Alle kundeanmeldelser fra Kristi Breivik
Review om: Villakids
Kundeservice holder ikke mål
Vi bestilte elektrisk bil til sønnen vår. Selv om det reklameres for "rask levering" på hjemmesidene tok det over 3 måneder å få bilen. Som plaster på såret for unormalt lang leveringstid ble i lovet at bilen skulle bli levert med gummidekk, uten ekstra kostnader. Nå er det 5 og en halv måned siden vi bestilte bilen og 2 måneder siden vi mottok den. Vi har fortsatt ikke sett noe til gummidekkene.
Har forsøkt å ringe kundeservice som nå har stengt ned telefonlinjen (?), sendt flere mailer og sendt melding via facebook. Vi har ikke lyktes å få svar noen av stedene.
Selv om produktet virkelig har falt i smak, er kundeservicen så dårlig at de kun fortjener en stjerne. Kommer ikke til å anbefale villakids videre til noen.Samme problemet her. Bestilte og betalte 19.juli. Har heller ikke fått varene og de har sluttet å svare på mail. Aldri vært borte i verre service. Kommer aldri til å handle der igjen uansett hvor bra varene er om de en gang kommer.
Sliter med samme styret, snart 3måneder siden vi bestilte en bil, som d skulle ta 6-7uker å få tilsendt.. Når rekker vi sikkert ikke å bruke den før vinteren kommer????
Sendt fler mailer og prøvd messenger, men ingen svar! Vurderer snart å heve kjøpet.. Men det blir vel ikke enkelt det heller da sikkert???? Kanskje tv2 hjelper deg kunne klart å få kontakt med de!?????