Anmeldelser, klager og kundeerfaringer Skriv en anmeldelse

Alle kundeanmeldelser (0)

Logo SimpleSite
SimpleSite
1 Anmeldelser

"Alle" trenger visstnok en hjemmeside i disse dager. Alle har noe viktig de skulle sagt, og de vil gjerne at så mange som mulig h&o...

Springer

Er du student, forsker eller doktor? Da vet du hvor viktig vitenskapelige tidsskrifter er til deg, dine studier og din jobb. Med så mange forskere i dag føles det ut som om dette ikke hadde vært mulig uten en rekke store og viktige tidsskrifter som eksisterer i dag. Har du en favoritt utgiver som du ofte går tilbake til, eller et design som du foretrekker over andre? Kanskje du har publisert vitenskapelige artikler med tidsskriftutgivere tidligere? Da er du kanskje kjent med Springer som er en av de mest kjente tidsskriftutgiverne vi har i dag. Interessert i å vite mer om selskapet? Da er det bare å lese videre under.

Om Springer
Selskapet var opprettet i 1842 av Julius Springer som opprettet en bokbutikk og publiseringshus i Berlin. Springer er en familie av avtrykk som blir publisert av Springer Nature, som er en ledende global vitenskapelig, teknisk og medisin portfolio som tilbyr forskere i akademia, vitenskapelige institusjoner og bedrifter FoU departement med kvalitetssikret innhold gjennom innovativ informasjon, produkter og tjenester. Springer er en tysk globalt aktiv forlegger dedikert til å forfremme vitenskapen, og påstår at de setter sine forfattere og redigerere i spissen med alt de gjør og publiserer.

Produkter og Tjenester hos Springer
Springer har over 2 900 journalartikler og 300 000 bøker innen fagene Astronomi, adferdsvitenskap, biomedisinsk vitenskap, virksomhet og ledelse, kjemi, klima, datavitenskap, jordvitenskap, økonomi, utdanning og språk, energi, ingeniør, miljøvitenskap, matvitenskap og ernæring, geografi, juss, livsvitenskap, materialer, matematikk, medisin, filosofi, fysikk, populær vitenskap, folkehelse, samfunnsvitenskap, statistikk og vann. Springer tilbyr også informasjon til bibliotekarer om deres produkter og tjenester for bilibotek, bokselgere om tilgang til produkt informasjon, pris lister og nethandel, og samfunnet om hva de kan gjøre for deg. Selskapet påstår å ha et av de sterkeste STM og HSS eBok samlinger og arkiver, i tillegg til et omfattende utvalg av hybrid og open tilgang journaler. Som en åpen tilgang forlegger omformer de måten forskere kommuniserer, sammarbeider og avanserer hastigheten og kvaliteten av oppdagelser. Springer tilbyr ekspert råd på den beste strategien for din journal eller ditt bokprogram. Når et samfunn eller en organisasjon publiserer journaler eller bøker under Springer avtrykk tilbyr de; en personalisert tilnærming, hastighet av formidling og maksimering av tilgang, forfatter og samfunns tilfredshet, økonomiske fordeler og en sømløs overgang. Selskapet fastslår at de vil gi samfunnet og bedrifter tilgang til de nyeste vitenskapelige funn og gjøre dette tilgjengelig for så mange som mulig. Derfor tilbyr de at journaler og bøker kan publiserer i åpen tilgang format. Dermed kan man laste ned alt av åpen-tilgang bøker og journaler gratis.

Komplimenter, Klager og Tips til Springer
Er du interessert i vitenskap? Da har du kanskje hørt om Springer allerede. De påstår å tilby en rekke gratis bøker og journaler for å gi samfunnet og individer bedre tilgang til vitenskapens funn. Har du erfaring med selskapet tidligere? Hvor mye gratis tilgang får man, sammenlignet med trykk som man må betale for? En liten tilbakemelding kan gjøre en stor forskjell. Du kan gi andre råd om å prøve det ut eller styre unna. Skriv en kundeanmeldelse her.