Anmeldelser Steam

Er du spillnerd? Eller er du en forelder til en spillnerd? Har du hørt om et dataspill på Steam, men er usikker på hva det innebærer å bli medlem av dette spillsamfunnet for å få tilgang til spillet? Kanskje er du en konsollgamer, men du ønsker å prøve ut favorittspillene dine på PC og vil ikke binde deg unødvendig dersom de ikke tilbyr spillene du ønsker deg? Les anmeldelsene om hvordan Steam fungerer og hva man kan forvente seg.

Om Steam
    Steam er en digital spillplattform med uendelige muligheter, hvor du kan kjøpe, selge, skape og spille dataspill online. Den er kjent for sitt store nettsamfunn med millioner av brukere som benytter seg av nettstedet hver dag for dataspill og sosiale aktiviteter. Steam gir ut svært mange spill i året og har store salg og konkurranser ved høytider som rett etter jul og på Black Friday. De produserer vanligvis ikke spill selv, men fokuserer på å distribuere dem og være en alt-i-en løsning for brukerene sine. Du kan legge igjen kommentarer og grundige anmeldelser på de ulike spillnettsidene og kontakte og legge til andre brukere som venner. Du kan samle på ulike spillutmerkelser og samle på samlekort fra diverse nettspill. Deretter kan du bytte dem med andre spillere for ytterligere utmerkelser.

Produkter og tjenester
    Det er gratis å registrere seg og bruke Steam-appen, men de mest kjente spillene er ofte store produksjoner som det koster å få tilgang til. Her kan det nevnes for eksempel klassikerne Counter Strike, Dota og Grand Theft Auto. Man finner dataspill i alle sjangere, men felles for alle er at de gjelder utelukkende for spill på PC eller Mac. Man kan ikke overføre spillene til en annen konsoll. Når man vil starte et spill åpner man Steam-appen på PC-en og velger det aktuelle spillet derfra. Mange benytter seg av appen under spillet for å chatte med venner, spesielt dersom man foretrekker å spille multiplayer. I tillegg til dette har Steam en policy at dersom du kjøper et spill og tester det, men likevel ikke liker det, at du kan få pengene dine tilbake innen to ukers tid. Steam er skybasert og du kan benytte flere PC-er for tilgang til spillene i biblioteket ditt. Når du spiller blir alle lagringene dine lagret i skyen og du kan fortsette spillingen på en annen PC dersom du ønsker det, uten å måtte overføre filene dine. Er du en forelder som leser dette og vil vite mer om hvordan Steam fungerer for barnet ditt sin skyld? Alle over 13 år kan registrere seg som bruker. Kanskje ønsker du å ta del i dette nettsamfunnet for å lære mer om hvordan du kan beskytte barnet ditt fra de mest voldelige spillene? Steam har virkemidler for foreldrekontrollog har dessuten flere måter å sikre på at dine opplysninger og spillinnstillinger holdes offentlig skjult. Klikk her for å kontakte Steam direkte.

Ris og ros samt nyttige tips om Steam
    Er du en Steam-bruker som ønsker å hjelpe andre med hva de kan forvente av denne spillplattformen? Har du favorittspill på Steam som du ønsker å dele med andre? Du er velkommen til å skrive en anmeldelse om Steam og potensielt hjelpe mange andre som er interessert i å vite mer om konseptet deres. Lever Steam opp til forventningene dine? Hva synes andre brukere om denne spillplattformen? Hvordan er kundeservicen om det eventuelt skulle oppstå et problem eller at du bare har et enkelt spørsmål? Hvordan fungerer deres kriterier for tilbakebetaling av kjøpte dataspill i praksis? Les anmeldelsene om Steam her.

Peter Gabriel - Steam

Steam

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om Steam

Er Steam et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av Steam. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr Steam?

Steam opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med .

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen Steam nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!