Routledge - Total vurdering basert på 15 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (15)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Bestilling av boken "The Art of War"
Kundeservicen var veldig skuffende. De sa de skulle sende ut bestillingen, men gjorde det ikke. Det tok lang tid før de svarte på meldingene mine. Jeg burde ha lest anmeldelsene før jeg bestilte.
Purchased a book online
Bestillingsprosessen gikk greit og enkelt, men leveringen tok mye lengre tid enn forventet. Kundeservicen var vanskelig å nå, og erstatningsboken ble sendt seks måneder etter den første bestillingen. Dessverre hadde boken trykkfeil på hver oddetalls side, noe som var skuffende. Alt i alt var opplevelsen min ikke tilfredsstillende, og jeg måtte kjøpe boken fra en annen kilde for å dekke mine behov.
Master's student book purchase
Hvis du skal bestille en bok fra dem, kan det være lurt å prøve å unngå det og heller gå for en annen distributør.
Bestilling av studiebok
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med å bestille en studiebok fra den nettbutikken der. Jeg prøvde å bestille en fysisk kopi av en studiebok for en ny klasse, men så endte jeg opp med å ha to forskjellige leveringsadresser på forsendelsesetiketten. Dette gjorde at pakken ble returnert, og jeg måtte gjøre flere forsøk før jeg endelig fikk den sendt til riktig adresse. Kundeservicen deres var skikkelig dårlig og de svarte super sent. Jeg har faktisk aldri opplevd så dårlig service fra en nettbutikk tidligere. Til slutt måtte jeg bare bestille den samme boken fra et annet sted.
Book purchase
Jeg kjøpte en bok på nett, men den tok evigheter å komme. Jeg ba om å kansellere bestillingen, men de sendte den uansett. Nå har jeg et ekstra eksemplar og har kastet bort penger på en ebok. Ikke kult!
Min bestilling fra EU
Jeg hadde en veldig vanskelig kjøpsopplevelse der jeg måtte sende flere e-poster for å få løst problemer med levering og uklarheter rundt importskatt. Plutselig ble det trukket 9% i importskatt direkte fra kredittkortet mitt uten varsel. Etter flere måneder med venting og ingen pakke, oppdaget jeg til slutt at pakken hadde blitt returnert til avsender uten at jeg fikk beskjed om det. Etter mye forvirring og misforståelser måtte jeg betale importskatt på nytt for å få pakken sendt på nytt, og til slutt endte den opp på feil adresse. En utrolig frustrerende opplevelse, alt i alt.
Bestilte en bok som aldri kom
Jeg bestilte en bok, men den kom aldri. Jeg klarte ikke å logge meg inn på kontoen min, og fikk heller aldri noe svar på e-postene jeg sendte dem.
Min bestilling av tre bøker
Jeg har bestilt flere ganger fra dette stedet, og hver gang jeg bestiller 2 eller flere bøker, forsvinner alltid én eller det tar en evighet før den kommer frem. For eksempel bestilte jeg tre bøker i slutten av november, men den ene kom aldri fram eller ble sendt i det hele tatt. Da jeg kontaktet kundeservice, tok det en hel uke før jeg fikk et svar fordi de svarer veldig sakte. Etter det ble boken endelig sendt etter noen få dager, men jeg fikk ikke engang et sporingsnummer, så det var umulig å vite hvor boken min var.
eBook purchase
Jeg bestilte en e-bok, men klarte ikke å få tilgang til den. Overraskende nok ble jeg henvist til et annet selskap som heter Vitalsource for å få tilgang til boken. Dessverre kan du ikke velge å ikke akseptere informasjonskapsler når du prøver å opprette en konto på Vitalsource. Jeg synes dette er veldig irriterende og dårlig service.
Bestilte bok
Bestilte en bok fra dette selskapet, men fikk den aldri. Kommunikasjonen deres var dårlig og de ga meg til og med et falskt sporingsnummer. Anbefaler ikke å handle fra dette selskapet!
bok, uklar pris, lang leveringstid
Jeg ble skuffet over den uklare prisingen og den lange leveringstiden hos dette selskapet. Bor i Canada og ble overrasket over at bestillingene ble oppgitt i amerikanske dollar, noe som ikke var tydelig markert på nettsiden deres. Dette innså jeg først etter at jeg allerede hadde lagt inn bestillingen. Fikk en bekreftelses-e-post etter å ha bestilt boken med forventet leveringstid på 1 uke, men ingen estimert leveringsdato. Etter å ha kontaktet kundeservice, fikk jeg beskjed om at leveringstiden var 2 uker. På grunn av personlige årsaker kunne jeg ikke vente på dette, så jeg ba om full refusjon. Ble overrasket over å høre at jeg måtte returnere boken først, noe som ikke var mulig grunnet mine omstendigheter. Synes det er svært uprofesjonelt av selskapet å håndtere kundene på denne måten, i tillegg til at det var veldig dyrt. Angrer på at jeg bestilte fra dette selskapet.
Kjempegod kundeservice
Jeg var veldig imponert over den dedikerte og hjelpsomme kundeservicen. De tok seg virkelig tid til å hjelpe meg med selv de minste detaljene, og sørget for at jeg hadde en god opplevelse gjennom hele kjøpsprosessen. Jeg følte meg virkelig ivaretatt og verdsatt som kunde. Kundeservicen her er virkelig på topp, og jeg kommer definitivt til å handle her igjen i fremtiden.
Forsinket levering, skadet
Dette var helt elendig levering! De lovte 3-5 dager, men jeg fikk det ikke før etter 10 dager. I tillegg var bakdekselet litt ødelagt. Jeg kommer definitivt ikke til å handle fra dem igjen!
Min dyre bokbestilling
Ikke bestill her! Dårlig kundeservice. Bestilte en dyr bok, men har ikke blitt belastet ennå. Usikker på om kortet mitt ble avvist. Har sendt mange e-poster uten svar. Prøvd å ringe flere ganger, men blir aldri satt over til rett avdeling. Umulig å komme i kontakt med dem. Vil ikke risikere problemer fordi de ikke belaster meg. Selskapet virker helt inkompetent. Usikker på økonomien min de neste månedene. Trodde det ville være profesjonelt å kjøpe direkte, men opplevelsen har vært alt annet enn det. Anbefaler å bruke en annen forhandler.
Textbook and supplemental materials
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservicen til dette selskapet. Etter at jeg kjøpte en lærebok og tilleggsressurser, kunne jeg ikke logge inn for å få tilgang til det jeg hadde kjøpt. Jeg prøvde å ringe kundeservice, men de hadde bare e-post. Jeg sendte en melding på en fredag og måtte sende inn en annen med en skjermdump senere. Det har gått over en uke nå, men jeg er fortsatt låst ute. Det er skikkelig irriterende når jeg prøver å forberede meg til en eksamen.
Mest stemmer anmeldelse
Min dyre bokbestilling
Les mer