Anmeldelser Boostbox

Er du en som både liker å trene, og å overraske seg selv? Eller kanskje vil du begynne med trening og overraske en annen? Da kan du bestille en overraskelse-boks fylt av motiverende produkter til din trening. Et mulig sted å gjøre det på, er Boostbox.no. Overraskelse-bokser har blitt stadig mer populære i det siste, så hvordan vite om dette er det beste stedet å handle på? Kommer du til å like varene i boksen? Skal du bli positivt eller snarere negativt overrasket? Vil varene i boksen faktsik komme til nytte, eller skal du bare slenge dem uten å ha brukt dem? En innsikt i alt dette kan du få ved å lese andre kunders reviews på Boostbox.no sin hjemmeside. Så kan du få et bilde av kvaliteten på produktene og om det lønner seg å kjøpe boksen framfor de enkelte artiklene for seg selv.

Hva er Boostbox.no?

Boostbox.no er en nettbutikk som er drevet av entuasiastiske motiverte treningselskere. De har kommet på det norske markedet for to år siden og har siden hatt mer enn 10 tusen fornøyde kunder i Norge. De påstår å være de første i Norge som tilbyr en sånn tjeneste - overraskelse-boks med produkter som skal booste din motivasjon og treningsgleden. Boksene inneholder produkter som man kan inkorporere i treningshverdagen sin og så nå bedre resultater. På hjemmesida har de også en blogg med interessante og nyttige artikler knyttet til trening, en sunnere hverdag og godt kosthold, samt flere oppskrifter til næringsrike, sunne og ikke minst smakfulle måltider og drikker som kan hjelpe deg til å gjøre kostholdet ditt mer variert og næringsrikt. Ved siden av den vanlige Boostboxen tilbyr de også en allergivennlig boks til deg som har allergier.

Kurs i Shopify: starte nettbutikk | Utdannet.no

Produkter og servicer i Boostbox.no

I overraskelseboksen din finner du diverse produkter, knyttet til trening og sunt kosthold. Du kan finne alt fra treningstøy til proteinbarer, sjokolade og sunne snacks, t-shorter og sokker, proteinpulver, treningsutstyr og til og med trenings- og kostholdsprogram. Siden de ikke kan følge opp om og hvordan hver eneste kunde følger programmene deres, åpner de for individuelle spørsmål som man kunne hatt i samband med programmet sitt. Du kan kontakte dem via epost, og i sosiale medier som Facebook og Instagram. Når du legger inn bestillingen, blir du bedt om å angi kjønn, samt hvilken størrelse du bruker på klærne, sokkene og BH-ene dine. Boksen koster 379 NOK, inkludert frakt og merverdiavgift. Du kan betale med faktura som følger med i boksen. Varene sendes en gang i måneden, omtrent den 20.ende slik at alle kunder får boksene sine samtidig. Og du får pakka levert hjem til deg. Hvis du ønsker å si opp abonnementet, kan du gjerne gjøre det ved å kontakte dem på eposten deres. Oppsigelsen må skje innen 28.ende måneden før neste boks blir sendt ut.

Klager, hyllester og tips

Hvis du har abonnement hos Boostbox.no, kan du gjerne dele erfaringen ved å skrive en anmeldelse. Var det verdt å handle hos dem? Får du nok varer for pengene? Er du fornøyd med varene som du får i boksen og vil du advare andre kunder mot noe? Er varene av høy kvalitet? Skriv en review og fortell oss om alt dette. Så hjelper du andre kunder til å bestemme seg om de vil handle på Boostbox.no. Det er verdt det.

Boostbox

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om Boostbox

Er Boostbox et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av Boostbox. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr Boostbox?

Boostbox opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med Sport og Utendørs, Kostholdsråd, Fitness.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen Boostbox nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!