Anmeldelser Tara

Livet

er ment til å nytes, det er i hvert fall det man hører og leser ofte. Men det kan være vanskeligere å få till enn man skulle tro, fordi det finnes mange hindringer og utfordringer. Spesielt av den sorten som ikke gir en tid og energi til å tenke på seg selv. Det er kanskje spesielt sant om man er gift, har barn og jobber. Det er dessverre bare 24 timer i et døgn og noen av dem må vi sove bort. Så når man får muligheten bør man gripe den for å slappe av litt, lese noe og få noen gode råd. Uansett om det skulle være livsstilsråd, oppskrifter, skjønnhetstips eller annet. Og det kan du få om du leser Tara, et magasin for kvinner, laget på den måten man husker fra 90-tallet. Om du er interessert i hva Tara tilbyr og tenker på å abonnere bør du lese videre.

AREA 52 - TARA (feat. Siobe & Nik Makino)

Informasjon om Tara

Tara er et norsk magasin som har kvinner over 40 i målgruppen. Det ble utgitt for første gang i 2005, og pleier å komme med 18 utgaver i året. Det er Bonnier som utgir bladet, og det er vel et av de største medieselskapene i Norden. Det er ikke rart at slike blader er så populære som de er, fordi de tjener et visst formål ved å gi kvinner kontakt med andre, selv om man ikke er i samme rom. Og om man leser et blad som Tara så er det sannsynlig at man har samme utsyn på livet som de fleste av kvinnene som leser og som skriver for bladet. Om ikke annet så er det en god mulighet for å komme seg unna hverdagen litt og se hvordan du kan forandre på livet og kanskje til og med gjøre det bedre.

Tegn et abonnement med Tara

Om du vil få alle utgavene av Tara så er det egentlig så enkelt som bare å tegne et abonnement og når du gjør det så får du et fysisk magasin. Noe som føles litt bedre enn å ha det digitalt. Da har du også noe å glede deg til som kommer i posten. Prisen på abonnementet avhenger på hva du ønsker å bestille, hvor mange utgaver og om det er andre produkter du vil ha. Da dette er det største kvinnemagasinet i Norge så kan det være verdt å bli en fast abonnent, men det er også smart å teste det først, for å se om du liker innholdet. Du har 14 dagers angrerett, kan si opp når som helst og du betaler ikke for frakten. Massevis av bonuser altså, og det er enkelt å se hvorfor dette er et magasin som er såpass populært. Og når du leser det så kan du bli en del av større samfunn av kvinner som leser Tara. Det er verdt å gi en sjanse i det minste.

Har du lest Tara?
    Om du har det vil vite om dine inntrykk og om du likte innholdet. Fortell oss!

Den modigste kvinnen i 2015 fra Tara

Tara

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om Tara

Er Tara et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av Tara. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr Tara?

Tara opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med Mote, Skjønnhet, Kosmetikk og Personlig Pleie.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen Tara nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!