Anmeldelser Voidu

Det er mye en kan satse på som kanskje blir en suksess eller ei. En ting som er sikkert er at spill selger som aldri før, og det er ingen tegn på at det kommer til stoppe heller snart. Så da ser man stadig flere nettbutikker som selger spill, som Voidu. Men da det finnes så mange alternativ på nettet som tilbyr lignende tjenester så er det betimelig å spørre hva Voidu tilbyr og hvorfor du bør kjøpe fra de. Så la oss se nærmere på Voidu og hva de tilbyr.

Om Voidu

Det første en trenger er en god PC, uten det så er det ikke mye poeng i å kjøpe mange av de nye spillene som har kommet ut i det siste, og de som kommer snart. Voidu er et ganske ungt selskap, da de ble etablert i 2017. Men det har egentlig ikke så mye å si, så lenge folkene bak vet hva de driver med, og vet hva kundene er ute etter. Voidu er basert i Amsterdam og de sier at alle spillene de har kommer rett fra distributørene eller selskapene selv, så du kan stole på at de ikke gir deg falske nøkler for spillene. Om du ikke er for naiv så forstår man raskt at visse selskap har gjort dette tidligere, og at folk føler mistenksomhet mot helt nye sider, som Voidu. Ikke at det er et problem man finner hos Voidu, om man ser på hva andre har sagt om de, men det er i det minste greit å være klar over at dette, spesielt om man er en nybegynner.

Hva du kan få hos Voidu

Spill, er det enkle svaret på det. Du får massevis av spill, men det som er interessant er at prisene ikke er så høye som man kan finne på mange andre steder. Spesielt ikke der du kjøper fysisk, fordi leveransekostnadene og kostnader for lagerplass ikke er en faktor. Noe som senker prisene. Hele fokuset hos Voidu ligger dog på PC-spill så du kommer ikke til å finne PS4 eller Xbox der. Og om du tror de ikke har de aller nyeste spillene så tar du faktisk feil der, da de allerede reklamerer for Red Dead Redemption 2, som ikke kommer ut før om noen dager, og er spillet "alle" venter på til PC. Det er ikke alle sider som tilbyr så nye spill, så det er en gedigen fordel til Voidu, over de. Uansett, om de har spillet du er ute etter, så er jo saken grei?

Erfaringer med Voidu

Og har du noengang kjøpt hos Voidu vil vi høre om dine erfaringer. Om prisene var like lave som lovet, og hvorvidt nøklene til spillene var gyldige, og eventuelt hvor lenge. Det er en rekke faktorer man må ta i bektraktning om slike sider, så det å få så mye informasjon som mulig er avgjørende for andre som kanskje vurderer å kjøpe fra de.

Igjen, de har et godt rykte og svært god score på Trustpilot, men om du har erfart noe annet, vil vi at du skriver til oss!

PES 19 hos Voidu

Voidu