Anmeldelser Paradox Store

Noen ganger vil man bare lene seg tilbake, sette i gang et spill og glemme alt det som skjer rundt en. Det er det mange som gjør, selv om det hele tiden kommer ting som kan distrahere deg. Men det hjelper i det minste at det finnes veldig mange spill å velge mellom, og at kvaliteten generelt har gått opp de siste årene. Det er kanskje naturlig med tanke på hvor langt teknologien har kommet, noe man kan for eksempel se med Paradox. Det er en utvikler av svært populære spill som Hearts of Iron og hos Paradox Store kan du kjøpe spillene deres. Fokuset deres ligger veldig mye på PC, noe som er like greit å nevne med en gang. Om du vil vite litt mer om det kan du gjerne lese videre. Høres vel bra ut?

Informasjon om Paradox Store

Dette er en svensk spillutvikler og det virker som om våre naboer i øst er langt foran oss når det kommer til slike ting. De har kontor i Stockholm, Malmø, Umeå og Delft som er i Nederland. Det som er svært interessant her er å se på hvorfor Paradox Store eksisterer, spesielt med tanke på at nettbutikker som Steam har tatt en stor del av markedet. Årsaken er nok at de vil ha all fortjenesten av sine spill selv, noe som man egentlig kan forstå ganske greit. Paradox som selskap har eksistert siden 1999, noe som tilsier at de har veldig mye erfaring i bransjen, noe de fleste av folkene som har spilt deres spill er enige i. Det er ingen selskap som eksisterer så lenge uten å vite hva de driver med, og Paradox er jo nok et eksempel på det. Og om man kan kjøpe deres spill litt billigere hos Paradox Store så er jo det bare positivt.

Civil Wars MOOC (#20): Chain Store Paradox

Kjøp fra Paradox direkte

De er kjent for å lage strategispill og om du er gamer så har du hørt om dem. Deres katalog har spill som Crusader Kings III, Hearts of Iron serien, City Skyline, Stellaris, Planetfall og mange andre. Prosessen med å velge spill og kjøpe dem er veldig enkel. Du gjør det på samme måte som om du skulle kjøpt fra en annen nettbutikk. Du får da en kode som du bruker for å laste ned spillet du har valgt, og du er i gang. Det er som sagt veldig lett, og for de av dere som er litt eldre så er det greit å vite at fysiske CD-er er svært uvanlige. Spesielt når det kommer til PC. Alt blir gjort digitalt, noe som betyr at du kan kjøpe et spill som gave til en nevø eller niese og gi dem det med en gang! Om det er noe du er ute etter er Paradox Store et godt sted å starte søken!

Erfaringer med Paradox Store

Om du har kjøpt derfra før så skriv til oss og fortell! Du kan hjelpe andre med din informasjon og erfaring, noe som er snilt av deg!

Age of Wonders fra Paradox

Paradox Store

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om Paradox Store

Er Paradox Store et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av Paradox Store. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr Paradox Store?

Paradox Store opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med Elektronikk, Handelsvarer.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen Paradox Store nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!