Rail Europe - Total vurdering basert på 18 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (18)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Enkel og rask betalingsprosess
Jeg satte veldig stor pris på hvor lett det var å finne all informasjonen jeg trengte, og hvor smidig betalingsprosessen var. Alt gikk på skinner og uten problemer, så jeg synes det var en virkelig god opplevelse totalt sett.
Billettbestillingen min
Jeg klarte å bestille billettene mine, men etter at jeg fullførte kjøpet kunne jeg ikke laste ned appen for å vise billetten elektronisk. Nå må jeg bare stole på en papirkopi og håpe det fungerer.
Enkel nettstednavigering
Jeg likte virkelig den lette navigeringen på nettsiden din og det at jeg kunne ta meg god tid før timeout. Det gjorde hele kjøpsprosessen mye lettere og mindre stressende. Takk for en flott opplevelse!
Kjøpet i noen tastetrykk
Jeg ble skikkelig skuffet over denne tjenesten. Det føltes som om de liksom overdrev hva de kunne tilby, og de ansatte virket ikke helt opplærte i å hjelpe kundene på riktig måte. Flere av togavgangene jeg ønsket var ikke tilgjengelige selv om jeg hadde kjøpt billett. Nettsiden deres var rotete og lite effektiv. Det virket også som om de ansatte på togstasjonen ikke helt visste hvordan de kunne hjelpe meg skikkelig. Alt i alt en dårlig opplevelse.
Mitt kjøp i noen få nøkkelord:
Opplevelsen min med tjenesten jeg fikk var fantastisk. Det var så enkelt å bruke nettstedet deres, alt gikk så greit. Bestillingen gikk knirkefritt, og jeg ble imponert over hvor fort de svarte og hvor godt de kommuniserte. Prisen var også veldig bra i forhold til andre steder. Pakken kom raskt og produktet var i god stand. Jeg vil absolutt anbefale dette selskapet til andre kunder.
Kjøpte togbillett
Jeg var først ganske fornøyd med billetten min, men da jeg kom til Amsterdam sentralstasjon begynte dramaet mitt! Dette var første gangen jeg tok tog, og jeg hadde ikke fått en QR-kode, så jeg gikk til toget med betalingsbeviset mitt. Personalet var ganske uvennlig, jeg hadde faktisk bestilt en privat kupé, men endte opp med å dele den med en fremmed. Heldigvis hadde jeg også ved et uhell bestilt en familiekupé, så jeg dro dit for å sove. Toget var ganske gammeldags, langt unna det du ser på nettsiden! Alt i alt kostet det nesten 500€ for en 14-timers reise i fjerde klasse tog! Rail Europe og det østerrikske togselskapet bør virkelig skamme seg! Skal aldri gjøre dette igjen!
Enkelt og oversiktlig
Jeg hadde en kjempefin opplevelse med å handle her. Nettsiden var lett å finne fram på, og jeg fant flere alternativer for avgangs- og ankomsttider som passet mine planlagte reiser. Bestillingen gikk smertefritt og jeg fikk raskt en bekreftelse. Tjenesten var effektiv, og jeg følte meg godt tatt vare på gjennom hele prosessen. Jeg vil absolutt anbefale dette selskapet til andre som planlegger å reise med tog i Europa.
Rask og effektiv tjeneste til rimelig pris
Jeg var så fornøyd med den kjappe og effektive servicen jeg fikk. Det var akkurat det jeg var på jakt etter, og prisen var også rimelig. Jeg satte virkelig pris på den kjappe ordrehåndteringen og den raske leveringen av produktet mitt. Alt gikk så smidig og enkelt, jeg kunne ikke vært mer fornøyd med hele opplevelsen min.
3 togturer, 1. klasse
Alt gikk bra utenom én ting, jeg bestilte en tur med tre tog i første klasse. På det andre toget hadde jeg ingen reservert sete, så jeg ble litt bekymret og måtte spørre om det. Du kunne bare ha sagt til meg å gå og sette meg på ledige seter. Men vent, nei... Jeg gjorde det, og så kom andre personer, så jeg måtte flytte to ganger. Hvorfor var det ingen reserverte seter?
Reservasjon og booking enkel
Det var veldig lett å bestille og reservere. Instruksjonene var tydelige og enkle å følge. Vi har ennå ikke reist, så det blir spennende å se hvordan turen blir. Vi håper alt går bra.
