LIBERTY Anmeldelser

: 19
37% Ville handlet her igjen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-27
Kundeservice med hurtig leveri
Jeg må virkelig skryte av kundeservicen! Jeg hadde et spørsmål om en gave med kjøpet mitt, og ett...Les mer
Strosin

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-18
Ordreproblem
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med den online servicen deres. For to uker siden tok jeg...Les mer
ayana

Mest stemmer anmeldelse

  2024-04-05
Kjop av harkur
Bestillingen min gikk greit, men jeg måtte vente litt for lenge på leveransen. Kundeservicen var ...Les mer
Brooklyn

Anmeldelser (19)

  (7)

 (0)

  (10)

  (2)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kundeservice med hurtig levering og fantastisk skjønnhetsabonnement

    Jeg må virkelig skryte av kundeservicen! Jeg hadde et spørsmål om en gave med kjøpet mitt, og etter noen e-poster fikset de det og sendte den allerede neste dag! Jeg får alltid rask levering fra dem, fine oppdateringer på e-post og et team som faktisk svarer når du trenger å kontakte dem. Alle bedrifter burde drive på samme måte som Liberty gjør. Tusen takk! Skjønnhetsabonnementet deres er helt fantastisk, jeg har til og med fått med meg noen venner fordi det er så bra.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ordreproblem

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med den online servicen deres. For to uker siden tok jeg kontakt angående en feil med ordren min, og til tross for at jeg fikk svar første gang, har de nå sluttet å svare meg helt uten å si noe om den siste meldingen min. Kundeservicen deres er alltid veldig skuffende og upålitelig. Dette er ikke første gangen jeg har hatt problemer med bestillingene deres på nettet, og som det sies så fint: "lurer du meg en gang, skam deg; lurer du meg to ganger, skam over meg!" Det er vel unødvendig å si at jeg ikke kommer til å handle der igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av nytt kjøkken

    Jeg hadde en skikkelig god opplevelse med å kjøpe det nye kjøkkenet mitt hos dere. De ansatte var så flinke og ga meg skikkelig god veiledning hele veien. Leveransen gikk kjapt og kjøkkenet kom i perfekt stand. Kvaliteten er kjempebra, er veldig fornøyd!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av klær

    Kundeservicen var utrolig flink og hyggelig. De svarte på alle spørsmålene mine og var veldig hjelpsomme hele veien. Jeg følte meg godt tatt vare på og veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk. Det var tydelig at de visste mye om produktene og kunne gi meg gode råd som passet mine behov. Alt i alt en veldig bra opplevelse.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Beauty Drop abonnement

    Jeg sa opp Beauty Drop abonnementet mitt fordi de begynte å legge til en serviceavgift på £5 per måned. Jeg fikk en e-postbekreftelse om at abonnementet var avsluttet, men likevel ble det trukket en betaling dagen etterpå. Har prøvd å kontakte kundeservice flere ganger, men jeg har fortsatt ikke fått tilbakebetalingen nesten 10 dager senere.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Massefeil

    Dette var virkelig den verste netthandelsopplevelsen jeg har hatt! Kundeservicen er helt ubrukelig og klarer ikke å løse noen av problemene mine. Jeg blir helt ignorert nå. Har prøvd å bestille mer enn 10 ganger, men det går fremdeles ikke. Jeg fortsetter bare fordi jeg har gavekortet mitt. Kommer aldri til å handle der frivillig igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Sminkaboksabonnement

    Jeg ble skikkelig lurt av Liberty sitt sminkaboksabonnement. Til å begynne med virket det som en fin avtale der jeg kunne spare penger til å bruke i butikken. For 20GBP i måneden fikk jeg tilsendt esker med forskjellige skjønnhetsprodukter 4 ganger i året. Jeg bestemte meg for å melde meg på, men i år har Liberty begynt å ta en administrasjonsavgift på 5GBP per måned! Synes det er altfor dyrt. Du ender jo opp med å bruke 60GBP for ingenting, så hva er vitsen egentlig? De sier at du får gratis frakt på nettsiden deres, men det stemmer ikke helt, siden du betaler 60GBP i året til Liberty bare for gøyen av å være med på denne ordningen. Jeg synes ikke det er verdt pengene i det hele tatt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Krediteringsproblem

    Dårligste kundeserviceopplevelsen noensinne! Jeg la inn en bestilling med kreditten min (som viste seg å bli kreditert), men kortet mitt ble likevel belastet fullt beløp. Jeg sendte en e-post, men fikk ingen respons. Da ringte jeg kundeservicen, og de sa jeg måtte returnere pakken og legge inn en ny bestilling i stedet for en enklere løsning med å refundere meg og bruke kreditten min. De foretrakk å bruke to omganger med frakt i stedet for å sparer oss begge litt tid. Jeg påpekte at dette var absurd, og så ble jeg anklaget for å prøve å beholde varene mine og pengene mine? Kvinnen la til slutt på røret. Absolutt ubrukelig kundeservice!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fantastisk kundeservice

    Jeg hadde gleden av å få hjelp av en ansatt som heter Katrina. Hun håndterte henvendelsen min veldig raskt og profesjonelt. Jeg er veldig takknemlig for den gode opplevelsen jeg hadde, og jeg ser frem til å handle hos dere igjen. Takk for en fantastisk kundeservice!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte kjede og anheng

