Anmeldelser Gamivo

Om du ønsker å kjøpe et spill til PC, og vi kan like godt innrømme det, spillsamfunnet har blitt gjort om til en milliardindustri, fordi vi ønsker å spille så mye. Gamivo er en side som forsøker å komme seg inn på det markedet og når man ser på prisene deres, sammenlignet med andre lignende sider så skal man ikke se bort i fra at de kommer bare til å vokse og vokse. Til og med det å kjøpe spill har blitt digitalisert til en så stor grad nå for tiden at man ikke lenger må kjøpe fysisk. Det betyr også at man ikke kan bytte spill som man gjorde før i tiden, i hvert fall ikke like mye.

Om Gamivo

Gamivo reklamerer seg selv som en revolusjonerende markedsplass hvor du kan kjøpe digitale produkter. Hvordan det fungerer er at du finner et spill du er ute etter, betaler, og så blir tilsendt en nøkkel via mail. Den nøkkelen må du da bruke for å laste ned spillet du har betalt for. Det er en veldig smidig prosess som fungerer veldig godt. Det at du ikke trenger å vente på leveranse eller noen ting gjør at mange foretrekker denne formen for innkjøp av deres spill. Det fungerer spesielt godt for PC, da de fleste sider som Gamivo er rettet mot det, men du kan også bruke PSN for Playstation. Gamivo er langt i fra de eneste som gjør dette, og definitivt ikke de første, så for å gjøre seg gjeldende i et slikt marked må de nødvendigvis gjøre noe som de konkurrentene ikke gjør, som for eksempel å ha lavere priser, generelt sett.

Hva du får hos Gamivo

Gamivo spesialiserer seg altså i all hovedsak på PC-spill, og av mange slike sider vi har sett på så har de i det minste et godt utvalg. Man tidligere sider av lignende karakter vi har sett på tilbyr blant annet ikke FIFA 20, noe som Gamivo gjør, og det til en ganske god pris, med tanke på hvor nytt det er. Det er mange spill å velge mellom her, og så lenge de har spillet tilgjengelig så bør du få det ganske raskt, og til en bedre pris enn hos mange andre. Så om du er ute etter PC-spill raskt, billig og smidig så er Gamivo et veldig godt alternativ. Det handler jo bare om å finne det du vil ha.

Kontakt med Gamivo

Det viktigste med en side som Gamivo er at de holder det de lover. Det betyr lave priser, raske leveranser og et godt utvalg av spill. Det hjelper jo ikke med lave priser om alle spillene de har er ti år gamle, så man forventer at de holder seg oppdatert hele tiden.

Har du kjøpt fra Gamivo vil vi høre om dine opplevelser og om du er fornøyd med hvordan det gikk. Var prisen god og var du generelt fornøyd? Om ikke, hva var problemet og fikk du hjelp? Alt dette vil vi vite, så skriv til oss.

En anmeldelse av Gamivo

Gamivo

10