Kjøpt e-billetter
Vi fikk kjøpt e-billettene uten noe trøbbel, og de kom kjapt rett etter vi hadde bestilt dem. Kundeservicen svarte veldig raskt og fikset eventuelle problemer med en gang. Jeg kommer definitivt til å bruke tjenesten igjen. Tusen takk!
Kjøp av togbilletter
Jeg hadde en kjempepositiv opplevelse med å bestille togbilletter gjennom selskapet. Det gikk skikkelig greit og enkelt, også nettsiden var veldig brukervennlig og enkel å finne fram på. Jeg fant all informasjon om ruter og priser uten noen problem. Bestillingen gikk veldig smidig og jeg fikk raskt en bekreftelse på at alt var i orden. Kundeservicen var veldig hyggelig og hjelpsom da jeg hadde spørsmål om reisen min.
Enkelt og effektivt
Jeg hadde en veldig enkel og effektiv opplevelse med bestillingen min. Jeg fikk raskt svar på spørsmålene mine, og det gjorde hele prosessen mye lettere. Først prøvde jeg en annen nettside, men den var veldig forvirrende for meg siden den var på spansk. Så det var en lettelse å finne denne nettsiden, selv om den kanskje var litt dyrere.
Enkelt og greit
Min erfaring med å bestille gjennom Rail Europe har vært veldig grei. Jeg bare går inn på appen deres, ser etter ulike alternativer, og hvis det ikke er noe tilgjengelig, så står det tydelig merket. Hvis det er noe ledig, så finner jeg det enkelt uten problemer, og hvis det skulle være nødvendig å avbestille, så er det heller ingen problem.
Eg bestilte mange togreiser
Jeg hadde litt problemer med å bestille fordi noen av togene gikk ut på dato mens jeg holdt på å bestille. Men ellers var det enkelt å bestille online.
Kjøp av togreise
Vi brukte lang tid på å finne ut hvilket tog vi skulle ta fra CDG til Metz. Mannen min, som har en funksjonshemning, var bekymret for at vi ikke skulle rekke den 10 minutters tilkoblingen i Lorraine. Vi bestemte oss for å kjøpe en billett som tillot gratis endringer i tilfelle vi skulle miste tilkoblingen. Det hadde vært nyttig å vite om dette var realistisk for oss før vi booket billetten. Så, ønsk oss lykke til!
Min bestilling var en enkelt billett til Europa.
Jeg testet ut mobilappen og synes den var skikkelig gjennomtenkt og enkel å bruke. Desverre opplevde jeg et problem da den ikke viste kvadratisk digitalkode på e-billetten som skulle skannes. Jeg løste det ved å spørre appen om å sende e-posten på nytt, da hadde den digitale kodene der, men det var ikke helt ideelt. Hvis det ikke hadde vært for det tekniske problemet ville jeg ha gitt appen en 5-stjerners vurdering.
Lett å følge nettsted med gode lenker til tjenester og produkter.
Nettsiden var lett å bruke, og jeg syntes det var veldig nyttig med de tydelige lenkene til tjenestene og produktene. Det var nok informasjon til å hjelpe meg med å kjøpe billetter uten å bli forvirret. Jeg satte pris på den smidige måten å finne informasjonen jeg trengte og fullføre kjøpet.
Om Rail Europe
Rail Europe er et selskap som spesialiserer seg på å tilby internasjonale togbilletter og pass i Europa. Selskapet ble etablert i 1932 og har siden blitt en ledende aktør innen distribusjon av togreiser. Rail Europe samarbeider med ulike europeiske jernbaneselskaper for å gi reisende enkel tilgang til togbilletter og reiseinformasjon. Hovedmålet er å gjøre togreiser i Europa lett tilgjengelig og praktisk for kunder over hele verden.
Bonus!
📊 Hvordan har Rail Europe skint for deg?
Kontaktinformasjon på NorskeAnmeldelser
Kategorier Rail Europe
Ferie, Reiser og Turer | Dag- & Nattbilletter
Sidestatistikk
Seite online seit: 25. april 2022
Letzte aktualisierung: 29. november 2024
Mest stemmer anmeldelse
Min bestilling var en enkelt b
Jeg testet ut mobilappen og synes den var skikkelig gjennomtenkt og enkel å bruke. Desverre opplevde jeg et problem da den ikke viste kvadratisk digitalkode på e-billetten som s... Les merDør: W. Hoppe