Anmeldelser (17)

(6)

(1)

(0)

• Å bestille

Totalt

Kjøp av en spill

Jeg har spilt dette spillet i omtrent tre fjerdedeler av et år nå, og må si at jeg virkelig liker det. Det gir meg mye glede, og selv om man kan bruke penger i spillet, føler jeg ikke at det er nødvendig. Jeg er uenig med de som påstår at spillet er russisk propaganda. Jeg har gode sjanser til å vinne i Berlin-kampanjen, men kan ikke uttale meg om Moskva- og Stalingrad-kampanjene ettersom jeg ikke har prøvd dem. Noen detaljer i uniformene virker litt feil, men det påvirker ikke spillopplevelsen. Jeg synes for eksempel ikke at kors eller lignende burde være med. Det hadde vært fint med flere uniformselementer som Splintertarn-feltlue, Eichen-tarnskjorter, Eichen-tarnhjelmer og Eichen-tarnbukser, osv. Disse elementene bidrar til kamuflasjen, men er ikke avgjørende for spillet. Alt i alt synes jeg spillet er veldig realistisk og bra!

• Å bestille

Totalt

Kjop av spill

Jeg synes Enlisted bør ha mer realistisk ballistikk og prosjektilfysikk for tankskudd. Nå virker det ikke helt realistisk. Normale skudd, panserbrytende skudd og røykgranater oppfører seg helt ulikt, men det er nesten ikke merkbart i spillet. Når man skyter en HE-granat inn i en gruppe med fiender, burde eksplosjonen være mer detaljert og realistisk, med kropper som flyr, knuste trær og steiner, og skade på området rundt. Utgåtte og ikke-eksploderte granater bør også være med, og bygninger burde kunne ødelegges mer realistisk, enten ved bombing eller kjørt over. Det burde ikke være slik at et tungt tankskudd ikke kan ødelegge små trær, hus og betongbygninger.

• Å bestille

Totalt

Crossplay settings

Da jeg prøvde ut Enlisted og testet kryssspillinnstillingene, fant jeg det nødvendig å slå av kryssspill når jeg spilte på konsoll. PC-spillere virket å ha en klar fordel med bedre kontroller og ferdigheter, noe som gjorde det vanskelig og urettferdig å konkurrere mot dem. Jeg opplevde situasjonen som utfordrende og ikke helt rettferdig for de som spilte på konsoll. Det hadde vært nyttig om det var en bedre balanse mellom PC- og konsollspillere for å forbedre spillopplevelsen for alle.

• Å bestille

Totalt

Ausrüstung auswählen

Jeg ble skuffet over min erfaring hos deg. Det var vanskelig å finne de ulike delene av utstyret mitt, nettsiden kunne vært enklere å navigere. Jeg følte meg frustrert over valgmulighetene og brukte mye tid på å finne det jeg trengte. Jeg håper virkelig at du kan forbedre brukervennligheten på nettsiden din slik at kundene ikke blir forvirret.

• Å bestille

Totalt

Spilloppdatering anmeldelse

Jeg har brukt mange timer på dette spillet, men etter oppdateringen er det helt forferdelig. Matchmaking fungerer dårlig og menyene er veldig vanskelige å bruke. Alle statistikkene mine ble nullstilt og det virker som utviklerne ikke bryr seg om å kommunisere. Nå virker det som om spillet bare handler om å betale for å vinne, og det blir dyrt i lengden. Før kunne man spille og ha det gøy uten å bruke masse penger, men nå har spillet gått tilbake mange steg. Det er rett og slett ikke gøy lenger.

• Å bestille

Totalt

Kjøp av multispiller skytespill

Jeg må si, spillet er virkelig bra i seg selv. Det gir meg den ekte Battlefield-følelsen og kjører jevnt når jeg justerer innstillingene mine. Lyden og mekanikken er topp. Men, det er definitivt noen ulemper. Helt fra starten har menyene vært dårlige, butikken og prisene er altfor høye, og AI-en til fiendtlige spillere er ikke optimal. Det fjerde punktet som virkelig irriterer meg er at de fjernet kampanjene og kombinerte 170 lag. Det er virkelig den største feilen de har gjort.

• Å bestille

Totalt

Videospill

Jeg syns spillet er ganske gøy og underholdende å spille, men jeg ble skuffet over at mange ting bare kan kjøpes med ekte penger. Også syns jeg at botene i spillet er veldig dumme og lette å forutsi. Til tross for disse negative sidene, liker jeg å spille spillet og har hatt en fin opplevelse så langt.

