Anmeldelser Gamezone

Det å spille er gøy, det er jo en grunn til at det er så populært. Men til tross for hva en skulle kanskje tro så er ikke Gamezone et sted du hvor bare kan kjøpe konsoll- eller PC-spill fra. Det er noe vi skal ta en nærmere titt på, for det er interessant å se at brettspill og selskapsspill fortsatt er populære og at de selges i slike butikker. Man skulle kanskje ikke tro det med tanke på hvordan utviklingen har gått, men det er noe sjarmerende med å samle venner rundt bordet for å spille Monopol, for eksempel. Selv om også Monopol har blitt modernisert til dagens standarder og forventninger hvor du kan spille i Fortnite-verden. Men la oss ta en nærmere titt på Gamezone og kanskje du blir litt nostalgisk?

Informasjon om Gamezone

Det som er interessant med Gamezone er at de har holdt på ganske lenge, og siden starten i 1991 så har de ikke bare fokusert på spill, da teknologien ikke hadde kommet så langt som i dag og det var ikke like populært. På den tiden var det et større fokus på ting som brettspill og slike ting, i tillegg til rollespill så klart. Ut av det så har Gamezone vokst seg større og større og tilbyr i dag det aller meste innen spilling. Det er en norsk nettbutikk basert i Kristiansand og de har Norges største og beste utvalg. De lover i tillegg 1 dags levering fra deres norske lager, og at du har 45 dagers returrett. Returretten er nok ikke gjeldende for spill de har, altså for Xbox eller Playstation, men det er alt i alt mye å like med denne butikken sett fra utsiden.

Hva du kan få hos Gamezone

Vi har jo allerede presentert en del av produktene og de ulike kategoriene som du finner på Gamezone, og det er et stort utvalg. Du finner produkter innen rollespill, spill, brettspill, Magic/samlerkort, miniatyrspill, airbrush, Pokemon, samler objekt og også godteri. Dette er en gamers drøm, spesielt om du er glad i de ulike kategoriene ramset opp der. De har over 9000 produkter og uansett om du er ute etter noe for deg selv, eller til en niese eller nevø, så kan nok Gamezone hjelpe deg. Vi nevnte at de også selger Playstationspill og Xboxspill, og selv om utvalget av disse ikke er like stort som i "tradisjonelle" spillebutikker, så har de mange av de nyeste titlene. Det at de har så stor variasjon i sitt sortiment gjør at de tiltrekker flere ulike typer av gamere, noe som er til deres fordel.

Har du kjøpt hos Gamezone?

Det å klage på en slik butikk kan man gjøre, men mye avhenger på hva man er misfornøyd med. Fordi de lager jo ikke sine egne produkter, så om man er misfornøyd så kan det være en produksjonsfeil, eller at du synes det er for dyrt.

Men om du har slike erfaringer, eller andre opplevelser, så ønsker vi å høre om de, så del gjerne med deg.

Populære brettspill i 2019

Gamezone
    Anmeldelser, klager og kundeopplevelser (1)

6.6
    0% Ville handlet her igjen!
    6
    10
    8
    2

Dårlig

..

Av: I10-11-2020
    Nei
    6.5

Skriv din egen anmeldelse om Gamezone

Er Gamezone et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av Gamezone. I gjennomsnitt har de fått en rating på 6.6/10, hvor 0% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr Gamezone?

Gamezone opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med Elektronikk, Handelsvarer.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen Gamezone nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!