Interhome - Total vurdering basert på 16 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (16)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Uheldig opplevelse
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med en husvert som behandlet gjestene sine veldig dårlig. Han truet til og med med å kaste oss ut og gikk fysisk til angrep på en person i reisefølget vårt. Selskapet hjalp oss ikke i det hele tatt, så vi måtte finne et annet sted å bo på egenhånd. Det ødela ferien vår, og vi var veldig skuffet over hvordan Interhome håndterte saken. Vi forventet bedre service og kompensasjon for det som skjedde. Senere fant vi ut at husverten hadde flere anklager mot seg, som gjorde situasjonen enda verre.
Førsteinntrykk
Jeg er kjempefornøyd med hvor raskt kundeservicen svarte meg da jeg hadde spørsmål. Det tok bare noen få timer før jeg fikk svar, og hjelpen jeg fikk var virkelig god. Jeg har ikke reist enda, men så langt har opplevelsen vært veldig positiv. Jeg gleder meg til resten av prosessen.
Leilighet Don Juan Fuengirola, Spania
Det å leie leiligheten i Don Juan i februar-mars 2024 var ikke så bra som vi hadde håpet. Selv om leiligheten var romslig og lys med en fin balkong, så var det utfordrende å kommunisere med selskapet. Vi fikk ikke informasjon om hvor vi kunne hente nøklene til tross for flere forsøk. Renholdet var dessverre dårlig, med skittent sengetøy fra tidligere gjester og dårlig rengjøring av både badet og kjøkkenutstyret. Annonseringen av satellitt-TV viste seg også å være feil, da vi bare kunne se spanske kanaler. Utemøblene var skitne, og brødristeren og kaffetrakteren var heller ikke ordentlig rengjort. Alt i alt en skuffende opplevelse som gjør at jeg ikke har lyst til å bruke dette selskapet igjen.
Feriehus i Sopot juli 2018-for to par
Hytten var veldig fin og romslig, og den var godt utstyrt og skikkelig rengjort. Det var praktisk å ha vertene i nærheten. Alt i alt er jeg veldig fornøyd og vil definitivt anbefale hytten til andre.
Feriehus i Frankonia
Jeg vil dele mine tanker om oppholdet i feriehuset i Frankonia. Dessverre var opplevelsen langt fra perfekt. Sengene var veldig ubehagelige og det var ikke nok solsenger selv om huset var for opptil 12 voksne. Dessuten var to av solstolene på verandaen ødelagte, badet luktet vondt og det var maur. Renholdet var dårlig og blomstene så visne ut. Det eneste positive var den flotte beliggenheten.
Glatt bestilling
Jeg har hatt en kjempefin opplevelse så langt med bestillingen min! Bare håper at kontoret hvor jeg skal hente nøklene mine ligger sentralt i Nice, siden jeg har planer om å ta bussen dit fra flyplassen. Jeg gleder meg veldig til turen min og ser virkelig fram til å bruke denne fantastiske tjenesten igjen!
Overnatting i Calpe, Spania
Vårt opphold på leieboligen begynte ikke så bra. Rommene var skitne, WIFI-en var dårlig, og AC-enheten fungerte ikke ordentlig. I tillegg var det en vond lukt av mugg og kloakk i kjelleren som gjorde oppholdet ubehagelig. Interhome sa de skulle fikse problemene, men oppfølgningen deres var dårlig og lite effektiv. Vi måtte minne dem hele tiden om de uløste sakene, og resultatene var sjelden tilfredsstillende. Møblene i huset var gammeldagse og av dårlig kvalitet, og det manglet nødvendig utstyr på kjøkkenet. Flere av sengene var ubehagelige, og generelt vedlikeholdet var dårlig. Hele oppholdet var preget av problemer og Interhomes manglende oppfølgning og løsning av problemene.
