Anmeldelser SF Kids

Barna våre bruker telefoner og er på nettet mye mer enn det vi var. Så det er en ny utfordring for de fleste av oss, i forhold til hva de ser på, hvor trygt det er, og om det er bra for de eller ei. Det er mange spørsmål som kanskje er vanskelig å finne svaret på. Men er det en ting vi kan kontrollere så er det kanskje hva de ser på. Når barn ned til femårs-alderen bruker telefon så vet de jo ikke om Youtube og hvordan man kan fjerne aldersrestriksjoner. Og på samme måte kan man gi de tilgang til SF Kids, som er en tjeneste hvor man får barnevennlig innhold, og hvor som man forelder ikke trenger å bekymre seg. Det er en deilig følelse, og det er en god grunn til at SF Kids har vært så vellykket.

Informasjon om SF Kids

SF Kids er del av SF Anytime, som er en streamingtjeneste hvor du får sett de nyeste filmene etter at de har vært på kino. Dette er den barnevennlige versjonen, hvor man har til og med gamle klassikere som Emil i Lønneberge og Pippi Langstrømpe. SF står for Svensk Filmindustri, og ble grunnlagt helt tilbake i 1919. Noe som gjør det ganske trygt å anta at de har masse kontakter i bransjen og kontrakter for det innholdet du ser på. De lager jo også sitt eget kreative innhold, men det store trekkplasteret er nok at de har internasjonale produksjoner også. Og for deg som forelder er det mange fordeler knyttet til det å bruke SF Kids, først og fremst forelderkontrollen, hvor du kan styre både hva de ser på, og hvor lenge de gjør det. Det er mye nyttig som du kan gjøre med akkurat den funksjonen.

Hva du får hos SF Kids

En ting som er viktig å huske er det faktum at SF Kids har rettigheter til mange ulike program, serier og filmer som ikke andre streamingtjenester har. Noe som da innebærer at SF Kids er det eneste stedet du finner visst innhold hos. Så er det samtidig slik at du ikke finner Paw Patrol eller noen av de andre svært populære barneseriene. Hvorvidt det er negativt eller ei avhenger på det og hva ditt barn liker, men seriene som SF Kids streamer er mer barnevennlige og skal lære barnet noe. Det er "sunne" serier, i mangel på et bedre ord. Men Iron Man finnes, for å inspirere barna våre til å bli helter kanskje? Til syvende og sist så er SF Kids et fullgodt alternativ til alle de andre streamingtjenestene, og du bør i det minste ta en titt på hve tilbyr.

Hva synes du om SF Kids

Vi har et ganske bra inntrykk av SF Kids, men vi ønsker å vite hva deres kunder faktisk tenker om det. Så vi vil gjerne at dere skriver inn til oss, og forteller, både positive og negative opplevelser, slik at andre lesere kan bestemme seg for om de bør ha SF Kids for deres barn.

SF Kids - en streamingtjeneste bare for barna

SF Kids

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om SF Kids

Er SF Kids et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av SF Kids. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr SF Kids?

SF Kids opererer for det meste innenfor Telekommunikasjon-bransjen, mer spesifikt med TV, Filmer og Streaming.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen SF Kids nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!