Interhome Anmeldelser

: 13
69% Ville handlet her igjen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-04-22
Feriehus i Sopot juli 2018-for
Hytten var veldig fin og romslig, og den var godt utstyrt og skikkelig rengjort. Det var praktisk...Les mer
chaz

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-04-24
Leilighet Don Juan Fuengirola,
Det å leie leiligheten i Don Juan i februar-mars 2024 var ikke så bra som vi hadde håpet. Selv om...Les mer
Friesen

Anmeldelser (13)

  (7)

 (1)

  (5)

  (0)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Annet feriehus i Norge

    Jeg hadde en veldig god opplevelse med å bestille et annet feriehus i Norge gjennom selskapet. Etter å ha hatt mye trøbbel med å kommunisere med en annen leverandør i to uker, bestemte vi oss for å gå tilbake til Interhome. Bestillingsprosessen gikk veldig greit uten noen problemer, og jeg satte pris på den enkle og effektive måten alt ble tatt hånd om. Kundeservicen var også veldig hjelpsom og profesjonell, og jeg følte meg trygg og godt ivaretatt gjennom hele prosessen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Anskaffelse av feriebolig

    Jeg hadde en kjempepositiv opplevelse med selskapets tjeneste. Hele prosessen, fra jeg bestilte ferieboligen til den ble levert, gikk veldig bra og effektivt. Kundeservicen var alltid hyggelig, imøtekommende og skikkelig profesjonell. De gjorde det så enkelt for meg å leie en feriebolig og svarte veldig fort hvis jeg hadde spørsmål eller trengte hjelp. Jeg følte meg virkelig godt ivaretatt og trygg gjennom hele greia.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av opphold

    Jeg ble veldig positivt overrasket av den utrolig hyggelige og hjelpsomme personen jeg snakket med da jeg ringte. Vi har nå booket oppholdet vårt og ser virkelig frem til å komme til destinasjonen. Det gir en trygghet å vite at Interhome er profesjonelle og hjelpsomme både før, under og etter oppholdet. Vi ser virkelig frem til å oppleve et godt samarbeid med dem.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Glatt bestilling

    Jeg har hatt en kjempefin opplevelse så langt med bestillingen min! Bare håper at kontoret hvor jeg skal hente nøklene mine ligger sentralt i Nice, siden jeg har planer om å ta bussen dit fra flyplassen. Jeg gleder meg veldig til turen min og ser virkelig fram til å bruke denne fantastiske tjenesten igjen!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Uheldig opplevelse

    Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med en husvert som behandlet gjestene sine veldig dårlig. Han truet til og med med å kaste oss ut og gikk fysisk til angrep på en person i reisefølget vårt. Selskapet hjalp oss ikke i det hele tatt, så vi måtte finne et annet sted å bo på egenhånd. Det ødela ferien vår, og vi var veldig skuffet over hvordan Interhome håndterte saken. Vi forventet bedre service og kompensasjon for det som skjedde. Senere fant vi ut at husverten hadde flere anklager mot seg, som gjorde situasjonen enda verre.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Leilighet Don Juan Fuengirola, Spania

    Det å leie leiligheten i Don Juan i februar-mars 2024 var ikke så bra som vi hadde håpet. Selv om leiligheten var romslig og lys med en fin balkong, så var det utfordrende å kommunisere med selskapet. Vi fikk ikke informasjon om hvor vi kunne hente nøklene til tross for flere forsøk. Renholdet var dessverre dårlig, med skittent sengetøy fra tidligere gjester og dårlig rengjøring av både badet og kjøkkenutstyret. Annonseringen av satellitt-TV viste seg også å være feil, da vi bare kunne se spanske kanaler. Utemøblene var skitne, og brødristeren og kaffetrakteren var heller ikke ordentlig rengjort. Alt i alt en skuffende opplevelse som gjør at jeg ikke har lyst til å bruke dette selskapet igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av leilighet

    Jeg bestilte en leilighet gjennom Interhome og var kjempefornøyd med servicen jeg fikk. De var veldig flinke til å kommunisere, informasjonen var lett å forstå og hjelpsom. Jeg vil absolutt anbefale Interhome til andre som vil ha en enkel og problemfri bestillingsprosess.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av opphold i Kroatia

    Da vi bestilte oppholdet gjennom dere, føltes alt helt perfekt. Bildene stemte overens med virkeligheten, og opplevelsen svarte til forventningene. Det føltes virkelig som hjemme, og vi kunne slappe av og nyte ferien i fulle drag.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Feriehus i Sopot juli 2018-for to par

    Hytten var veldig fin og romslig, og den var godt utstyrt og skikkelig rengjort. Det var praktisk å ha vertene i nærheten. Alt i alt er jeg veldig fornøyd og vil definitivt anbefale hytten til andre.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ryddig og bra

    Åh, jeg bestilte noe greier og alt gikk bra. Jeg fikk til og med noen e-poster, alt var ordentlig og enkelt. Jeg har ingen klager. Nå ser jeg virkelig frem til turen!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Feriehus i Frankonia

    Jeg vil dele mine tanker om oppholdet i feriehuset i Frankonia. Dessverre var opplevelsen langt fra perfekt. Sengene var veldig ubehagelige og det var ikke nok solsenger selv om huset var for opptil 12 voksne. Dessuten var to av solstolene på verandaen ødelagte, badet luktet vondt og det var maur. Renholdet var dårlig og blomstene så visne ut. Det eneste positive var den flotte beliggenheten.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Opphold i Lubina III, Fuengirola

    Oppholdet på Lubina III var ganske skuffende dessverre. Kjøkkenet var bra utstyrt, men litt lite. Det var et problem med tett sluk på badet, og det var ikke nok stoler i stua. Plastmøblene på verandaen var ikke veldig behagelige å sitte i. Soverommet hadde ikke air-condition, og en enkelt vifte var ikke nok for hele leiligheten. Vi merket også andre mangler som et ødelagt tørkestativ, dårlige kostemater og løse nattbordlamper. Alt i alt var ikke opplevelsen noe å skryte av, og vi ville ikke tenkt å leie denne leiligheten igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ferieleie bestilt gjennom Booking.com

    Jeg bestilte en feriebolig for påskeferien gjennom Booking.com. Etter at jeg betalte for oppholdet, fikk jeg en melding om at Interhome måtte avlyse reservasjonen på grunn av uforutsette omstendigheter, hele 11 måneder før ferien. De forsøkte å tilby meg et alternativ som var mye dårligere enn det jeg hadde valgt. Dette virket veldig uprofesjonelt og skuffende. Vil sterkt anbefale å unngå dette selskapet.


Andre så også på