    Opplevelsen min hos dere var dessverre veldig skuffende. Jeg prøvde å kjøpe et kjede og anheng, men hver gang jeg prøvde å fullføre kjøpet, fungerte det ikke. Jeg ringte kundeservice, men de kunne ikke hjelpe meg mye. Etter flere forsøk fikk jeg beskjed om at systemet deres var nede og de kunne ikke se på lagerbeholdningen. Til slutt insisterte jeg på at de sjekket lageret, og da oppdaget jeg at kun ett av de seks ønskede elementene var tilgjengelig. Det virket rart at alle elementene fremdeles var tilgjengelige på nettsiden deres, selv etter at salget var avsluttet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjop av harkur

    Bestillingen min gikk greit, men jeg måtte vente litt for lenge på leveransen. Kundeservicen var helt ok, men prisen var litt høy i forhold til hva jeg fikk.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pink gold ring purchase

    Jeg kjøpte en dyr roségullring som gave, men ble skuffet over kvaliteten på innpakningen og hvordan bestillingen ble håndtert. Pakken så billig ut og var i dårlig stand, med et billig, dårlig brettet gavekort. Jeg kunne ikke gi noe slikt som gave, så jeg måtte haste meg for å finne en pose. Betalte ekstra for neste dags levering, men pakken ble levert til en DPD-butikk langt unna nærmeste butikk. Alt i alt var opplevelsen dårlig, spesielt med tanke på hvor mye ringen kostet. Jeg kommer ikke til å handle hos dem igjen, og jeg er sikker på at jeg i det minste ville ha fått en fin pose hvis jeg hadde kjøpt i butikken.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Birthday gift order

    Servicen har blitt mye dårligere. Jeg bestilte en bursdagsgave til £300 og ba om en gavekortmelding. Selv om Liberty bekreftet meldingen, mottok mottakeren bestillingen uten noen melding inni. Dette var utrolig flaut. Ingen god viljegeste ble tilbudt, så jeg bestemte meg for å lukke kontoen min og lovet å aldri handle der igjen. Liberty virket likegyldig til å miste meg som kunde.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Månedsabonnement

    Jeg har hatt et månedsabonnement på skjønnhetsprodukter siden lanseringen. Nylig endret jeg adressen min, og kvartalsboksen min ble feilaktig levert til den gamle adressen. Jeg kontaktet kundeserviceteamet så snart jeg oppdaget feilen, og de oppdaterte raskt mine opplysninger i deres system for å sikre at problemet ikke gjentok seg. I tillegg sendte de en ny boks som jeg mottok neste dag. Tusen takk fra en fornøyd gjentakskunde.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fantastisk kundeservice

    Jeg skjønner ikke den negative tilbakemeldingen i det hele tatt. Jeg har opplevd ingenting annet enn god kundeservice gang etter gang, spesielt når et produkt har vært defekt. Nisha og Faiza har vært helt perfekte i oppfølgingen. Jeg kommer definitivt til å fortsette å handle og abonnere hos denne fantastiske butikken. Jeg gir dem 5 stjerner og anbefaler dem 100%!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Skjonnhestesminke

    Jeg fikk en skjønnhetsminke på tirsdag, men det var litt rart fordi jeg ikke fikk noe e-post fra dem eller Yodel for å si når jeg skulle få den. Vanligvis får jeg en e-post hver tredje måned, men denne gangen fikk jeg ingenting. Jeg sendte en e-post til kundeservice for å spørre hvorfor jeg ikke fikk noe e-post, og fikk beskjed om at de skulle sende en annen skjønnhetsminke til meg. De sa ingenting om e-post/Yodel-levering. Jeg har allerede en annen skjønnhetsminke på vei til meg, så jeg trenger egentlig ikke dette, jeg bare ville ha en forklaring på hvorfor jeg ikke fikk noen korrespondanse på e-post.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjopte 2 skjorter pa tilbud for…

    Kjøpte 2 skjorter på tilbud for å bruke £300 få £100 avslag. Bestemte meg for å returnere en av skjortene og bytte den til en annen. Ble fortalt at det ikke var noe problem. Så får jeg en e-post som sier de har mottatt returen min, men ingen refusjon er gitt. Deretter mottar jeg en e-post som sier at jeg må kjøpe skjorten igjen og de vil hedre prisen, men ingen refusjon er utstedt for det opprinnelige kjøpet. Etter flere samtaler, ingen svar. Servicen er forferdelig, og jeg pleier å handle der og kjøpe adventskalenderen hvert år. Jeg kommer ikke til å gjøre det nå og vil gi min virksomhet et annet sted. Jeg står nå uten skjorten og £175 mindre, og ingen kan gi meg et klart svar. Unngå unngå unngå.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av sko

    Helt ærlig synes jeg standardene her er altfor lave. Kundeservicen er bedre når man snakker med en person, men noen av de som jobber på nett er rett og slett ikke til hjelp. Jeg tror jeg vil finne et annet sted å bruke pengene mine.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpet mitt var enkel

    Jeg ble faktisk positivt overrasket av hvor bra kundeservicen til Faiza var. Hun virkelig gjorde alt for å sørge for at problemet mitt ble løst på best mulig måte. Jeg er veldig takknemlig for all hjelpen hun ga meg.


Andre så også på