig bussjåfør, men dessverre ble opplevelsen ødelagt av en frekk passasjer som nektet å flytte seg fra plassen min til tross for at det var reservert. Airconditionen skuffet også. På vei tilbake ble det enda verre med en eldre mann som ikke ville forlate plassen min, dårlig WIFI, et skittent toalett - en eneste stor katastrofe! Jeg sverger å ikke ta buss igjen etter dette.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjempefine seter med mye beinplass

    Setene var skikkelig fine og hadde god plass til beina. Bussene var reine og fine. Sjåføren var veldig hyggelig og hjelpsom, men kjøringen kunne vært litt mer behagelig.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Student bussreise

    Jeg har generelt sett vært ganske fornøyd med bussreisene mine, men den siste opplevelsen var virkelig skuffende. Bussen min var over 1 time forsinket uten at de ga noen forklaring, så jeg bestemte meg for å gå til Vy (tog) isteden. Da jeg kom dit, sa de at jeg ikke kunne bruke bussbilletten min på toget, til tross for at en ansatt ved Vy hadde sagt at jeg kunne få refundert bussbilletten. Etter jeg kjøpte togbillett og sendte inn en refusjonsforespørsel, ble den avslått med begrunnelse om en ulykke. Synes det hadde vært bra med bedre kommunikasjon om forsinkelser og kundenes rettigheter.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Frustrert kundeopplevelse

    Jeg ble veldig skuffet over den dårlige kundeservicen jeg fikk fra dere. Bussen min var veldig forsinket, og vi fikk ikke noe informasjon. Sanntidssystemet virket ikke heller, så det gjorde ventetiden enda verre. Jeg ville satt pris på bedre kommunikasjon fra deres side.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    bussbillett Oslo sentrum - Helsfyr

    Slett kundeservice. Jeg bestilte en buss fra Oslo sentrum klokken 08.50, men mens jeg ventet på Helsfyr, som er bare 5 minutter unna, fikk jeg beskjed om at bussen allerede hadde kjørt. Jeg ventet i en time uten å se bussen. Etter å ha kontaktet kundeservice, fortalte de meg først at bussen hadde gått. Da jeg spurte om sjåføren hadde glemt Helsfyr, sa de at bussen faktisk ikke hadde gått og at den nye avgangen var klokka 10.20. Jeg lurte på hvorfor dette ikke var opplyst på nettsiden, og de sa at de skulle fikse det med en gang - men det skjedde aldri. Kundeservice sa at bussen ikke kom på grunn av veiarbeid på grunn av snø - og de tilbød ingen kompensasjon fordi det var "været sin feil". Bare 3 cm snø! Alle de andre bussene fra sentrum kom som vanlig. Det er bare tull. Vanligvis er bussene 15-20 minutter forsinket på første holdeplass, som ligger bare 5 minutter fra sentrum. Jeg er en irritert kunde.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Nettbussbillett

    Åh, så dårlig service! Bussene var mer enn en time forsinket, og sjåføren var uvennlig og ikke til hjelp i det hele tatt. Jeg gikk til og med glipp av togforbindelsen min! Måtte kjøpe nye billetter for 1000 kr! De skylder på sommertid for forsinkelsen, men hvorfor endrer de ikke bare tidene?! De sier en reise tar 2 timer i lavsesongen, men plutselig 3 timer i høysesongen. Endre tidene deres slik at vi kunder kan planlegge bedre, dere amatører! Aldri mer Nettbuss for meg, anbefaler heller konkurrenten.no til alle! Så mye bedre! To av bussene deres kom i tide til Oslo, mens jeg desperat ventet på Nettbussen som aldri dukket opp. Hei og hade til dere hjerneløse på Nettbuss!!