• Å bestille

Totalt

Overwatch spill

Jeg ble skikkelig irritert da jeg skjønte at fienden kunne angripe spawnområdet vårt uten at vi hadde noe forsvar. Det var så vanskelig å forsvare seg mot panzerne i starten, og de beste våpnene jeg trengte var bare tilgjengelig på nivåer jeg aldri rakk å nå. Hele spillopplevelsen ble ødelagt for meg, og jeg ble bare mer og mer frustrert og utålmodig mens jeg spilte.

• Å bestille

Totalt

Spill

Dette spillet suger! Kontrollene er dårlige, det er altfor mange feil og det tar altfor lang tid å få ting gjort. De bør virkelig ordne opp i det!

• Å bestille

Totalt

Kjøp av spill

Spillet har mye potensiale for forbedring. Når du tar ut noen, blir plasseringen din avslørt, og det gjør spillingen vanskelig. Du blir stadig drept umiddelbart etter at du har tatt ut noen, og det er frustrerende. Det virker som om du bare spiller for å få et enkelt drap. Spesielt som snikskytter, er det meningsløst siden fiendene avslører posisjonen din. Det er veldig irriterende. Prisen er grei, men kvaliteten på spillopplevelsen er ikke der den bør være. Jeg synes det er viktig å fikse slike små detaljer for virkelig å få spillet til å skinne.

• Å bestille

Totalt

Spennende spill, irriterende funksjon

Spillet var skikkelig kult med morsomme platoons og spennende zombie-event, men ble ødelagt av en irriterende greie som anklaget meg for juks under en live sending.

• Å bestille

Totalt

Kjøpte en spillpakke

Dette spillet er helt håpløst. Gameplayet er helt skjevt, kartdesignet er dårlig, og det er altfor mange Pay2Win-elementer. Botsene er helt hjernedøde og har til og med fått Aimbot. Utviklerne virker helt frakoblet fra virkeligheten, de later til å ha glemt alle historiske fakta.

• Å bestille

Totalt

Kjøpte ein ny spille

Dette spillet er rett og slett dårlig. På PS5 oppleves hele greia som klumpete og treg. Det er absolutt ikke noe gøy. Alt er altfor dyrt, NPC-ene er helt ubrukelige, og hvis man sitter fast i elva med en stridsvogn, er det ingenting man kan gjøre. Det er ganske realistisk at mannskapet på stridsvognen dør en etter en når man bare kjører rett fram. Det virker jo logisk at når man prøver å snu stridsvogna for å komme ut av elveleiet, så dør mannskapet bare. Truppsystemet er rotete. I tillegg er det mange feil, og spillet er kanskje bare for pensjonister eller folk som er veldig treg i oppfattelsen.

• Å bestille

Totalt

Forsokte a spille

Ok spill, men det er altfor mye "pay to win" for min smak. Jeg synes det er greit å ha muligheten til å kjøpe ting, men hvis du må betale for å få en fordel fra starten av, synes jeg det er urettferdig mot de som ikke ønsker å bruke penger. Spillet skulle vært gøy, men det er bare frustrerende når du vet at du må bruke penger for å ha en sjanse. Jeg vil ikke anbefale det til de som ønsker å spille gratis.

• Å bestille

Totalt

Kjop av spill

Spillet kan være morsomt til tider, men det er noen ulemper. For eksempel, eksplosjonsfysikken er helt urealistisk. Når du treffer en soldat med et panservern ved hjelp av en høyeksplosiv runde, vil det bare velte ham, mens soldater som befinner seg 100-200 fot unna vil dø, og du får poengene. Denne mangelen på realisme kan være frustrerende og ødeleggende for spillerne. Troppen din kan være et komplett ansvar, da de oppfører seg ofte som idioter. De står ofte på sårbare steder, som foran vinduer, dører eller på toppen av åser, noe som gjør dem til enkle mål for fienden. Jeg opplevde til og med at hele troppen min ble drept uten å kjempe, og ga motstandslaget gratis poeng. Mange kart, inkludert Berlin, Kraftverket og Stålverket, er dårlig designet og frustrerende å spille på. Dessuten blir Hürgen-skogen spilt så ofte at det kan føles repetitivt og slitsomt. Etter min mening er kartene for det meste ubalanserte, noe som fører til at forsvarerne taper rundt 80-90% av tiden. Denne forutsigbarheten reduserer gleden ved spillet og demotiverer strategisk tenkning.

• Å bestille

Totalt

Morsomt spill

Det er utrolig gøy å spille dette spillet, men av og til blir jeg så irritert når jeg blir drept bak veggen av en motstander. Matchmakingen er heller ikke på topp, for vi nybegynnere blir matchet mot spillere som er mye bedre enn oss. Og buggene er også veldig irriterende, spesielt når botene plutselig ser meg bak veggen og skyter meg. Men til tross for alle disse negative sidene, synes jeg fortsatt at dette spillet er veldig morsomt og underholdende.