Astro Gaming - Total vurdering basert på 23 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (23)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøpte et produkt.
Jeg ringte kundeservice og fikk pratet med sjefen direkte. Jeg ba om å få sendt pakken min via FedEx, men han sa dessverre at det ikke var mulig. Jeg ble skuffet over at de ikke kunne ta den ekstra innsatsen med å kontakte FedEx for å hjelpe meg som kunde. Jeg hadde tenkt å kjøpe to flere produkter til mine barn, men etter denne erfaringen kommer jeg nok aldri til å gjøre det igjen.
Etter-salg service for et defekt produkt
Jeg måtte dessverre oppleve et mareritt med et ødelagt produkt jeg kjøpte. Det har faktisk gått over 2 uker siden jeg sa fra til selskapet om dette, og jeg har sjekket inn med dem nesten hver dag, men de svarer ikke. Jeg føler meg virkelig frustrert og forlatt. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre i denne situasjonen. Jeg anbefaler deg å unngå dette selskapet for å slippe unna alt stresset.
Headset
Astro Gaming var kjempebra en gang i tiden, men nå er det bare dårlig. Bestillingen tok kjempelang tid og servicen var heller ikke bra. Prisene er greie, men leveringen var for sen og ingen ga beskjed. Veldig skuffende opplevelse.
Controller
Jeg kjøpte en kontroller for tre uker siden, men den har fremdeles ikke kommet. Kundeservicen er treig og har ikke gitt meg sporingsnummer. Jeg kan ikke avbestille ordren. Skulle ønske jeg hadde sjekket vurderingene før jeg bestilte!
Kabel til Astro A50
Jeg hadde en ødelagt kabel til Astro A50, så jeg tok kontakt med kundeservice og de svarte raskt at de ville sende meg en erstatningskabel. Jeg ble positivt overrasket da de sendte meg et helt nytt headset. Jeg er veldig takknemlig for det, og jeg skjønner ikke hvorfor noen gir dårlige anmeldelser. Kvaliteten på produktet er utmerket, jeg hører tydelig hver fottrinn fra mine motstandere når headsettet er riktig justert. Lydkvaliteten er også fantastisk når jeg lytter til musikk. Kundeservicen er veldig bra etter min erfaring. Fortsett med det gode arbeidet. Takk.
Kjøp av gaming headset
Jeg kjøpte et gaming-headset til en høy pris, men da jeg begynte å bruke det, innså jeg at en av delene var av dårlig kvalitet. Jeg prøvde å kontakte kundeservice for å få en erstatning, men jeg har fortsatt ikke hørt noe tilbake. Jeg synes produktene deres er for dyre i forhold til kvaliteten, og kundeservicen er også dårlig. Jeg kommer ikke til å handle her igjen.
A50-hodetelefoner
Hodetelefonene mine har slutta å virke, og de sa det var min skyld. Det viser seg at problemet er firmwaren til hodetelefonene, den fungerer ikke som den skal. Det er ingenting galt med selve hodetelefonene, det er bare firmwaren. Likevel tok de ikke ansvar og nektet å bytte ut de ødelagte hodetelefonene mine. Ikke bruk pengene dine på dette.
gaming headset
Jeg prøvde å nå kundeservice, men etter hele 3 uker hadde jeg fortsatt ikke hørt noe tilbake. Synes det er dårlig service spesielt med tanke på hvor mye jeg betalte. Håper virkelig de kan gjøre det bedre fremover!
Bestilte headset
Jeg endelig fikk headsettet mitt etter å ha ventet i flere måneder. Kundeservicen var så elendig at jeg heller vil prøve en annen leverandør neste gang. Lyden var bra, men å kommunisere med selskapet var en katastrofe.
Kjøpte et dyrt, trådløst headset
Jeg kjøpte et dyrt, trådløst headset for sønnen min, fordi han ble lovet å kunne bytte det til et annet kompatibelt par som var konstruert annerledes enn det som gikk i stykker. Dessverre var dette et dårlig valg, og vi ble skuffet over kvaliteten på produktet. Det var ekstra skuffende å oppleve at headsettet gikk i stykker selv om det var innenfor garantien. Vi håper virkelig at selskapet tar ansvar for dette og tilbyr bedre produkter i fremtiden.
Kjøp av hodetelefoner
Jeg ble veldig skuffet av denne bedriften. Jeg kjøpte hodetelefoner til €150, og jeg kunne ikke en gang oppdatere dem fra Xbox One til Xbox X. Kundeservicen var dårlig, og de løste ikke problemet mitt skikkelig. Jeg ville ikke anbefale dette til noen.
Kjøp av gaming headset
Jeg ville bare dele min erfaring med kjøpet av et gaming headset. Selskapet har virkelig skuffet meg. Etter at en del av headsettet mitt ble ødelagt, sendte jeg dem en e-post, men det tok flere uker før de ba om informasjonen. Når jeg endelig sendte den, fikk jeg bare en standardmelding som spurte om den samme informasjonen igjen. Uansett hvor mange ganger jeg forklarte at jeg allerede hadde sendt den, fikk jeg alltid det samme svaret. Til slutt sa de at de ikke fant informasjonen, selv om jeg hadde sendt den flere ganger. Etter måneder med dette, sendte jeg all nødvendig informasjon tre ganger, men de svarte aldri. Virker som om de ikke bryr seg om kundene eller pengene de tar. Jeg forventet mer fra et selskap jeg trodde var pålitelig.
