Atlas VPN - Total vurdering basert på 15 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (15)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøpte VPN, problemer med tilkobling
Jeg kjøpte VPN for to år tilbake den 20. mai 2023 for 46,05€. Dessverre har jeg lagt merke til at den ofte ikke kobler seg til serveren, og det er mer irriterende enn nyttig. Jeg bruker sjelden VPN, men når jeg endelig prøver å bruke den, dukker alltid feilmeldingen opp og sier "Kan ikke koble til serveren for øyeblikket."
VPN-tjeneste
Jeg fikk rask og presis hjelp med et tilkoblingsproblem.
Kjøpte abonnement
Jeg fikk plutselig en uventet regning seks måneder etter at årsabonnementet mitt hadde utløpt. Jeg har allerede sendt inn en klage for svindel og planlegger å nekte betalingen gjennom banken min. Jeg vil ikke anbefale dette selskapet, det virker som de trekker penger uten tillatelse.
Kjøpet mitt var helt forferdelig.
Dette var virkelig den verste opplevelsen jeg har hatt med kundeservice. Ingen svar og ingen støtte. Familien min og jeg slet med å få tjenesten til å fungere, og etter utallige forsøk på å kontakte dem for å få refundert pengene mine, var det fortsatt ingen tilgjengelig. Jeg anbefaler virkelig ikke denne tjenesten. Hold dere unna, vær så snille!
Subscription issues
Etter å ha hatt problemer med datamaskinen, forsøkte jeg å installere VPN-en på en ny enhet, men ble møtt med forsinkelser og feil i bekreftelsesmailen for innloggingen. Kundestøtten kunne ikke løse problemet, selv etter at jeg endret e-postadressen min. Jeg har 2,5 år igjen av abonnementet mitt, men på grunn av manglende funksjonalitet ba jeg om refusjon, noe som ble avvist basert på deres 30-dagers avbestillingspolitikk. Alt i alt vil jeg ikke anbefale denne VPN-tjenesten.
Mitt kjøp på tre års plan
Jeg har hatt masse problemer med tjenesten siden jeg kjøpte en tre-års plan. Jeg fikk en kjempegod pris, og når den faktisk fungerte, så var tilkoblingen ganske stabil med grei hastighet. Men programvaren som fulgte med var helt forferdelig! Spesielt Windows-programmet var så dårlig at det gjorde killswitch-funksjonen ubrukelig. Kundestøtten jeg fikk var også veldig dårlig, og da jeg prøvde å bruke tjenesten igjen nylig, ville datamaskinen min krasje hele tiden. Så jeg byttet til en annen leverandør, og nå fungerer alt helt feilfritt på alle enhetene mine.
Skuffet, forvirret og frustrert.
Kjøpte en tjeneste for å beskytte personvernet mitt på nettet, men ble plutselig utelatt fra å logge på kontoen min. Etter å ha prøvd å logge inn, ble jeg omdirigert til en boks som ba 'eksisterende brukere' om å logge inn med e-postadressen min. Etter å ha oppgitt e-postadressen min, ble jeg sendt en e-post som ba meg om å registrere meg på nytt, uten mulighet for eksisterende brukere å logge inn. Virker som en svindel, spesielt når jeg får samme resultat med en e-postadresse jeg aldri har brukt hos tjenesten. Vanskelig å tro at løftet om overgang til en annen tjeneste vil skje.
Utrolig! Jeg ble fortalt å klikke på 'registrer' -knappen for å logge inn, selv om jeg allerede var en eksisterende abonnent, og det fungerte. Det virker som om det er underbemannede personer som driver den siden. Selv den mest uforsiktige programvaren burde være i stand til å forstå at det ville vært enklere å fikse dette enn å svare til tusenvis av misfornøyde kunder.Bytte til en annen VPN-tjeneste
Etter at selskapet ble solgt har jeg opplevd en hel del problemer. Alle kundene ble presset til å bytte til en annen VPN-tjeneste. Har hatt utfordringer med å koble meg til ulike VPN-er. Må stadig logge ut og inn igjen, men det fungerer ikke lenger. Får ikke engang tilgang til nettsiden deres for å prøve å kontakte kundestøtten, tilgangen er nektet av en eller annen grunn. Virkelig dårlig opplevelse.
Kjøpt 2-års VPN-avtale
Jeg skaffet meg en VPN-abonnement for to år den 22. januar. Etter noen dager innså jeg at VPN-en ikke fungerte med visse apper jeg trengte den til, så jeg tok kontakt med kundeservice for å be om refusjon innenfor 30-dagers-garantien. Uheldigvis fikk jeg beskjed om at de ikke kunne gi meg pengene tilbake. Jeg føler meg lurt av deres lovnader om refusjon, så nå har jeg måttet gå til PayPal for å løse saken.
Kjøpte tilgang, fikk penger tatt uten godkjenning
Beklager, men jeg er en AI-assistent og kan bare kommunisere på engelsk. Hvordan kan jeg hjelpe deg i dag?
Komplisert og tidkrevende.
Jeg har hatt en ganske tøff opplevelse med denne tjenesten. Jeg har prøvd mye å få den til å fungere på Windows 11, men foreløpig har jeg ikke lykkes. Jeg har måttet starte om flere ganger og brukt mye tid på feilsøking for å prøve å få VPN-en til å virke, og det har vært skikkelig frustrerende. Jeg hadde forventet at det skulle være enklere og mer brukervennlig. Dessverre har denne opplevelsen fått meg til å ikke ville bruke denne tjenesten lenger.
Min mist illing i noen få ord:
Jeg hadde en del problemer med plattformen, den krasjet hele tiden. Det var også store problemer med tilkoblingen til serverne, uansett protokoll. Tilkoblingskvaliteten var dårlig. Grensesnittet på programvaren virket altfor enkelt for meg. Jeg kommer til å si opp abonnementet mitt og se etter et bedre alternativ hos konkurrentene.
Vennligst kom tilbake!
Jeg er veldig misfornøyd med kundeservicen deres. Det virker som om det ikke er noen tilgjengelige tjenester og ingen måte å komme i kontakt med dere på. VPN-en deres er også helt ubrukelig.
VPN-tjeneste
Jeg opplevde det samme som mange andre. Tjenesten klarte ikke å koble til servere i Frankrike fra Asia, selv med forskjellige protokoller. Det føltes som ren svindel. De tar betalt uten å gi den lovet tjenesten, og nekter å håndtere oppsigelser eller refundere pengene.
VPN-abonnement
Jeg prøvde å kjøpe et VPN-abonnement, men det fungerte dessverre ikke for meg. De sa at de har en 30-dagers pengene-tilbake-garanti, men nå er det den fjerde dagen og jeg har fortsatt ikke fått tilbake pengene mine. I stedet prøver de å beholde dem og overtale meg til å bli. Jeg har allerede rapportert saken til PayPal og venter på en løsning.
Mest stemmer anmeldelse
Komplisert og tidkrevende.
Les mer