Anmeldelser Tanum

Anmeldelser Tanum.no

Er du virkelig en bokorm? Liker du å bringe sin fritid med en god bok eller leter du etter en bok for å ta den med deg i reise? Har du nettopp ferdig med din siste yndlingsbok og nå leter du etter noe nytt lesemateriale? Nettbutikken Tanum.no kan hjelpe deg med det. Denne butikken tilbyr deg et bredt utvalg av bøker i alle sjangere. Her kan du finne også e-bøker, lydbøker, bøker for barn og studenter. Utenat bøker kan man kjøpe andre produkter, slike som notatbøker og kalendere, produkter for spill og skolestart. Men før tar du en beslutning om å handle her, les vurderinger av kunder som har allrede kjøpt her. Her forteller de om deres erfaring med Tanum.no og gi deg beskjed om de anbefaler denne butikken eller ikke.

Se denne korte videoen av Tanum

Om Tanum.no

Tanum ble grunnlagt i 1832. Da startet Papen (Johan) Dahl, i J. W. Cappelens navn, hovedstadens første bokhandel. I 1879 overtok Hieronimus og Halvard Aschehoug, og i 1880 flyttet butikken til Karl Johansgate 43, der den har ligget siden. I dag har Tanum 10 butikker i Osloområdet, og en i Trondheim. Noen butikker finnes ogsår på Oslo lufthavn og på flyplassene Flesland og Værnes. Familien Tanum eide Tanum fra 1928 til 2006. I 2006 ble Tanum solgt til forlaget N.W. Damm & Søn AS. 2007 var det fusion mellom N.W. Damm & Søn AS og det Bonnier-eide Cappelen. I 2015 ble Tanum AS fusjonert med Cappelen Damm AS, og er nå et eget forretningsområde i Cappelen Damm AS.

Tjenester av Tanum.no

Man kan kjøpe bøker hos Tanum enten i butikker eller bestille dem på nett. Tanum leverer til adresser i Norge og på Svalbard. Leveringstiden avhenger av om den utvalgte boken er på lager, eller om selskapet må henvende seg først til leverandør. Leveringstiden er oppgitt i tilknytning til hver vare, både i nettbutikken og på ordrebekreftelsen. Du har angrerett som skrevet i angrerettloven hos Tanum. Med andre ord kan du innen 14 dager etter du har mottatt varen, meddele at du ønsker å angre ditt kjøp. Etterpå har du enda 14 dager på å returnere bestillingen. Vær oppmerksom på at det ikke er angre- eller returrett på nedlastbare produkter. Det er tilgjenglige bøker og andre varer i slike kategorier: skjønnlitteratur, dokumentar og fakta, hobby og fritid, barn og ungdom, e-bøker, lydbøker, student, bedrift. Tviler du på hvilken bok å velge som en gave? Saelskapet er glad å tilby et gavekort. Da blir din gave alltid ønsket og passende! Hvis du er interessert i butikkens nyheter, følg dem på deres Facebook side.

Vurderinger og tips for Tanum

Har du allrede kjøpt noe hos Tanum? Har du vært fornøyd med ditt kjøp og selskapets kundeservice? Eller har du blitt tvertimot helt skuffet? Fikk du ikke den boken du hadde bestilt? Del gjerne din erfaring med Tanum og skriv din mening her. Kanskje lurer du på om Tanum før du begynner å handle der. Les forskjellige meninger og vurderinger her for å ta endelig beslutning.

Tanum
    Anmeldelser, klager og kundeopplevelser (1)

3
    0% Ville handlet her igjen!
    2
    2
    6
    2

Elendig kundeservice

Dette er den verste kundeservicen jeg har vært borti på lenge. Jeg bestilte 6 bøker som alle sto med leveringstid 8-10 virkedager. Etter tre uker sendte jeg en mail og spurte om en oppdatering på denne ordren og fikk etter noen dager til svar: "Deler av ordren ble sendt fra oss i går. Vi venter på en oppdatering på resten av ordren.". Jaha? Ingen forklaring på hvorfor deler av ordren ikke kan leveres eller hvor lang tid dette eventuelt vil ta. 1 uke? Et halvt år? Etter å ha ventet en måned siden bestilling ba jeg om å heve kjøpet på de to siste bøkene. De sendte så et svar om at resten av ordren ville sendes i dag. Dette virker veldig lite redelig når jeg har sagt at jeg ønsker å heve kjøpet. I tillegg viser leveringsbekreftelsen at bare en av to bøker ble sendt den dagen. Den siste aner jeg fortsatt ingenting om... Da jeg påpekte at de ikke egentlig hadde gitt meg noe svar på hva som var statusen på de siste bøkene fikk jeg til svar at "Beklager, men vi hadde ingen annen oppdatering." Det er jo helt umulig å kommunisere med dem. Kjøp heller bøkene fra noen som driver profesjonelt.

Av: Lene Valle22-04-2020
    Nei
    3

Skriv din egen anmeldelse om Tanum

Er Tanum et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av Tanum. I gjennomsnitt har de fått en rating på 3/10, hvor 0% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr Tanum?

Tanum opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med .

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen Tanum nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!