Anmeldelser G2A.com

Gaming

er noe som har kommet for å bli, og det har etterhvert blitt en industri i milliardklassen. Faktisk så er det et videospill, GTA V, som er det mest lønnsomme underholdningsproduktet noensinne, det inkluderer både film, musikk og TV! Om ikke det forteller deg alt du behøver å vite om gaming og hvorfor du bør ta det seriøst, så er det ingenting som kommer til å gjøre det. Derfor er det også veldig mange nye aktører i bransjen, som alle ser en mulighet til å en del av kaka, G2A er en av dem. Men for å få litt bedre oversikt over G2A, så er det greit å gå inn i litt større detalj om hva slags butikk det er, og hva du som kunde kan forvente av de. Og er det noen forskjell fra de, sammenlignet med andre butikker som den? La oss se.

Should You Buy Games on G2A?

Informasjon om G2A.com

Dette er en butikk som startet i 2010, noe som betyr at de har ganske mye erfaring i bransjen, og vet hva gamere rundt om i verden forventer. Det man først og fremst vil ha er spillene tilgjengelig den dagen de blir sluppet, og gjør man ikke det, da går det veldig fort nedover. Men de har forandret seg gjennom årene, da de i begynnelsen bare solgte spill. Nå har de gått over til å selge nøklene til spillene, slik at du kan bruke en tjeneste som laster ned spillene til din maskin. Om du ikke vet, så er det en stor forskjell, da du får tilgang til spillene med en gang betalingen går igjennom. Om du skulle få spillet levert til deg så kan det ta flere dager, så det er en logisk grunn til at kunder har begynt å foretrekke digitalt. Det er jo derfor man ser flere og flere fysiske butikker stenge, for de kan ikke konkurrere.

Hva du kan kjøpe hos G2A.com

Hovedfokuset ligger på selve spillene, og du kan kjøpe spill til alle plattformer. Det inkluderer PC, Xbox, Playstation, Nintendo og andre. Du kan også kjøpe abonnement for tjenester som Netflix og Spotify om du ønsker det. Så det er et ganske komplett underholdningstilbud du får på et og samme sted, i tillegg til at man kan kjøpe tilbehør til gaming. Som tastatur og mus, headsett og kontroller til konsollen du spiller på. Om du liker å samle på ting, som merchandise fra spill eller filmer, så selger G2A også det. Da bør det vel kanskje være betimelig med en tur til butikken for å se hva du kan kjøpe der?

Har du kjøpt fra G2A?

Vi vil dog gjerne vite om man faktisk bør kjøpe fra G2A, om nøklene man får er gyldige og om det generelt er en god prosess å handle hos de. Det er viktig av et flertalls grunner, og det at deres egne kunder forteller om deres erfaringer er gull verdt i så måte. Så skriv gjerne inn til oss, la andre lese om hva du har opplevd, og hjelp andre!

Anmeldelse av G2A

G2A.com

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om G2A.com

Er G2A.com et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av G2A.com. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr G2A.com?

G2A.com opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med Elektronikk, Multimedia og Abonnementer.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen G2A.com nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!