Anmeldelser Gosu

Gaming

er viktigere enn noensinne, og ikke bare det, men det er også rikere enn før. Noe som innebærer at spillere som er seriøse og dedikerte faktisk kan leve av det, og til og med bli rike. Med spill som Fortnite, FIFA og Dota så ser man en klar trend. Alle vil spille mot hverandre og vanlige "oppdrag", eller campaigns i spill, blir nedprioritert for multiplayer. Hvorvidt det er bra eller ei avhenger på hva slags spillertype du er, men det er alltid gøy å spille mot andre og vise frem dine evner. Noe som kan være vanskeligere enn man skulle tro, spesielt med tanke på at det finnes bokstavelig talt millioner av spillere som spiller akkruat det samme som du gjør, spesielt med et spill som Dota. Og da kan det være greit å få litt hjelp, noe som Gosu er. Men hva er det?

Gosu - KAYLE ONLY

Informasjon om Gosu.AI

Gamere, som alle andre, ser etter alle mulige fordeler og forsprang de kan få i det de driver med. Og i en konkurranse så kan det være vanskelig, rett og slett fordi det er så mange som gjør det samme som du gjør. Så hvorfor ikke få litt hjelp fra en annen kilde, som Gosu? Dette er en AI assistent som hjelper deg med å vinne. Ikke ved å jukse ved å forbedre ditt sikte eller gi deg mer liv. Det er heller et program som analyserer hvordan du spiller og som deretter gir deg råd for hva du kunne gjort annerledes og tipser deg om forbedringer. Ofte når man spiller så gjør man det på instinkt, uten å tenke så mye på valgene man tar. Man blir bedre over tid, men uten å se på hva man gjør så kommer man til å gjøre de samme feilene, noe som Gosu kan hjelpe med.

Hvordan det fungerer
    Gosu er ikke tilgjengelig for alle spill som finnes naturligvis og akkurat nå kan du bare bruke det på Dota, League of Legends og PUBG. Det er et interessant konsept om ikke annet, og noe som har potensiale til å virkelig vokse. Når den analyserer ditt spill så foreslår den altså ulike ting du kan gjøre i gitte situasjoner. Og om du er villig til å betale mer så kan du få, for League of Legends og Dota, en stemmeassistent under din spilling. Den gir deg altså råd mens du spiller, uansett hvilken karakter eller hvordan kampen går. Det kan være veldig hjelpsomt i spillingen din, og kommer definitivt til å forbedre hvordan du spiller kraftig. Om du er en ivrig gamer og du har lyst til å bli bedre så kan Gosu være et veldig godt valg og noe du aldri kommer til å angre på.

Erfaringer med Gosu

Da dette enda er i en relativt tidlig fase i utviklingen vil vi gjerne vite hva brukere av Gosu har å si. Så skriv inn til oss, fortell om den har hjulpet med gamingen din og om du ville anbefalt det til andre.

Hvordan Gosu AI fungerer

Gosu

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om Gosu

Er Gosu et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av Gosu. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr Gosu?

Gosu opererer for det meste innenfor Tjenester-bransjen, mer spesifikt med Programvare Løsninger.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen Gosu nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!