NorskeAnmeldelsetittel

Anmeldelser Taonga

Det å spille er noe som har forandret seg ganske mye gjennom årene. Der hvor man før trengte en PC eller konsoll for å spille trenger man ikke det lenger i dag. Nå holder det om du har en telefon, og det er vel noe som de aller, aller fleste har. Da har du en mengde mobilspill i katalogene å bla gjennom, så det gjelder jo egentlig bare å finne noe som passer. Kanskje har du spilt Candy Crush tidligere, eller noen av de andre ekstremt populære spillene. Kanskje du bør da ta en titt på Taonga? Det er et spill med flott grafikk og med en sjarm som du ikke får på alle andre steder. Om du ikke har hørt om det tidligere kan det jo lønne seg å ta en titt! Kanskje du blir hekta, og om du blir det ber vi om forlatelse allerede her!

Informasjon om Taonga og ting å vite!

Som du kanskje kan innbille deg så er temaet her lagt til varmere strøk. Du spiller på det som kan kalles for en øy i Stillehavet, hvor været er så lokkende at du får nesten lyst til å hoppe inn i telefonen din. Taonga er et spill laget av Volka, et selskap som har mye erfaring og ekspertise på området. Det er et godt tegn når et spill blir laget av folk med erfaring.D et er ikke helt avgjørende så klart, men det er noe som tilsier høy kvalitet, noe som vi føler er ganske viktig. Akkurat nå kan du spille Taonga på Facebook og direkte på nettsiden deres, som vi har linket til her. Du kan spille på telefon, men da er det via Facebook. Du kan ikke spille på app som sådan, ikke på Android eller på iOS. Volka er et selskap som har kontor i Kypros, om det er viktig for deg å vite.

Hvordan du spiller det

I motsetning til det at vi nevnte Candy Crush tidligere, så er ikke Taonga et slikt spill. Her skal du heller bygge opp gården din, og det er en av de spillene du må ha mye tålmodighet. Det du bygger kan ta flere timer å bli ferdig med, og samlingen av ressurser tar også tid. Det er i større grad et prosjekt enn andre spill du spiller på telefonen, men det er ikke noe som bør ødelegge for deg. Det er en grunn til at slike spill, og Taonga spesifikt, er så populære. Du må sloss mot ville dyr og andre spennende fiender for å komme lenger i spillet. Det er et morsomt spill og sett på erfaring og tilbakemelding så virker det som at spillere av Taonga er enige med oss i det.

Uansett vil vi lese kundeanmeldelse fra deg og andre, om du har spilt Taonga, så skriv gjerne inn til oss og fortell oss om spillet. Er du fornøyd eller er det ting du vil klage på? Nøl ikke og skriv til oss nå, vi venter!

En video om Taonga Farms

Taonga

10