Annet feriehus i Norge
Jeg hadde en veldig god opplevelse med å bestille et annet feriehus i Norge gjennom selskapet. Etter å ha hatt mye trøbbel med å kommunisere med en annen leverandør i to uker, bestemte vi oss for å gå tilbake til Interhome. Bestillingsprosessen gikk veldig greit uten noen problemer, og jeg satte pris på den enkle og effektive måten alt ble tatt hånd om. Kundeservicen var også veldig hjelpsom og profesjonell, og jeg følte meg trygg og godt ivaretatt gjennom hele prosessen.
Ryddig og bra
Åh, jeg bestilte noe greier og alt gikk bra. Jeg fikk til og med noen e-poster, alt var ordentlig og enkelt. Jeg har ingen klager. Nå ser jeg virkelig frem til turen!
Bestilling av leilighet
Jeg bestilte en leilighet gjennom Interhome og var kjempefornøyd med servicen jeg fikk. De var veldig flinke til å kommunisere, informasjonen var lett å forstå og hjelpsom. Jeg vil absolutt anbefale Interhome til andre som vil ha en enkel og problemfri bestillingsprosess.
Opphold i Lubina III, Fuengirola
Oppholdet på Lubina III var ganske skuffende dessverre. Kjøkkenet var bra utstyrt, men litt lite. Det var et problem med tett sluk på badet, og det var ikke nok stoler i stua. Plastmøblene på verandaen var ikke veldig behagelige å sitte i. Soverommet hadde ikke air-condition, og en enkelt vifte var ikke nok for hele leiligheten. Vi merket også andre mangler som et ødelagt tørkestativ, dårlige kostemater og løse nattbordlamper. Alt i alt var ikke opplevelsen noe å skryte av, og vi ville ikke tenkt å leie denne leiligheten igjen.
Anskaffelse av feriebolig
Jeg hadde en kjempepositiv opplevelse med selskapets tjeneste. Hele prosessen, fra jeg bestilte ferieboligen til den ble levert, gikk veldig bra og effektivt. Kundeservicen var alltid hyggelig, imøtekommende og skikkelig profesjonell. De gjorde det så enkelt for meg å leie en feriebolig og svarte veldig fort hvis jeg hadde spørsmål eller trengte hjelp. Jeg følte meg virkelig godt ivaretatt og trygg gjennom hele greia.
Ferieleie bestilt gjennom Booking.com
Jeg bestilte en feriebolig for påskeferien gjennom Booking.com. Etter at jeg betalte for oppholdet, fikk jeg en melding om at Interhome måtte avlyse reservasjonen på grunn av uforutsette omstendigheter, hele 11 måneder før ferien. De forsøkte å tilby meg et alternativ som var mye dårligere enn det jeg hadde valgt. Dette virket veldig uprofesjonelt og skuffende. Vil sterkt anbefale å unngå dette selskapet.
Bestilling av opphold i Kroatia
Da vi bestilte oppholdet gjennom dere, føltes alt helt perfekt. Bildene stemte overens med virkeligheten, og opplevelsen svarte til forventningene. Det føltes virkelig som hjemme, og vi kunne slappe av og nyte ferien i fulle drag.
Bestilling av opphold
Jeg ble veldig positivt overrasket av den utrolig hyggelige og hjelpsomme personen jeg snakket med da jeg ringte. Vi har nå booket oppholdet vårt og ser virkelig frem til å komme til destinasjonen. Det gir en trygghet å vite at Interhome er profesjonelle og hjelpsomme både før, under og etter oppholdet. Vi ser virkelig frem til å oppleve et godt samarbeid med dem.
Bestilte sommerferiehus i Spania for 2024
Vi bestilte et feriehus i Spania gjennom dette selskapet, men fikk en e-post nesten 5 måneder senere om at huset ikke lenger var tilgjengelig. De tilbød oss ingen skikkelig kompensasjon og virket ikke særlig bekymret for situasjonen vår. Det virket som om de ikke brydde seg helt.
Mest stemmer anmeldelse
Bestilling av opphold
Jeg ble veldig positivt overrasket av den utrolig hyggelige og hjelpsomme personen jeg snakket med da jeg ringte. Vi har nå booket oppholdet vårt og ser virkelig frem til å komm... Les merDør: Prohaska