Headset problem løst
Etter et år begynte headsettet mitt å ikke bli gjenkjent av stasjonen lenger. Jeg kontaktet kundeservice, og de var så utrolig hyggelige og hjelpsomme. De ga meg en adresse å sende det inn til, og selv om jeg ikke en gang hadde beholdt kvitteringen, ble jeg sendt en helt ny del. Dette er virkelig fantastisk og sjeldent i dagens samfunn. Jeg vil anbefale alle som vurderer å kjøpe noe fra dette firmaet å gjøre det uten bekymringer.
Dyrt gaming-utstyr
Jeg må bare få ut litt frustrasjon her. Jeg kjøpte noen gaming-ting som kostet skikkelig mye, og det var virkelig en stor tabbe. Kundeservicen deres var helt forferdelig! Jeg fikk nesten ikke svar på henvendelsene mine, og når jeg endelig fikk tak i noen, var det en person som virkelig ikke ville hjelpe meg i det hele tatt. Det er skikkelig skuffende når man bruker så mye penger på noe og så blir møtt med så dårlig kundeservice.
Kjøp av gamingutstyr
Jeg var så skuffet over kundeservicen til dette selskapet! Ringte dem for 12 dager siden angående en retur, og siden da har jeg sendt meldinger hver eneste dag uten noe svar. Føler meg helt ignorert. De lovet svar innen 2-3 dager, men ingenting har skjedd. Så frustrerende! Jeg hører alltid om lignende historier, men når det skjer med deg, føles det bare ubeskrivelig. Anbefaler virkelig å holde seg unna dette selskapet. Kundeservicen deres er helt forferdelig.
Kjøpte hodetelefoner
Jeg vil virkelig ikke anbefale deg å kjøpe disse hodetelefonene. De har problemer med lading og slår seg av tilfeldig, så de er helt ubrukelige. Kontaktet kundeservice, men de var ikke til stor hjelp, så jeg ville heller anbefale å se etter alternativer som Corsair og beyerdynamic.
Min kjøp av et A40-headset
Jeg bestilte et A40-headset og ble fortalt at jeg måtte vente en måned for frakt. Jeg ventet tålmodig. Etter en måned fikk jeg en e-post som sa at fraktdatoen min ble flyttet ut en annen måned. Jeg ventet fortsatt, men så to uker senere fikk jeg en e-post som sa at bestillingen min ble kansellert. For en dårlig opplevelse fra dem.
Headset og software
Jeg bare må si at jeg kjøpte et headset og programvare, og det var virkelig det verste kjøpet jeg noensinne har gjort! Føler at de ikke bryr seg om kundene sine i det hele tatt, og det virker som alt de tenker på er penger. Supporten er helt forferdelig, så jeg vil virkelig ikke anbefale dette til noen. Og kan du tro at de til og med forventer at du skal betale for returfrakten selv? Helt dårlig kundeservice og behandling av kunder!
Tilpasset hodetelefoner
Jeg hadde en virkelig dårlig opplevelse med bestillingen min hos dette selskapet. Jeg bestilte noen spesialtilpassede hodetelefoner og ble fortalt at de skulle sendes om en måned. Men etter den måneden var omme, hadde jeg fortsatt ikke mottatt noe som helst. Jeg sendte dem en e-post for å spørre om hva som skjedde, og da fortalte de meg at det ville ta en måned til før de kunne sende varene. Jeg prøvde å be om refusjon, men fikk ingen klare svar på om det var mulig eller ikke. Til slutt bestemte jeg meg bare for å vente litt til. Enda en måned gikk, og bestillingen min var fortsatt ikke klargjort, så jeg sendte en ny henvendelse for å få en oppdatering. Men før de rakk å svare meg, fikk jeg plutselig beskjed om at bestillingen min hadde blitt kansellert uten at de ga noen god forklaring på det. Helt forferdelig kundeservice og håndtering av produktet. Hvis det var mulig å gi en negativ stjernevurdering, så ville jeg definitivt ha gjort det.
A50 gen 4 headset
Jeg kjøpte et A50 gen 4-headset og har hatt masse problemer med dårlig kvalitet. Har hatt tre forskjellige sett med headset, og kundeservicen deres har vært dårlig. Føles som om de behandler kundene som dumme. Selv om det var komfortabelt, har det falt fra hverandre. Har hatt problemer med det etter 4, 8 og 16 måneder. Nå virker ikke basestasjonen, og Astro vil ikke fikse det siden garantien er utløpt. Føler meg lurt av dette selskapet og anbefaler å unngå å kjøpe fra dem.
Mest stemmer anmeldelse
Nytt headset, problemer med la
Jeg har kjøpt det nyeste headsettet fra dere, og det har dessverre vært en veldig dårlig opplevelse. Når jeg prøver å sette headsettet i basestasjonen, kan alt mulig skje, men s... Les merDør: hardy