Dekkonline - Total vurdering basert på 17 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (17)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Bestillingen min var enkel og grei
Jeg satte virkelig pris på at det var så enkelt å bestille fra dere. Alt gikk knirkefritt, og jeg fant akkurat det jeg lette etter uten problemer. Men dessverre, så ble jeg litt frustrert over leveringen med PostNord. De hadde dårlige rutiner og var vanskelige å få tak i når jeg trengte hjelp.
Lett forbedringer ønskes
Hadde en fin opplevelse med Dekkonline, men det er rom for forbedring når det gjelder informasjon om separate pakker og lagerstatus. Opplevde forsinkelse i levering av dekksett uten tydelig kommunikasjon.
Bestilling som jeg venter på
Jeg bestilte dekkene mine for 20 dager siden, og de har fortsatt ikke kommet! De skulle egentlig komme i løpet av 5-7 dager, men nå har det gått 20 dager, og jeg har fortsatt ikke fått noen beskjed fra dem! Jeg har prøvd å kontakte dem flere ganger, men har ikke fått noe svar. Dette er så irriterende!
Nettside og levering
Jeg er kjempefornøyd med opplevelsen min hos Dekkonline. Nettsiden deres er superenkel å bruke når man skal legge inn bestilling, og jeg ble positivt overrasket over at leveringen kom akkurat den datoen jeg hadde valgt. Kundeservicen var også veldig hjelpsom når jeg hadde noen spørsmål. Alt i alt en kjempepositiv opplevelse.
Rask levering og god hjelp på telefon
Jeg er kjempefornøyd med hvor rask leveringen av dekkene mine var, og jeg er veldig takknemlig for den gode hjelpen jeg fikk på telefonen da det var en liten misforståelse med kredittkortet mitt. Det eneste jeg synes kunne vært bedre er om de hadde sendt begge dekkene samtidig. Jeg måtte være hjemme to ettermiddager for å ta i mot hvert dekk, og det kunne vært unngått om de hadde sendt bestillingen i én pakke.
Minekkjrøp i april
Jeg er skikkelig skuffa over opplevelsen min med Dekkonline. Bestilte i april og enda venter jeg på varene mine. Det er bare ikke greit at det tar så lang tid, spesielt når det gjelder så viktige ting som dekk. Har forsøkt å få detaljert sporingsinfo, men virker som det er umulig å få noe konkret. Blir virkelig ikke fornøyd med servicen og oppfølgingen jeg har fått så langt.
Hurtig leveranse
Jeg ble skikkelig imponert over hvor fort bestillingen min ble sendt, det skjedde bare dagen etter at jeg hadde gjort bestillingen! Men dessverre fikk jeg litt problemer med det postfirmaet de brukte. De var trege til å svare, og de hadde en tendens til å miste pakker. Til slutt fikk jeg varene mine, men det var ikke akkurat en perfekt opplevelse.
Bestilling av dekk
Jeg hadde en helt grei opplevelse med å bestille dekk fra nettbutikken deres. Betalingen gikk smertefritt gjennom et kjent betalingssystem, og det var veldig praktisk. Eneste ulempen var at varene ble levert etter betalingen var gjennomført, noe som kunne virket mer seriøst omvendt.
Piggfrie vinterdekk
Denne gangen kjøpte jeg piggfrie vinterdekk her, og de er helt fantastiske! De har så god gripeevne på is og snø, og er virkelig verdt pengene. Jeg er kjempefornøyd med både dekkene og prisen. Eneste nedturen er at man må betale ekstra for ferske dekk, men jeg fikk ferske dekk uten å måtte betale ekstra.
Ordre av 2 dekk
Jeg bestilte 2 dekk som de sa var på lager, men det tok veldig lang tid før jeg fikk dem og det var dårlig kommunikasjon fra selskapet. Jeg prøvde å kontakte dem flere ganger via e-post og telefon, før jeg endelig fikk tak i dem på Facebook. Til tross for dette kunne de fortsatt ikke si når dekkene ville bli levert. Jeg bestemte meg til slutt for å avbestille hele ordren, og fikk bekreftelse på dette via e-post.
Forsinket dekklevering
En uke etter forventet leveringstid, har jeg fortsatt ikke mottatt dekkene mine. Det virker som om det er ganske vanlig å oppleve forsinkelser, og det er ganske frustrerende.
