Anmeldelser World of Tanks

Dataspill

har raskt blitt en av de mest vanlige og populære underholdningsmetodene i dag. Med så mange forskjellige spill å velge mellom er det godt å kunne få oversikt over hva spillet handler om og hva andre syns om det. Er du en ivrig online spiller, og militærentusiast? Da finnes det mange spill å velge mellom, og det er ikke alltid lett a velge bare en. Her kan du lese om andres erfaringer av World of Tanks for å finne ut om dette er noe du kunne tenke deg å prøve.

Om World of Tanks

World of Tanks er et gratis massivt flerspiller online rollespill dataspill (MMORPG; Massively Multiplayer Online Role-Playing Game) med krigførings tema og taktisk skyting der man kjemper mot andre stridsvogner. Spillere kan også velge å betale for premium funksjoner. Spillet var designet av Anton Sitnikov, og etablert og publisert i 2010 av Wargaming, Wargaming Chicago-Baltimore, og Honey Games Studios etter å ha skapt World of Warships og World of Warplanes.World of Tanks er tilgjengelig på spill-plattformen Steam og har en 6 av 10 vurdering. Spillet er tilgjengelig på PlayStation 4, Microsoft Windows, Xbox One, Android, Nintendo Switch, MacOS, Xbox 360, iOS og Macintosh operating systems.

Produkter og Tjenester hos World of Tanks

Spillet er et kooperativt flerspiller tankspill basert på andre verdenskrig som er fokusert på å sprenge andre skip.Spørsmålet er hvilket skips som passer til forskjellige spillere, som kommer an på hvordan man vil spille spillet.

World of Tanks har fem forskjellige typer kjøretøy, fra lette stridsvogner, medium stridsvogner, tunge stridsvogner, tanksjagere og selvgående prosjektil. Spillet inkluderer for øyeblikket over 600 pansrede kjøretøy fra Storbritannia, Kina, Tsjekkoslovakia, Frankrike, Tyskland, Italia, Japan, Polen, Sovjetunionen, Sverige og USA. Hver nasjon har et teknologisk tre som har minst en gren av kjøretøy alt fra nivå 1 (det laveste) til nivå ti, der spillere kan gjøre fremgang ved å bruke kjøretøy fra en gren. Ytterligere kjøretøy og samlebiler er tilgjengelig utenfor det teknologiske treet ved betaling eller kreditter fra spillet.

Alle kjøretøy kan tilpasses til ett visst punkt, enten visuelt eller i henhold til opptreden. De fleste deler (som spor, våpen, tårn og motorer) er modulære deler som kjøpes fra det teknologiske treet. Diverse typer kamuflasje er tilgjengelig for alle stridsvogner også, inkludert både historisk korrekte mønster og spill-spesifikke tilpassede varianter. Kamuflasje er tilgjengelig midlertidig ved å bruke spill-kreditt, eller permanent ved å betale med gull som kan kjøpes i World of Tanks nettbutikken eller vunnet i konkurranser i spillet. Spillere kan ha nasjonale flagg, egne slagord eller kamuflasje som gjør det enklere å holde seg skjult.

Komplimenter, Klager og Tips til World of Tanks

Har du erfaring med å spille World of Tanks? Levde det opp til dine forventninger? Hvordan likte du spillet i forhold til andre MMO spill? Lytter skaperne til sine spilleres ønsker? Hvem passer dette spillet for? Finnes det aspekter av spillet som du syns kunne forbedres? Skriv en kort tilbakemelding om dine opplevelser, gode eller dårlige, slik at din kundeanmeldelse kan hjelpe andre å finne ut om dette er det rette spillet for dem.

World of Tanks

10
    10