Anmeldelser Kinoklubb

Vi ser alle på filmer. Unge, gamle, kvinner og menn. Filmer har gjennom tidene etter at vi fikk dem utviklet en spesiell måte å fange oppmerksomheten til forskjellige typer folk. Alle har en eller flere kategorier de liker bedre enn andre, og vi finner stort sett alltid en film som kan få oss til å sitte boltret foran skjermen i timesvis. Når vi hører om at en film vi vil se i en viss kategori eller sjanger skal ha premiere snart vil vi se den så fort som mulig. Hvor er det man kan se de aller fleste filmers premiere? På kino. På kino følger vi med på hvordan våre favorittkarakterer i forskjellige filmer går gjennom sin historie. Vi følger med på det store lerretet med i komfortable seter med den beste lyden man kunne ønsket seg til en film. Det er dette kinoklubb handler om. I løpet av året ser vi lanseringen av mange nye filmer. På flere av disse har kinoklubb en medlemskapsordning som gjør at man kun betaler 50% for å se de utvalgte titlene på kino. Man betaler en årsavgift på 150 kroner, og deretter får man 50% rabatt på utvalgte filmtitler gjennom året. Med prisen på kino i dag trenger man bare å bestille 3 billetter på kino for at det skal lønne seg!

Om Kinoklubb

Kinoklubb ble startet opp i 2015, og er eid av Filmweb AS. Filmweb er en samleside for alt som har med film å gjøre, med alt fra premieredatoer til dag-til-dag kinoprogram på kinoer rundt i landet. Der kan man finne info om hvor filmer streames, når premierer på filmer er, anmeldelser av aktuelle titler samt program for ulike kinoer og trailere til både fremtidige og nåværende filmer.

Kinoklubbs tjenester

Kinoklubb tilbyr en tjeneste i form av et medlemskap i klubben deres. Som medlem i Kinoklubb får man 50% rabatt på aktuelle titler på utvalgte kinoer rundt i landet. Man melder seg på og betaler 149 kroner og har medlemskap i et år. Man får et medlemsnummer som man kan bruke for å få rabatten når man bestiller i kinoen eller på nett. Medlemskapet fornyes automatisk, men man melder seg av når som helst om man ønsker det. Om man skulle trenge hjelp fra kundestøtte underveis i eller før medlemskapet kan man nå kinoklubb på telefon 90039000 mellom 08:30 og 12:30 fra mandag til fredag. Det går også an å ta kontakt på E-post på Kinoklubb@Filmweb.no.

Erfaringer, klager og komplimenter til Kinoklubb

Er du, eller har du noen gang vært medlem i kinoklubb? Har du benyttet deg av muligheten til å bestille en billett med 50% rabatt? Har du vært i kontakt med Kinoklubbs kundestøtte om et problem under ditt medlemskap i kninoklubb? Da vil vi høre fra deg. Ved å dele din erfaring, din kundeanmeldelse, eller dine tidligere erfaringer med kinoklubb kan du hjelpe andre til å bestemme om de selv skal melde seg inn. Skriv en tilbakemelding på denne siden, og hjelp andre i valget.

Kinoklubb

10
    10