Dekk til sykkelen
Jeg kommer aldri til å kjøpe noe her igjen! Kjøpte dekk til sykkelen min og nesten krasjet. Fant en lapp inne i dekket som punkterte slangen, så luften gikk ut mens jeg syklet. Kanskje de solgte meg et dårlig dekk som var kassert? Ingen tar ansvar for dette og kommunikasjonen er elendig. Vurderer å anmelde for drapsforsøk og kontakte politiet.
Dekkbestilling
Jeg bestilte dekkene mine fra denne nettbutikken for en stund siden, og forventet å motta dem innen fem dager. Men nå har det gått over en måned, og jeg har fortsatt ikke hørt noe om at dekkene er på vei. Jeg synes det er veldig skuffende at de ikke har klart å holde den lovede leveringstiden. Kommunikasjonen har også vært dårlig, siden jeg ikke har fått noen oppdateringer om bestillingen min. Jeg håper virkelig at Dekkonline kan jobbe med dette for bedre service i fremtiden.
Dekk
LEVERINGSTID: Dekkene sendes fra Tyskland og tar mye lengre tid å få enn estimert.
KANSELLERING: Pgr lang levering kansellerte jeg ordren 1.dag etter bestilling, dekkene var aldri blitt sendt fra Tyskland når jeg kansellerte, men Dekkonline kunne ikke slette sendingen, men skulle gi beskjed til PostNord at de ikke skulle levere dekkene til meg når de kom til Norge, men sende de i retur til Tyskland. PostNord fikk aldri beskjed og leverte dekkene ut, selvom ordren var kansellert.
RETUR: Jeg bestilte retur når dekkene var kommet, dette tok meg over 1.time venting på chat, 2.uker seinere var ingenting skjedd og det viste seg at de hadde gjort feil ved returregistrering, tok kontakt på nytt for å bestille retur enda en gang.
TILBAKEBETALING: Har enda ikke fått penger tilbakebetalt og kansellerte ordren for 56.dager siden, dekkene ble hentet for 2.uker siden. Snakket med de igjen i dag og pengene skal være på vei..
KUNDESERVICE: Jeg har snakket med dekkonline 7.ganger, hver gang må man vente og hver gang får du forskjellig kundemottaker, noen kan ikke Norsk. De svarer som om de bruker google translate og svarer ikke på spesifikke spørsmål, de har noen ganger automatiske svar som ikke har noenting med spørsmålet du spør dem om. Aldri bestill fra Dekkonline, du kommer til å angre resten av livet, de er rett å slett elendig på absolutt alt.Min bestilling
Jeg bestilte to forskjellige størrelser av dekk, men fikk bare det ene settet veldig raskt. Det andre dekket kom ikke, og det var ingen informasjon eller sporing tilgjengelig. Jeg prøvde å kontakte kundeservice gjennom kontaktskjemaet, men fikk aldri noe svar. Etter noen dager måtte jeg stoppe betalingen med Klarna. Det tok nesten to uker før ordren min ble kansellert og deretter opprettet på nytt, til tross for at jeg hadde bedt om å avbryte ordren og få det feilsendte dekket returnert.
Dekkbestilling
Jeg bestilte dekk fra dette selskapet mot slutten av februar, og jeg har virkelig blitt skuffet over hele greia. Etter å ha ventet i flere måneder, ble jeg til slutt fortalt at dekkene mine ikke kunne leveres. Og nå står jeg her uten pengene mine, og jeg må vurdere å ta rettslige skritt for å få tilbake nesten 7000 kroner. Jeg vil på det sterkeste advare alle mot å handle fra dette selskapet.
Dekk kjøp
Jeg var ganske fornøyd med prisen på dekkene jeg kjøpte, men leveringstiden var litt lengre enn forventet. Pakken ble sendt fra Tyskland til den norske grensen på 10 dager, men så tok det 12 dager til før varene ble registrert og var klar til henting i Oslo. Jeg hadde håpet på raskere levering, så det var litt skuffende. Jeg krysser fingrene for at varene kommer snart og at alt er i orden når jeg endelig kan hente dem.
Mest stemmer anmeldelse
Dekkbestilling
Les mer