Anmeldelser Startselect

Det er ingen tvil om at e-gaming har kommet for å bli, det er bare å stålsette seg for den kommende generasjonen og hvordan utviklingen kommer til å fortsette. Det er til og med de som sier at spill som FIFA kommer til erstatte ekte fotball i årene fremover når det kommer til publikumstall og økonomi. Hvorvidt det skjer eller ei er uvisst, men konsoller som PS4 og Xbox er veldig populære, hvor de kan ses på mer enn bare spillmaskiner. De er egentlig et helt underholdningssystem, hvor du kan gjøre alt. Da er det ikke rart det er satt opp en hel industri rundt der igjen, hvor alle forsøker å ta en del av kaka, som for eksempel Startselect. Dette er en ganske uvanlig nettbutikk i hva de tilbyr, noe som går utover konsoller. Men la oss ta en nærmere titt!

Mer informasjon om Startselect

Det som er ganske uvanlig med Startselect er at de egentlig ikke selger et produkt som sådan. Ikke et fysisk et i det minste. Dette er et selskap som opererer over hele Europa, og de har de tydeligvis gjort med ganske stor suksess. Når du går inn på siden deres så ser du at logoer for selskap som Netflix, Playstation, Microsoft og andre. Hva de i essens gjør er at de selger gavekort og abonnement via sin side. Det fungerer veldig bra som en gaveside, da det er lett å gjøre et kjøp, og alt man får er en kode, som man kan gi til den man ønsker. På mange måter er det en veldig god ide, fordi den er så enkel, men også fordi den legger seg inn i et marked som er mer enn åpent for slik aktivitet.

Hvordan det fungerer

Nå er det jo slik at det aller meste over nett fungerer på bortimot samme måte som Starselect gjør det. Spesielt når det kommer til gaming. Du kjøper en kode og så kan du laste ned et spill ved hjelp av den koden. Det fungerer for tjenester som Spotify også, og Nintendo, blant mange andre. Poenget med dette er at du skal kjøpe dette til noen, fordi om det er til deg selv kan du jo bare gå direkte på de ulike tjenestene og gjøre det der. Men om du vil gi din nevø litt ekstra penger på PSN-kontoen så er dette en god løsning. Da får han pengene satt inn der, med hjelp av koden, som han da kan bruke på det han vil. Uansett om det er for å kjøpe et nytt spill, utstyr i et av de spillene han allerede har, eller noe lignende. Det er en tjeneste som sannsynligvis kommer til å bare vokse i popularitet i årene fremover, og med tanke på Startselects suksess har de gjort noe riktig!

Har du brukt Startselect?

Om svaret på det er ja, så ønsker vi å lese om dine erfaringer, om det fungerte som det skulle og om det var noen problemer. Skriv inn i så mye detalj som du kan, slik at andre leser vet mer!

Startselect og Spotify

Startselect

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om Startselect

Er Startselect et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av Startselect. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr Startselect?

Startselect opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med Elektronikk, Multimedia og Abonnementer.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen Startselect nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!